Citat:
Ursprungligen postat av
Hejaaaaaaa123456
Men över 500.000 personer har dött över världen hittills om inte fler enligt worldofmeters. Grafen bara fortsätter öka. Inga tecken på avmattning. Det verkar drabba olika platser i kluster. En förjävl... sjukdom. Många rapporterar permanenta skador efter tillfrisknande. Alla länder borde ha stängt igen från början. Även om jag skulle överleva vill jag inte ha skiten. Vi vet inte än allt om eftereffekterna. Ni som sitter och tycker att det är bra att vi inte stängsel igen och inte kontrollerade gränser går på medias bild att det är för dyrt osv. Över 5000 pers har dött i Sverige nu. Kan du sätta ett pris på mänskliga liv? Många av de som dött hade inte dött NU! Du hade känt annorlunda om det var någon i din direkta närhet. Jag sörjer de döda och att detta inte är över än..
Det finns en handfull idioter här som slänger ut sig en massa skit bara för att försvara en linje som har bevisat sig vara sämst i världen. Dessa idioter, förutom att stödja en linje som alla kan se är totalt felaktigt, är också tvungna att bete sig (kanske av naturliga skäl) som enormt oempatiska personer. Det spelar ingen roll hur många som dött eller hur många som kommer dö. Det spelar ingen roll hur många kommer lida av livslånga skador. För dessa skitstövlar ska man bara se till att försvara Sveriges linje som numera är totalt fucked up. Sveriges linje har alltså visat sej vara sämst i världen i form av resultaten (både när det gäller hur många som dött, hur många som får leva med livslånga skador samt ekonomiska smällen).
Så dessa idioter har inga som helst argument. Därför det enda som slänger ut sig är antingen lögner eller nonsense. Alternativt resonemang där man tydligt ser de skiter fullständigt i mänskligheten.
Dessa idioter, om man hade varit i ett annat land, hade suttit i fängelse nu. Men då de som styr är lika stora skitstövlar som idioterna, så är de för tillfället fria. Man får hoppas att till slut hamnar de i fängelse och man kastar nyckeln. Det är där skitstövlar som uffe den dumme i huvudet, sno(rungen), scheizemensch hör hemma.