2020-06-22, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Jävla tjat om att det är DH. - kan folk bara släppa det fram tills något konkret kommer fram.

Är ni 15 år hela bunten eller?

15 år, om jag så vore... fast då dyker väl fler våldtäktsmän upp..
Citera
2020-06-22, 21:23
Moderator
Dr Kings avatar
Enligt uppgift skall det vara en medlem i Augustifamiljen.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Augustifamiljen

De var ju husband i På Spåret under 10 år men byttes ut inför senaste säsongen när SVT fick nys om att våldtäktsanklagelser var på gång.
Citera
2020-06-22, 21:25
Medlem
Mekkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
På Expressen-redaktionen ryktas det om att det är Cissi Wallin som anmält Loa Falkman

Nej du driver?
Citera
2020-06-22, 21:28
Medlem
Funkyflashmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Fröken? Hur kan du vara så bombis på att det inte är David Hellenius? Vad vet du som ingen annan vet? Känner du honom? Eller...du kanske är David själv?

Jag känner flertalet makeupartister. DH är ju ökänd för att ragga på allt och skicka kukbilder till allt och alla. Så omöjligt att det är han är det ju inte. Fattar inte varför vissa blint försvarar honom. Han är en ökänd fitthund i branschen.
Citera
2020-06-22, 21:34
Avslutad
DH hintades det om på annat håll idag. Tydligen har hans radarkompis gått ut och försökt förneka det, vilket bara ökarmisstankarna
Citera
2020-06-22, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skottland80
Men snälla nån - det är efter jag påpekade det som du kom på att det var så 😉 Och nu kommenterar du till mig som att jag försökt kommentera hans insta? Jag har försökt hjälpa er som inte fattat varför det inte funkar att kommentera då ni alla beskyller varandra för att mer eller mindre ljuga.

Varsågod för hjälpen så att du nu också förstår vad han har för inställningar!
Du sa ju exakt det jag själv skrev.
Citera
2020-06-22, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funkyflashman
Jag känner flertalet makeupartister. DH är ju ökänd för att ragga på allt och skicka kukbilder till allt och alla. Så omöjligt att det är han är det ju inte. Fattar inte varför vissa blint försvarar honom. Han är en ökänd fitthund i branschen.
Skitsnack. Du ljuger ju
Citera
2020-06-22, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Helylle? Som Martin Timell, Lars Ohly,
och Lasse kroner, ? Självklart är det helylle även denna gång. Peter settman?

De lite mindre helylle betalar för sina våldtäkter.

SVT har en del tvivelaktiga figurer
Citera
2020-06-22, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Enligt uppgift skall det vara en medlem i Augustifamiljen.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Augustifamiljen

De var ju husband i På Spåret under 10 år men byttes ut inför senaste säsongen när SVT fick nys om att våldtäktsanklagelser var på gång.

Källa?
Citera
2020-06-22, 22:01
Medlem
Tydligen ska det vara Sor*n Ism*il som blivit anmäld igen.
Citera
2020-06-22, 22:04
Medlem
Drozds avatar
Grymt clickbait. "Underhållningsprofil känd från TV" är troligen en lokal underhållare som någon enstaka gång varit med i TV. Ordvalet "profil" indikerar att personen inte är särskilt känd..
Citera
2020-06-22, 22:06
Medlem
Om Elisabeth Massi Fritz ska företräda offret, då kan man ju tänka sig att det är en relativt känd profil....då den vedervärdiga människan älskar rampljus och att försöka knäcka kända män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in