2020-06-21, 21:03
Medlem
landbandys avatar
Verkar som om alltihop är ett enda kaotiskt frågetecken ?

Kanske L* enas mördare aldrig kommer bli påkommen som den som är skyldig till hennes död ?

Kanske alltihop aldrig någonsin kommer bli löst ?

Kommer alltid undra över varför någon vill en kvinna och hennes barn så illa ?
🥺

Är så besviken över att människor skördar människoliv på eget intiativ såsom L* ena liksom de där grabbarna i parken #Reading i England .( off-T. men ändå ) 😢
Senast redigerad av landbandy 2020-06-21 kl. 21:07.
Citera
2020-06-21, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Verkar som om alltihop är ett enda kaotiskt frågetecken ?

Kanske L* enas mördare aldrig kommer bli påkommen som den som är skyldig till hennes död ?

Kanske alltihop aldrig någonsin kommer bli löst ?

Kommer alltid undra över varför någon vill en kvinna och hennes barn så illa ?
🥺

Är så besviken över att människor skördar människoliv på eget intiativ såsom L* ena liksom de där grabbarna i parken i England .( off-T. men ändå ) 😢
Som bekant minns du kanske att hon hade minst 100 ovänner.
Kanske ovän nr 99 som har missbrukarproblematik samt problem med hustrun.
Som f.ö är skild.. ah jo han fumla med kvinnan som vigde de två.. mördad nu.
Kan omöjligt vara den killen.. eller fru, som hade med sex som krydda i bedragna fruns barns säng.
Kan bli svårt att få någon misstänkt alls, speciellt när det är så många som minst 100
Citera
2020-06-21, 21:17
Medlem
landbandys avatar
Citat Jokermannen : ” MGM är väldigt rättsinnad och sålunda är en person som tänker rätt och som alltid har riktiga åsikter, jag tror även att MGM är en rättskaffens person, det vill säga att MGM är rättrådig, laglydig och etisk samt ärlig.”

Mvh/ @JokerMannen[/quote]

Men om han nu är allt detta perfekta som du skriver - varför tramsade han då för diverse kvinnor ; mammor till döttrarnas kompisar , och LW som var gift ?

Det är det som gör att man undrar + hur är det med ärligheten ? Har du verkligen bevis på att han är genomärlig på alla sätt och vis ?

Hmm ?
Citera
2020-06-21, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Du påstår dig i ett inlägg "veta" att jag skulle motsätta mig rätten att överklaga domstolsbeslut. Den din "vetskap" baserar du på bara rena fantasier du har om mig.
Istället för att läsa ordentligt vad jag skriver, drar du förhastade slutsatser och postar dessa i tråden. Du gör dig därmed till en pajas, inte jag.

Varför jag påtalar alternativet om att om åkl ÅH hade att själv bekosta överklagandet, hon då hade avstått?
Men snälla du, det är väl uppenbart?!
Åkl ÅH vet att hon är långt ute på tunn is. Åtalet höll inte. Det sprack. Åkl ÅH tror att hon genom att överklaga, hon därigenom visar handlingskraft. Det gör hon inte, hon visar halsstarrighet.

Även om jag uppfattar åkl Åsa Hiding vara som ett bångstyrigt barn, ifärd med att försöka pressa kuben genom det cirkulära hålet, så visar jag, till skillnad från dig, henne såpass mycket respekt, att jag ser till att stava hennes namn korrekt.
Åsa Hiding heter Åsa Hiding.
Åsa Hiding heter INTE Åsa Hilding!

Det var inte inte ett svar som duger. Tala nu om VARFÖR du angav detta alternativ. Det är naturligtvis inte gripet ur luften av dig. Antagligen menar du att dumhuvet HIDING borde insett att det är meningslöst att överklaga? Vad vet du om hur överklagandet ser ut med dess kompletteringar? Vill du påskina att HIDING skulle avstå ett överklagande, bara för att du anser det?
Här i Sverige har vi en rättsprocess oavsett vad du och jag tycker.

Apropå respekt, så tror jag att jag har betydligt större respekt för Åsa Hiding än vad du har.

Du verkar vara beredd att sätta din heder på att SD kommer att frias. Om du nu får fel, vad säger du då? Men den tanken är väl omöjlig för dig.

PS! Att påpeka stavfel har vi här på Facebook bortsett från för längesedan. Men inte du. Du är dig lik. Men det blir inga poäng för det påpekandet.
Citera
2020-06-21, 21:36
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Vad som är vilktigt att komma ihåg är att med vad som framkommit talar det mesta för att UW gett SD skulden för sitt havererade äktenskap. Försmådd är säkert ett för snällt ord för att beskriva vad UW upplevde lämnad ensam hemma med barnen i vetskap om att SD och LW nykära rumlande runt på nätterna i sken av att ägna sig åt catchingen .
Man kan önska livet ur någon för mindre.

