Citat:
Ursprungligen postat av
Mitnick89
Att sticka så ofta kan väl i och för sig ses som en liten nackdel då det ökar antalet stick totalt som i sin tur ökar risken för saker som kan gå snett vid vilken som helst injektion, t.ex infektion. Antalet stick kan väl kanske och ses som ett problem beroende på hur länge du tänker köra. Varje stick ger en liten skada/ärr i muskeln. En 12-16 veckors kur är inget problem, men tänker du köra halva livet kan det nog bli problem skulle jag tro.
Tycker själv e5d är ofta och kan tänka mig att det kan vara svårt att köra strikt e3.5d, beroende på hur ens liv ser ut så klart.
Det positiva som du själv skriver är jämnare nivåer i kroppen. Vid e5d hinner testovärde sjunka ungefär 50% mellan varje stick. Vid e3.5d sänks detta ungefär 35%.
Tycker 375mg e3.5d låter mycket om det är din första kur. Hela 750 mg i veckan. Oavsett skulle väl inte en frontning vara fel även om man kör e3.5d
Tack för ett bra svar, jo det är möjligt det Ligger lite högt kanske, har kurat 2 gånger innan den första va en helt oplanerad med skit dåligt upplägg och utan någon igentlig plan, då körde jg anavar och winstrol men det kan knappast vart riktiga ansvar då det var alldeles för billigt för att kunna vara det.
Andra gången körde jag dbollar och testo.
Blastade med dboll första 8 veckorna sen fortsatte med testot någon månad efter det, dock har jag aldrig skött det med något pct eller så efter så blivit av med igentligen alla gains var runda.
De n gånger är jag mer förberedd och skall köra hcg under hela kuren samt sköta allt enligt boken efter kuren med, även vart inne och sneglat på piptider och då men känns lite överkurs i mitt läge då jag vet att jag kommer få riktigt bra resultat med bara testot, har även elvanse utskrivet nu och det fu kar ju bra i både fettförbrännande samt vätskedrivande syfte.
Men jag står i valet och kvalet att sätta 1.5 ml 2 ggr veckan eller om jag skall nöja mig med 1 ml och eventuellt köra några veckor längre, tänkte ta 500 iu hcg samma dagar som jag intar testo samt 0.25 mg armidex dessa dagarna med.
Vad tror du om det upplägget?
Sköter kost och träning som jag skall..
Funderar även på om kreatin kan ha någon positiv effekt tillsammans med kuren eller om jag skall jänta med det till efter.
Har protein men funderar på om eaa kan va något att lägga till med kanske.