2020-06-20, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Kanske att det är du som är ngn jävla okunnig åsna. Visst, nu är fjärdeplatsen borta. Om Arsenal är ett mittenlag så är isf Chelsea och Man Utd också det.

Jaha? vi har haft fyra dåliga säsonger nu. Eller hävdar du att Arsenal borde vinna ligan varje år när vi har kanske 10-15 procent av samma budgett till spelarköp som det antingen City, United, Chelsea eller Liverpool har? Gå och lägg dig.

Lägger man 350K på en sopa som Özil per vecka så är det inte mer än rätt att tabellen inte ljuger.
Citera
2020-06-20, 21:38
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
vansinniga är att ta i. fult men inte mer än ett gult
Möjligt att jag överdrev lite, men Maupay skulle helt klart fått rött.
Citera
2020-06-20, 21:42
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Lägger man 350K på en sopa som Özil per vecka så är det inte mer än rätt att tabellen inte ljuger.
Jag ville ge Özil chansen efter misären med Emery, men han är helt klart slut. Jag tror på projektet med Arteta, men det stör mig fortfarande att styrelsen inte valde Tuchel istället för Emery som ersättare för Wenger.
Citera
2020-06-20, 21:54
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Möjligt att jag överdrev lite, men Maupay skulle helt klart fått rött.

Nej, det skulle han definitivt inte ha fått.

Men varsågod, hitta stöd i regelboken för ett rött kort för all del: http://www.stff.se/tavling-domare/domare/regler-for-11-mannafotboll/
Citera
2020-06-20, 22:32
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Nej, det skulle han definitivt inte ha fått.

Men varsågod, hitta stöd i regelboken för ett rött kort för all del: http://www.stff.se/tavling-domare/domare/regler-for-11-mannafotboll/
Jo, Maupay skulle visst haft rött efter den händelsen. Det borde även en blind kunna se.
Citera
2020-06-20, 22:44
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Vilka tror ni lämnar arsenal nu i sommar?

Özil kan jag tänka mig.
Citera
2020-06-20, 22:50
Medlem
MangoChutneys avatar
Nu ska vi se, det har spelats 8 matcher i PL efter omstarten. Det har resulterat i enbart två hemmasegrar, i båda de matcherna har Arsenal stått för motståndet. Svårt att se hur de överhuvudtaget ska kunna utmana om Europaplatserna när man inte ens klarar av att stänga en match mot en nedflyttningskandidat.
Citera
2020-06-20, 23:20
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Özil kan jag tänka mig.

Varken Auba eller Lacazette kan väl vara sugna på att stanna kvar. Ceballos förtjänar något bättre också.
Citera
2020-06-20, 23:26
Medlem
Citat:
Han där jävla Maupay borde helt klart haft rött kort för hans vansinniga nerbrottning av Leno, vilken jävla urusel domare.

Klar frispark, inget mer. Om du vill ha rött kort, vilka kriterier tycker du uppnås för att det ska vara rött kort?

Citat:
Kanske att det är du som är ngn jävla okunnig åsna. Visst, nu är fjärdeplatsen borta. Om Arsenal är ett mittenlag så är isf Chelsea och Man Utd också det.

Jaha? vi har haft fyra dåliga säsonger nu. Eller hävdar du att Arsenal borde vinna ligan varje år när vi har kanske 10-15 procent av samma budgett till spelarköp som det antingen City, United, Chelsea eller Liverpool har? Gå och lägg dig.

De i min närhet som är gunnerssupporter anser att de borde vinna ligan, eller iaf vara top 4 varje år. I år kanske man slutar på 13e-14e plats. Gå och lägg dig själv.
Citera
2020-06-20, 23:26
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Varken Auba eller Lacazette kan väl vara sugna på att stanna kvar. Ceballos förtjänar något bättre också.

Auba och Lacazette har kontrakt och jag tror verkligen inte att Arsenal är sugna på att släppa någon av dom. Framför allt inte båda.

Ceballos är väl bara ett lån?
Citera
2020-06-20, 23:29
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Auba och Lacazette har kontrakt och jag tror verkligen inte att Arsenal är sugna på att släppa någon av dom. Framför allt inte båda.

Ceballos är väl bara ett lån?

Sälj i såna fall medans man fortfarande kan få pengar för dom.

Ceballos lär ju vilja gå tillbaka och hoppas på något bättre
Citera
2020-06-20, 23:32
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Jo, Maupay skulle visst haft rött efter den händelsen. Det borde även en blind kunna se.

Driver du? Det är ren otur att det blir en skada där. Det är onödigt, men kontakt med målvakter händer tusentals gånger på en säsong på liknande vis. Frispark, inte ett dugg mer.
Senast redigerad av Trollfeeder 2020-06-20 kl. 23:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in