Citat:
Ursprungligen postat av
Waji
Skillnaden mellan Sverige och Frankrike är att i Frankrike läger dom bajs-skitkorvar utanför riksdagen.
I Sverige sitter det skitkorvar i riksdagen i form av vänstermuppar, MP och Sossar

som borde vara utanför
För att bevisa min tes om vilka vi har i riksdagen som är med och fattar beslut om covid-19
https://twitter.com/ROGSAHL/status/1273144387732635657
Känns det tryggt att ha såna här människor i vår kammare?
Jag har sett det där videoklippet om dåren som inte kan räkna redan tidigare. Man får de representanter man röstar på. Precis som i äldrevården vore det en enorm fördel om alla var utbildade - och kunde språket åtminstone.
Det finns bajskorvar även i den franska riksdagen, men de får ta hand om sitt.
Jag förstår inte ängsligheten över "Sverigebilden". I själva verket är jag imponerad av svetsaren som inte låter sig styras av sånt trams. Inget land låter bli att köpa våra produkter för att de är "besvikna över Sverigebilden". Jag slutar inte äta pasta för att jag är besviken över hur Italien skötte Corona-krisen i Lombardiet..
Det är helt abrupt att försöka slå på stortrumman att skrämma upp folk för detta.
Det går bra för Sverige ekonomiskt. BÄTTRE än för många andra länder i Europa och prognosen bådar gott.