Om du mot all förmodan skulle inneha ett statligt ämbete och har en sådär insnöad och oflexibel inställning så är tammefan allt hopp ute för er stackare.. Men skicka numret till din chef så ska jag ta ett snack med honom om din attityd.
Nu har jag redan delat ett foto på mitt ID som med all önskvärd tydlighet visar var jag arbetar, så tala gärna om var du arbetar så ordnar jag resten utan att du behöver göra bort dig mer än du redan gjort..
Att stänga skolor är det absolut mest samhällsfientliga man kan göra alla kategorier. Du ska fan i våld förstöra för hela nästa generation du. Farlig mupp du
Samhällsfientliga....för att barn ska vara hemma i några månader...men det är inte fientligt att döda sitt eget folk. Som nån sa, man behöver inte vaccin mot covid-19. Man behöver vaccin mot ointelligens. Alternativt ska såna idioter inte ens få rösträtt.
Antalet inlagda på IVA har gått ner. Kan det bero på att skolorna stängt? Stackars äldre föräldrar med barn fortfarande i skolåldern kan väl tillfälligt pusta ut. Skulle vara intressant och se om det finns ett samband. Men sånt lär vi väl aldrig få reda på i Sverige. Här håller myndigheterma statistiks för sig själva.
Det är princip bara föräldrar som den finska presidenten - 70+ - som har dagisbarn och som löper risk att bli smittad och få allvarliga konsekvenser.
De flesta skaffar barn i 30-35 års åldern så skolbarnens föräldrar tillhör fortfarande den grupp som inte har mycket att frukta för.
Samhällsfientliga....för att barn ska vara hemma i några månader...men det är inte fientligt att döda sitt eget folk. Som nån sa, man behöver inte vaccin mot covid-19. Man behöver vaccin mot ointelligens. Alternativt ska såna idioter inte ens få rösträtt.
Det där med eget folk låter konstigt i sammanhanget där det dör finnar och turkar huvudsakligen i Sverige i Corona. Plus etiopier, chilenare och libaneser.. glömde somalierna - men tillhör de svenskarnas "eget folk"?
Senast redigerad av sno 2020-06-20 kl. 15:15.
Jag skulle vara mycket försiktig med att gå och testa mig för antikroppar under rådande testförhållanden. Vissa forskar hävdar att viruset kan hänga kvar i utrymmen upp till 7 timmar.
Snacka om att sprida smittan...
Är väl inte lönt att gå och testa sig för antikroppar när man är sjuk?
Citat:
Antikroppar kan inte detekteras i sjukdomens akuta skede utan blir detekterbara först efter några veckor in i förloppet.
Att du som vanligt ljuger och inte har koll på någonting är en sak men att du vill sabotera för en hel generation framöver och betala miljardkostnader varje dag för att hålla skolorna stängda för en Whuan-snuva med ca 0,6% dödlighet och som i princip uteslutande drabbar 70+ säger väl en del om hur seriös du faktiskt är i det här...
Nu pratar vi om vad Björn Olsen har sagt sedan pandemin startade. Håll dig till det.
Presentera nu vad han sagt sedan pandemin startade och som varit fel enligt dig.
Otaliga saker som att han pratade i TV om att Helsingfors drabbades av en "extrem smittspridning" att han var för en hård och snabb lockdown av HELA Sverogr, vilket enligt mig hade gett väldigt liten effekt,och att detta virus inte sprids likt influensa men det gör det ju etc etc
Att du som vanligt ljuger och inte har koll på någonting är en sak men att du vill sabotera för en hel generation framöver och betala miljardkostnader varje dag för att hålla skolorna stängda för en Whuan-snuva med ca 0,6% dödlighet och som i princip uteslutande drabbar 70+ säger väl en del om hur seriös du faktiskt är i det här...
Det kostar alltså miljarder dagligen att ha skolorna stängda och en hel generation vars utbildning saboteras.
För en snuva med 0,6% dödlighet och som i princip uteslutande drabbar 70+.