2020-06-22, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
jag verkar ju märkligt. Han har alltid verkat helylle för mig. Är det ingen som säkert vet? Var det 7 år sedan han skulle ha begått våldtäkten? Var då? På TV? Någon praktikant?
Det är inte David, sluta sprida massa lögner.
Citera
2020-06-22, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Tror jag inte det är. Då skulle det stått programledare från flera stora nöjesprogram osv inte bara nöjesprofil. Tror snarare någon c-kändis från paradise hotel eller liknande såpor

Forts. Sedan så har det ju pratats en del om att DH blir rätt så agressiv och t.om kan slåss näe han är full, så något halvagressivt verkar det ju finnas under kostymen och skämten.
Citera
2020-06-22, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korvstopparen47
Håller med om att tidningarna i så fall förmodligen skulle harit generösa och beskriva personen i fråga som ”programledare för föera av Sveriges största program” snarare än underhållningsprofil känd från TV. Däremot har DH faktiskt inaktiverat kommentarsfälten för all hans Instagraminlägg. Hade han varit oskyldig tycker jag väl kanske att man går ut och säger att spekulationerna inte rör honom, inte bara stänger av allt och är tyst - det stärker ju folks misstankar i sig.
Han har inte alls inaktiverat kommentarsfunktionen. Sluta ljug!
Citera
2020-06-22, 20:08
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Håller med om att tidningarna i så fall förmodligen skulle harit generösa och beskriva personen i fråga som ”programledare för föera av Sveriges största program” snarare än underhållningsprofil känd från TV. Däremot har DH faktiskt inaktiverat kommentarsfälten för all hans Instagraminlägg. Hade han varit oskyldig tycker jag väl kanske att man går ut och säger att spekulationerna inte rör honom, inte bara stänger av allt och är tyst - det stärker ju folks misstankar i sig.

jättekonstigt. Någon måste ju veta. Varför stänger han annars av kommentarsfälten?
Citera
2020-06-22, 20:09
Medlem
Citat:
Forts. Sedan så har det ju pratats en del om att DH blir rätt så agressiv och t.om kan slåss näe han är full, så något halvagressivt verkar det ju finnas under kostymen och skämten.
Pratats var? I pojkrummet?
Citera
Medlem
Citat:

David har inte inaktivera sina kommentarsfält. Var precis inne och kollade
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
jättekonstigt. Någon måste ju veta. Varför stänger han annars av kommentarsfälten?
Det har han inte gjort, var inne och kollade
Citera
2020-06-22, 20:10
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
David har inte inaktivera sina kommentarsfält. Var precis inne och kollade

Då har han slagit på dem igen. Han sitter väl här och lusläser...
Citera
2020-06-22, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette

Jag ljuger inte, inte alls faktiskt. Han har ”begränsat kommentarsfältet”. Vilket betyder att det är stängt, eller att endast personer han själv följer (vänner och familj) kan kommentera. Det är bara att gå in och kolla på hans instagram själv.
Citera
2020-06-22, 20:13
Medlem
kalle76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette

Jo på Instagram är de insktiverade "kommentarena för det här inlägget har begrändats" och det går inte att skriva något.
Citera
2020-06-22, 20:13
Medlem
Sluta sprid rykten om oskyldiga. David Helenius är INTE den misstänkte och hanns kommentarsfält är påslaget på insta
Citera
2020-06-22, 20:14
Medlem
Citat:
Jag ljuger inte, inte alls faktiskt. Han har ”begränsat kommentarsfältet”. Vilket betyder att det är stängt, eller att endast personer han själv följer (vänner och familj) kan kommentera. Det är bara att gå in och kolla på hans instagram själv.
Han har vare sig stängt av eller begränsat. Jag kunde kommentera och är varken vän eller familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in