Var har det framkommit att UW gett SD skulden för sitt havererade äktenskap?
Detta måste du ha fantiserat om!

Lika mycket som du fantiserade om att N*a var mördaren.
Citera
2020-06-21, 21:37
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SohnRayne
Som bekant minns du kanske att hon hade minst 100 ovänner.
Kanske ovän nr 99 som har missbrukarproblematik samt problem med hustrun.
Som f.ö är skild.. ah jo han fumla med kvinnan som vigde de två.. mördad nu.
Kan omöjligt vara den killen.. eller fru, som hade med sex som krydda i bedragna fruns barns säng.
Kan bli svårt att få någon misstänkt alls, speciellt när det är så många som minst 100

Jo det klart , det har du ju rätt i .

En spekulation från mig skulle ju kunna vara att” droppen fick bägaren att rinna över” när LW ringde just till denne person som kunde bli mycket arg
;enligt fd flickvännen ,att han kan ha blivit tvärförbannad på LW över varför i h-e hon ringde honom om en mobilladdare för? ; när hon tänkte spendera tid i ett tält med en helt ny stjärna enligt henne ...

Antar att DÄR gick gränsen för vad han tolererade .

Den som skulle tillstå med laddare borde ju vara den som skulle få nöjet att ligga bredvid henne i tältet , inte fasen han !!

Så visst kunde han ha tröttnat tvärfallt på hela skiten och passade på att dra iväg till henne för att få henne att förstå hur man beter sig/ inte beter sig , när det gäller känslor mellan människor ; föredettingar och nyvunna !
Typ VEM man ringer OM vad för saker osv.

Att man kanske inte skall ringa ett X om att få med sig en sak från denne person när man skall umgås med en ny man intimt , suck !

Att var sak har sin plats , typ varje fråga som ställs borde ställas till ” rätt” person för att inte trubbel skall uppstå , särskilt känslomässiga ! Alla vi människor tar ju åt oss på olika sätt så det är nog bra att tänka till en extra gång innan man ränner runt i byn efter lånetomater tex.

Den familjen kanske blev utan tomater i sin lasagne på kuppen , vem vet ....aja livet är inte alltid lätt men det är ju dumt att förvärra det kan man tycka , så tygla sig är ju rätt bra ibland .

Där finns i så fall en förklaring till varför den manliga rösten som den gamla damen hörde ihop med möjligtvis LW ; inte var gäll och pipig utan faktiskt både låg och mörk ....

Ja vem vet ?
Det här är en enda soppa ...

(Spekulation)
Senast redigerad av landbandy 2020-06-21 kl. 21:46.
Citera
2020-06-21, 21:55
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Om jag inte minns fel så skickades besudlingarna till Nederländerna vilka är framstående inom DNA forskning för att om möjligt tidsbestämma DNA. Det gick som bekant inte.

Näe du.
Det har inte hänt.
Troll.

Det enda som har skickats till Nederländerna är ringen.
Och då för att kunna identifiera DNA.

För att tidsbestämma DNA får du sia i din glaskula om tills vidare. Det går inte att göra idag.
Hur vore det om du läst på lite innan du yttrar dig?
Citera
2020-06-21, 22:01
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
"Observera att topic är själva mordet".

Så hur tror du det blir med överklagandet?
Kommer åkl Åsa Hiding att innan hösten inse att hon inte har skuggan av en chans att lyckas få HR att fälla SD för mord och därför återkalla överklagandet?
Tror du SD är den som mördade LW?
Kan i så fall HD ha känt till mordet redan på tisdag morgon, den 15e?
Vad har du för tankar kring orsaken till att LW kunde ha trosor med sperma från två eller fler än två män på ett stort antal trosor?
Tror du LW:s sexuella utlevelser med flera män [närmast simultant?] spermasprutande kan tyda på en hypersexualitet, i sin tur emanerande från en alltmer tilltagande mani?
Anser du att det finns skäl att tro att den polisperson som efteråt beskrev intrycket denne/denna fått på morgonen vid besöket i LW:s bostad var ovan vid att se missbrukarhem, m t p att vederbörande beskrev sitt första intryck på just det viset?
Tror du att UW har varit medvetet vilseledande vid de tidiga polisinsatserna?
Varför inte?
Varför?

