Citat:
Ursprungligen postat av
Novista
TR har redan sagt sitt, de anser det finns övertygande bevisning för att T gjort sig skyldig till mord och brott mot giftefriden, nu ska RPU göras för att bedömma straffpåföljden. Så dem har redan bestämt sig att han ÄR skyldig till mord och brott mot giftefriden gentemot W. Sonny björk & Beatrice har bara sågat utredningen, och försökt ogilla målet samt menat på att det är typ "planterat" osv. Väldigt dåligt utav dem båda trots stark bevisning. Läs fup samt utslaget som kom samt nyheterna så hänger du med på vad som hänt innan du skriver saker som inte stämmer

Det var verkligen en mycket tråkig nyhet
Jag trodde faktiskt att man skulle fria T*shko för mordet på WA. då polisen inte lyckats med att hitta kroppen, jag trodde faktiskt att både Sonny Björk och Beatrice Rämsell hade kunnat styrka för TR att det faktiskt fanns andra personer som begått detta mordet på WA. och inte T*shko.
Även om nu TR bestämt sig för att döma T*shko för mordet så kan ju faktiskt både Sonny Björk och Beatrice Rämsell få fram nya bevis som kan styrka att det finns andra personen som mördat WA. och sålunda kan ju T*shko komma att frias med tiden.
Skulle T*shko trots allt dömas för mordet på WA. så kan ju Beatrice Rämsell koppla in nytt erfaret folk som tittar på polisens och kriminalteknikernas tidigare utredning och sålunda få fram saker som kan få T*shko att till sist bli frikänd.
Bevisen som finns mot T*shko kan mycket väl ha planterats dit av andra personer som ville sätta dit T*shko.
Till exempel: det finns alltid en logisk förklaring till varför T*shkos fingeravtryck råkade att hamna just där på den platsen ...... och så vidare.
Jag tror trots allt att T*shko är oskyldig till mordet på WA. och enligt mig, så om nu T*shko döms trots allt, ja sålunda går ju de riktiga gärningspersonerna fria.
Jag hoppade i alla fall att Beatrice Rämsell till sist lyckas med att fixa detta på ett eller annat sätt så att T*shko till sist kan frias.
Mvh/JM