2020-06-22, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Ah precis. Hon har nog varit hotad och levt under våld. Många kvinnor lever i förtryck. Låt nu polisen utreda. Hon är inte dömd heller liksom.

Är du dum på riktigt?

Då hade en normal förälder gjort mothugg till sista andetaget för att skydda sina barn.

Hon hade ju själv massa barnporr på sin hårddisk.
Citera
2020-06-22, 17:51
Medlem
Skönt att se att alla bilder på barnen är borttagna!
Citera
2020-06-22, 17:54
Medlem
Nihiliserads avatar
Hur när släkt är hon med Annie Lööf?
Citera
2020-06-22, 18:07
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RItD
ÄNTLIGEN är bilderna på hennes barn borttagna från både Facebook och Instagram. Ber er alla här i tråden att INTE fortsätta att sprida bilder på dessa barn. De kommer att tvingas bära med sig sin historia för resten av sina liv och att dessutom behöva bli igenkända på grund av detta gör inte deras situation lättare.

Önskar så att dessa fina pojkar får möjlighet att börja om och att de får en ljus framtid med mycket kärlek. Hoppas de slipper bli särbehandlade, slipper bli allt för påminda om vad de varit med om och får lov att vara just BARN från och med nu <3

Har inte sett några bilder alls, än mindre vet jag deras namn. Men vad jag förstår blev de pissade på i ansiktet... Korrekt?
Citera
2020-06-22, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfitkappa
Hon sitter häktet i Jönköping, brottet begicks i Nässjö och Mullsjö. Lättare för läsare att relatera när det är en stad man känner till.

Va har hon våldtagit sina barn i Mullsjö oxå? Hon är skriven i Nässjö huh
Citera
2020-06-22, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Har inte sett några bilder alls, än mindre vet jag deras namn. Men vad jag förstår blev de pissade på i ansiktet... Korrekt?

Hon tjejen ska ha tryckt upp sin fitta på barnets ansikte och pissat ner deras ansikte, o sugit av barnet o kört in en dildo i barnets röv o så, o filmat alla sina övergrepp
Citera
2020-06-22, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RItD
ÄNTLIGEN är bilderna på hennes barn borttagna från både Facebook och Instagram. Ber er alla här i tråden att INTE fortsätta att sprida bilder på dessa barn. De kommer att tvingas bära med sig sin historia för resten av sina liv och att dessutom behöva bli igenkända på grund av detta gör inte deras situation lättare.

Önskar så att dessa fina pojkar får möjlighet att börja om och att de får en ljus framtid med mycket kärlek. Hoppas de slipper bli särbehandlade, slipper bli allt för påminda om vad de varit med om och får lov att vara just BARN från och med nu <3
Hade velat redigera mitt första inlägg i tråden där jag publicerade en screenshot på CLs Facebookprofil där barnen var omslagsbild, men kan inte längre redigera det. Vill någon mod ta bort den ena imgurlänken (den första) är det helt okej för mig.
Citera
2020-06-22, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimjong2020
Va har hon våldtagit sina barn i Mullsjö oxå? Hon är skriven i Nässjö huh

"21.1 KRÄNKANDE FOTOGRAFERING (Cxa Lxxf)

Cxxxa har olovligen och i hemlighet fotograferat Målsäganden 3 när
Målsäganden 3 befann sig inomhus i en bostad och var naken.
Det hände den den 14 juni 2019 i en bostad inom Mullsjö kommun.
Cxxa begick gärningen med uppsåt.
Lagrum: 4 kap 6 a § 1 st brottsbalken"
Citera
2020-06-22, 18:24
Medlem
Citat:

Målen om kränkande fotografering verkar dock inte gälla barn utan äldre brukare CL haft hand om inom hemtjänsten.
Citera
Medlem
Citat:

Ah, men så då har hon inte våldtagit barnet i Mullsjö, bara tagit bild när ungen är naken?
Citera
Medlem
Citat:
Ah, men så då har hon inte våldtagit barnet i Mullsjö, bara tagit bild när ungen är naken?

Nej, det skrev jag inte heller.
Citera
2020-06-22, 18:32
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Hon tjejen ska ha tryckt upp sin fitta på barnets ansikte och pissat ner deras ansikte, o sugit av barnet o kört in en dildo i barnets röv o så, o filmat alla sina övergrepp

Har läst igenom häktningsframställan nu!

EDIT;
Stämningsansökan!!
Senast redigerad av Hummm.. 2020-06-22 kl. 18:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in