2020-06-21, 23:53
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Behövs inte. Jag såg den riktigt bra. Säg nu vilken regel det är jag kan ha missat att han bröt emot som föranleder ett rött kort?
Igen, ta på dig några extra feta glasögon och kolla incidenten på nytt. Hur fan kan ngn på allvar tycka att Maupay inte skulle haft några varningar för den händelsen med Leno?
Citera
2020-06-21, 23:56
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Igen, ta på dig några extra feta glasögon och kolla incidenten på nytt. Hur fan kan ngn på allvar tycka att Maupay inte skulle haft några varningar för den händelsen med Leno?

Kort delas inte ut efter åsikter, utan utifrån förutbestämda regler. Vilken av dessa är det du hänvisar till?
Citera
2020-06-21, 23:57
Medlem
Citat:

Några varningar? Hur tänker du?
Citera
2020-06-21, 23:58
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Du är en av de konstigaste personerna jag har sett skriva här på FB. Under vilka kriterier tycker du det ska vara en grov utvisning? Släpp "flera olika fotbollsforum", släpp dina känslor, fotbolsdomare kan inte gå efter vad du tycker, de måste gå efter regelboken och direktiv. Om du nu kan så mycket fotboll som du hävdar, hade du varit väl medveten om detta.
Couldn`t care less om vad du menar om mig. Maupay är en jävligt ful spelare som nästan alltid gör vansinniga saker ute på plan, men av ngn anledning så kommer han alltid med det.

Om inte Maupay skulle haft rött så skulle han åtminstonde haft ett jävligt hårt gult kort för incidenten mot Leno. Att du och vissa andra inte inser detta är inte mitt problem.
Citera
2020-06-22, 00:00
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Trodde du inte vågade dig hit efter alla dina fabulösa uttalanden om att ligan skulle ställas in
Känns lovande för framtiden, du brukar ju ha totalt fel så Liverpool ligger nog i topp även nästa säsong.

Eller, blir det någon nästa säsong? Du kan väl spå lite i framtiden åt oss?
Säsongen hade säkerligen blivit inställd om inte coronan hade avtagits lite.
Citera
2020-06-22, 00:02
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Säsongen hade säkerligen blivit inställd om inte coronan hade avtagits lite.
Lysande resonemang
Citera
2020-06-22, 00:04
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Lysande resonemang
Ja, det är det. Resten av säsongen hade helt klart blivit inställd om inte spridningen av coronan avtogs till en viss del. Det borde även du förstå.
Citera
2020-06-22, 00:05
Medlem
Citat:
Couldn`t care less om vad du menar om mig. Maupay är en jävligt ful spelare som nästan alltid gör vansinniga saker ute på plan, men av ngn anledning så kommer han alltid med det.

Om inte Maupay skulle haft rött så skulle han åtminstonde haft ett jävligt hårt gult kort för incidenten mot Leno. Att du och vissa andra inte inser detta är inte mitt problem.

Nej, din självbild och verkligheten är ju ganska långt ifrån varandra. Att du är väldigt fotbollsokunnig visar du i varje inlägg du skriver.

Vi vänder på din frågeställning: Varför tycker du Maupay skulle haft rött? Tidigare har du sagt pga "han knuffar med ARMEN". Detta är ej hållbart för att någon ska åka på en grov utvisning. Återigen: Under vilket kriterium skulle Maupay, nu, haft gult kort?
Citera
2020-06-22, 00:08
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ja, det är det. Resten av säsongen hade helt klart blivit inställd om inte spridningen av coronan avtogs till en viss del. Det borde även du förstå.
Många andra förstod ganska mycket som inte du förstod. Känns det bekant från ditt liv generellt?

Nu vet man i vilket fall precis hur tråkigt ett derby kan bli utan publik. Somnade ganska snabbt och vaknade först med jag såg Lovren på skärmen, då behöver man alltid vara lite alert.
Snart dags igen, förhoppningsvis 3 poäng och ligan snart avgjord så man kan slappna av
Citera
2020-06-22, 00:13
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Nej, din självbild och verkligheten är ju ganska långt ifrån varandra. Att du är väldigt fotbollsokunnig visar du i varje inlägg du skriver.

Vi vänder på din frågeställning: Varför tycker du Maupay skulle haft rött? Tidigare har du sagt pga "han knuffar med ARMEN". Detta är ej hållbart för att någon ska åka på en grov utvisning. Återigen: Under vilket kriterium skulle Maupay, nu, haft gult kort?
Absolut inte. Jag har spelat fotboll i drygt 20 år, varit pojklagstränare och tagit tränarkurs. Vad har du gjort i fotbollssammanhäng?

Hur kunde Lehmann få rött i CL-finalen mot Barcelona 2006 om Maupay-röven inte skulle haft rött för incidenten mot Leno?
Citera
2020-06-22, 00:15
Medlem
Citat:
Absolut inte. Jag har spelat fotboll i drygt 20 år, varit pojklagstränare och tagit tränarkurs. Vad har du gjort i fotbollssammanhäng?

Hur kunde Lehmann få rött i CL-finalen mot Barcelona 2006 om Maupay-röven inte skulle haft rött för incidenten mot Leno?

Ifall du trollar, good job. Spontant sett tror jag inte att det är en god idé att du ska vara pojklagstränare. Men i alla fall, Lehman blev målchansutvisad. Tycker du att Leno hade en målchans när han fångade bollen i eget straffområde?
Citera
2020-06-22, 00:17
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Många andra förstod ganska mycket som inte du förstod. Känns det bekant från ditt liv generellt?

Nu vet man i vilket fall precis hur tråkigt ett derby kan bli utan publik. Somnade ganska snabbt och vaknade först med jag såg Lovren på skärmen, då behöver man alltid vara lite alert.
Snart dags igen, förhoppningsvis 3 poäng och ligan snart avgjord så man kan slappna av
Jaha? kan du utveckla? för brittiska regeringen gjorde det klart all sport under 2020 skulle ställas in om corona pandemin fortsatte i samma väg som den gjorde i april mnd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in