Ojojoj. Egentligen är det inte mödan värt att besvara dina erbarmliga inlägg, men för att inte en trådsanning ska få fortsätta att leva så bemöter jag ditt vettlösa påstående om missbrukarhemmet:
Din kompis Snor-Johan citerade från FUP - och jag sa till honom att han kunde ha fetat fortsättningen av citatet också för då blev det nämligen en helt annan innebörd. Om du orkat läsa hela citatet (eller rent av FUP) så hade du förstått vad polisen egentligen sa.

Att mordet på LW är topic i denna tråd kan inte nog ofta upprepas!
Citera
2020-06-21, 22:02
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Att inte MGM lämnat spår på varken BP eller BO är så osannolikt att det gränsar till det omöjliga och får sin logiska förklaring att MGM aldrig befunnit befunnit sig där .

Nä, det var ingen gm där
Citera
2020-06-21, 22:07
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Vad som är vilktigt att komma ihåg är att med vad som framkommit talar det mesta för att UW gett SD skulden för sitt havererade äktenskap. Försmådd är säkert ett för snällt ord för att beskriva vad UW upplevde lämnad ensam hemma med barnen i vetskap om att SD och LW nykära rumlande runt på nätterna i sken av att ägna sig åt catchingen .
Man kan önska livet ur någon för mindre.

Nu har jag inte FUP framför mej, så jag har inte årtalen aktuella, men LW och SD började inte umgås ”på det sättet” förrän efter LW och UW skilts.
Du kanske sitter på annan information?
Citera
2020-06-21, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anetor
Det var inte inte ett svar som duger. Tala nu om VARFÖR du angav detta alternativ. Det är naturligtvis inte gripet ur luften av dig. Antagligen menar du att dumhuvet HIDING borde insett att det är meningslöst att överklaga? Vad vet du om hur överklagandet ser ut med dess kompletteringar? Vill du påskina att HIDING skulle avstå ett överklagande, bara för att du anser det?
Här i Sverige har vi en rättsprocess oavsett vad du och jag tycker.

Apropå respekt, så tror jag att jag har betydligt större respekt för Åsa Hiding än vad du har.

Du verkar vara beredd att sätta din heder på att SD kommer att frias. Om du nu får fel, vad säger du då? Men den tanken är väl omöjlig för dig.

PS! Att påpeka stavfel har vi här på Facebook bortsett från för längesedan. Men inte du. Du är dig lik. Men det blir inga poäng för det påpekandet.
Min första fetning:
Det kanske blir en sur karamell för dig att suga på men jag får faktiskt påpeka för dig att du inte är i position att avgöra vad som duger för dig. Det avgör jag.
Jag bestämmer vilken info du förtjänar att få ta del av.

Åkl Åsa Hiding har inte varit framgångsrik i detta ärende. Hon har misslyckats. Hon har använt sig av miljoner av våra skattekronor och "producerat" kalhyggen för att få fram papper till mega-FUP och mega-slask.

Min uppfattning är att åkl Åsa Hiding till stor del drivs av prestige. Att som åklagare vara ambitiös är en god egenskap. Att som åklagare drivas av prestige hamnar betydligt längre ned på stegen vad gäller önskvärda egenskaper.
Så om åkl Åsa Hiding får helt fri tillgång till statliga medel, är min tro att hon kan lägga hur mycket pengar som helst, av dessa folkets pengar, på att driva process.
Men!
Om hon skulle tvingas betala hela kalaset själv, då hade hon valt att inte överklaga.
Varför?
Jo, för att hon är medveten om att hon sitter med en väldigt svag hand; Åsa Hiding har inga ess att spela ut.
Fattar du?

OffT: Du borde lära dig hyfs. Om du orättfärdigt anklagar mig och offentligt blir påkommen med att ha farit med osanning (som ju skett i vår dialog), då hör det till god ton att be om ursäkt. Just saying.

Mitt andra fetade:
Vi är inte på det mesiga Facebook.
Här är vi på Flashback. Här råder djungelns lag: Äta -eller ätas..
Citera
2020-06-21, 22:15
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Näe du.
Det har inte hänt.
Troll.

Det enda som har skickats till Nederländerna är ringen.
Och då för att kunna identifiera DNA.

För att tidsbestämma DNA får du sia i din glaskula om tills vidare. Det går inte att göra idag.
Hur vore det om du läst på lite innan du yttrar dig?

Kanske du skulle läsa på lite bättre .....det var inte bara ringen

Aktb 160 s 150. prover skickat till Nederländerna.
Sample AABP5735NL from a ring.
Sample AABP5739NL from a skirt
Senast redigerad av Smhf 2020-06-21 kl. 22:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in