2020-06-22, 20:46
Medlem
Någon här verkar inte gilla Hellenius. Skapar rykten för att förstöra honom
Citera
2020-06-22, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Ytterligare en kändis som faller för #metoo tro?

När våldtäkter anmäls så långt efter det hände så ifrågasätter åtminstone jag att det någonsin hänt. Säkert gick båda med på att ligga, nu ångrar sig säkert kvinnan eller försökte utpressa kändisen och därför blev han anmäld för våldtäkt då han vägrade.

Vem vet vi får se vad som händer.

Varför skulle någon ångra sig flera år efteråt? Då slår man väl inte på stora trumman och stämmer någon? Mer rimligt vid ånger, är att man går vidare och försöker glömma det som hänt, inte fan vill man sitta i rätten och babbla offentligt om ett felligg. Nä, knappast ånger, däremot kan man söka upprättelse efter en våldtäkt.
Citera
2020-06-22, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Expressen har en blåfärgad profilbild.

Är det en standard bild som de brukar använda? Eller brukar man skapa en sådan efter hur personen ser ut?

När jag ser på den bilden tänker jag på historikern på SVT som åkte runt och tittade på hus tillsammans med en tjej. Han slutade helt plötsligt inför inspelningen av den senaste säsongen.

Antagligen väldigt långsökt.
Det är vad jag förstått en påhittad bild, en generell teckning, inte en avbild på rätt person.
Citera
2020-06-22, 20:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
jag verkar ju märkligt. Han har alltid verkat helylle för mig. Är det ingen som säkert vet? Var det 7 år sedan han skulle ha begått våldtäkten? Var då? På TV? Någon praktikant?

Helylle? Som Martin Timell, Lars Ohly,
och Lasse kroner, ? Självklart är det helylle även denna gång. Peter settman?

De lite mindre helylle betalar för sina våldtäkter.
Citera
2020-06-22, 20:54
Medlem
Asmodeusvults avatar
Nöjesprofil är väl någon som leder krogshower, har ett skivbolag eller en buskis-teater i Älmhult och liknande. En programledare på någon tv-kanal beskrivs väl inte som bara ”nöjesprofil”?
Citera
2020-06-22, 21:09
Medlem
Vintergrisens avatar
Knappast DH. På kvällstidningsspråk skulle det väl i sådana fall stå "folkkär megastjärna" men nu när det bara handlar om en "underhållningsprofil känd från tv" lär det väl snarare vara valfri person som synts i bakgrunden i någon dokusåpa.

För övrigt aningen gammalt ärende. Har polisen handlagt ärendet i sju år eller är det någon som först nyligen kommit fram till att den blivit våldtagen?
Citera
2020-06-22, 21:12
Medlem
Kellywomans avatar
så löjligt att spekulera om DH. Inte fan skulle han kallas underhållningsprofil. Han är den främsta de har på tv4 och de skulle uppenbart kalla honom för TV4 största programledare
Citera
2020-06-22, 21:15
Medlem
MadBalts avatar
Kalle Moraeus? Försvann hastigt från SVT för ett par år sedan. Frun lämnade honom i samma veva. Epitetet underhållningsprofil passar.
Senast redigerad av MadBalt 2020-06-22 kl. 21:17.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
så löjligt att spekulera om DH. Inte fan skulle han kallas underhållningsprofil. Han är den främsta de har på tv4 och de skulle uppenbart kalla honom för TV4 största programledare

Nej det skulle de inte skriva för då skulle de peka ut honom direkt.

Jag hoppas att det är någon annan för jag gillar honom.
Citera
Avslutad
Underhållningsprofil låter mer som en sidekick!
Citera
2020-06-22, 21:17
Medlem
Jävla tjat om att det är DH. - kan folk bara släppa det fram tills något konkret kommer fram.

Är ni 15 år hela bunten eller?
Citera
2020-06-22, 21:18
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Underhållningsprofil känd från tv utreds för våldtäkt
Översättning: någon som varit med på TV som ingen känner igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in