2020-06-18, 21:38
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Alla Dplays enskilda kanaler för allsvenskans och superettans lag?

Jag hade inte lagt några pengar på en vpn.

finns dom som sänder fotbollen
AIK - NORRKÖPING och DIF- ÖREBRO sändes igår
2020-06-18, 21:57
Bannlyst
Citat:
Rapid har 6 kanaler från Dplay.

Dom sänder inte alla matcherna från superettan och allsvenskan på dom.

Haha och det går aldrig mer än 6 allsvenska matcher samtidigt

Dessutom sänds 1 på antigen kanal 5 eller 9.
2020-06-20, 09:27
Medlem
Berrabuses avatar
Har N1 en Dashboard för sina kunder? Så man t ex kan ta bort länder och andra grupper man inte vill ha?
2020-06-20, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berrabuse
Har N1 en Dashboard för sina kunder? Så man t ex kan ta bort länder och andra grupper man inte vill ha?

Nej. Rekommenderar bl a fins det xtream-editor. Slår vilken dashboard som helst

Sedan så kan däljaren plocka bort pt kunden. Inte så att man som kund går in i en dashboard speciellt ofta 😅
2020-06-20, 15:58
Bannlyst
Har precis upptäckt det här med IPTV och om jag förstått saken rätt så finns det flera operatörer där priset ligger på drygt 150-300 per månad? Ingår alla kanaler i hela världen eller "bara" Sveriges?

Jag antar att streamingtjänster som netflix och HBO inte ingår?

Hur är det med UFC PPV galor kan man kolla på dem via IPTV (väldigt tacksam för svar)
2020-06-20, 16:29
Medlem
Körde IPTV förut och var nöjd men det var ett tag sedan. Nu vill jag på det igen.
Smart-appen på min Samsung-TV suger - så jag funderar på att köpa nån extern låda för det hela. Jag använder FireStick till min andra TV där jag har TiviMate vilken jag gillar. Så funderar på att kandke köpa en till FireStick till min Samsung TV.. men då är frågan.. finns det nåt bättre alternativ? Hur ser utbudet på boxar och dess appar ut?

En lite känsligare fråga som mod får censurera om hen vill. Jag vet ju att man inte kan veta om ett inlägg är smygreklam från en leverantör.. men om jag frågar om vilka stora iptv-leverantörer finns det där ute som jag kan googla på? Är ute efter en stabil som kan skicka tv via VPN tunnel.
2020-06-20, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggwe
Körde IPTV förut och var nöjd men det var ett tag sedan. Nu vill jag på det igen.
Smart-appen på min Samsung-TV suger - så jag funderar på att köpa nån extern låda för det hela. Jag använder FireStick till min andra TV där jag har TiviMate vilken jag gillar. Så funderar på att kandke köpa en till FireStick till min Samsung TV.. men då är frågan.. finns det nåt bättre alternativ? Hur ser utbudet på boxar och dess appar ut?

En lite känsligare fråga som mod får censurera om hen vill. Jag vet ju att man inte kan veta om ett inlägg är smygreklam från en leverantör.. men om jag frågar om vilka stora iptv-leverantörer finns det där ute som jag kan googla på? Är ute efter en stabil som kan skicka tv via VPN tunnel.

Bästa boxen för IPTV är Formuler Z8. 👍🏻
2020-06-20, 17:21
Medlem
Citat:
Bästa boxen för IPTV är Formuler Z8. 👍🏻
Tackar.. har skummat runt lite överallt nu och det verkar vara ett stabilt val. Kan man köra in TiviMate på den om man inte gillar vad den erbjuder i appväg?
2020-06-20, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggwe
Tackar.. har skummat runt lite överallt nu och det verkar vara ett stabilt val. Kan man köra in TiviMate på den om man inte gillar vad den erbjuder i appväg?

Du kommer inte vilja ha en annan app än den som ingår i Formuler Z8.
Mytvonline2.
Inget som slår den.
2020-06-21, 08:00
Medlem
Vilken App android är bra att använda forutomXCIPTV som tycks hängt sig.
2020-06-21, 09:49
Medlem
Tjenare! Prövade o spela in igår på ett USB-minne (32gb) prövade flera gånger men efter ca 50 sekunder laddade kanalen om och inspelningen vart förstörd. Inspelningarna var typ 48-52 sekunder långa. Något ni hört något om förut? Har sökt på Google och YouTube som hastigast.

Har tvip 605
2020-06-21, 11:09
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleyton
Vilken App android är bra att använda forutomXCIPTV som tycks hängt sig.

Tivimate eller Smart Iptv (siptv.eu) gillar jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in