2020-06-21, 23:13
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Liverpool var oerhört uddlösa och skapade i princip ingenting medan Everton hade ett par riktigt bra chanser till att avgöra. Men hållen nolla och ett poäng närmare slutmålet. Förhoppningsvis ser spelet bättre ut på onsdag även om vinst är viktigare.
Instämmer. Liverpool såg ut att vara i samma klass som tex Bournemouth i matchen mot Everton. Liverpool vinner ligan, men ingen kommer att komma ihåg att de vann titeln pga coronan, och Liverpool kommer inte att vara i närheten av titeln nästa säsong. Liverpools sk storhetstid med Klopp är över.
Senast redigerad av Generalandersson 2020-06-21 kl. 23:15.
Citera
2020-06-21, 23:14
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Leno hade redan bollen i armarna när Maupay knuffar till Leno med ARMEN !! om det fan inte var rött så kan vi lika gärna lägga ner spelreglerna i fotbollen. I dagsläget så är det inte realistisk att tro vi ska vinna ligan varje år.. men snart så är vi tillbaka i toppen igen.

Enligt vilken regel skulle det vara rött?
Citera
2020-06-21, 23:15
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Enligt vilken regel skulle det vara rött?
Såg du ens incidenten?
Citera
2020-06-21, 23:19
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Hoppas han åker på straff jävla idiot.
Måste ju ha slagit slint i skallen på honom. Hoppas han får det straff han förtjänar.
Citera
2020-06-21, 23:21
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Såg du ens incidenten?

Jag har sett den. Vilken regel bröt han mot som motiverar ett rött kort?
Citera
2020-06-21, 23:26
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Jag har sett den. Vilken regel bröt han mot som motiverar ett rött kort?
Skaffa dig glasögon och se den om igen.
Citera
2020-06-21, 23:28
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Skaffa dig glasögon och se den om igen.

Behövs inte. Jag såg den riktigt bra. Säg nu vilken regel det är jag kan ha missat att han bröt emot som föranleder ett rött kort?
Citera
2020-06-21, 23:36
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Instämmer. Liverpool såg ut att vara i samma klass som tex Bournemouth i matchen mot Everton. Liverpool vinner ligan, men ingen kommer att komma ihåg att de vann titeln pga coronan, och Liverpool kommer inte att vara i närheten av titeln nästa säsong. Liverpools sk storhetstid med Klopp är över.

Haha lägg ner bara. Du måste vara ett troll. Man kan inte vara så okunnig och idiotisk som du är på allvar
Citera
2020-06-21, 23:39
Medlem
Citat:
Är det mig siktar till när du skriver Generalen ell? Isåfall ska jag förklara för dig att jag har sett en en massa videos och läst på flera olika fotbollsforum där de flesta är överrens med mig i att Maupay skulle blivit utvisad för den händelsen. Så det spelar ingen roll vad du tycker och skriver.

Lyssna inte på åsnan som skrev inlägget ovanför, han försöker bara att provocera. Givetvis är man besviken efter en svidande förlust som detta, men objektivt så skulle Brightonspelaren fått rött för incindenten med Leno.

Du är en av de konstigaste personerna jag har sett skriva här på FB. Under vilka kriterier tycker du det ska vara en grov utvisning? Släpp "flera olika fotbollsforum", släpp dina känslor, fotbolsdomare kan inte gå efter vad du tycker, de måste gå efter regelboken och direktiv. Om du nu kan så mycket fotboll som du hävdar, hade du varit väl medveten om detta.
Citera
2020-06-21, 23:41
Medlem
Citat:
OK. Allt jag kan säga är att du vet pinsamt lite om fotboll och hur regelvärket är i denna sport.

Finns inget som heter "regelvärk", du verkar vara väldigt okunnig om regelverket, och kan dessutom inte ens stava till det. Skulle anta att du varken har spelat fotboll på seniornivå, eller varit fotbollsdomare, på någon som helst nivå.
Citera
2020-06-21, 23:44
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Trodde du inte vågade dig hit efter alla dina fabulösa uttalanden om att ligan skulle ställas in
Känns lovande för framtiden, du brukar ju ha totalt fel så Liverpool ligger nog i topp även nästa säsong.

Eller, blir det någon nästa säsong? Du kan väl spå lite i framtiden åt oss?
Citera
2020-06-21, 23:47
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Finns inget som heter "regelvärk", du verkar vara väldigt okunnig om regelverket, och kan dessutom inte ens stava till det. Skulle anta att du varken har spelat fotboll på seniornivå, eller varit fotbollsdomare, på någon som helst nivå.

Det finns det visst. Generalen lider just nu av kraftig regelvärk. Reglerna gör inte som han vill och han är så frustrerad över det att han får fysiskt ont.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in