Citat:
Ursprungligen postat av
glajarn
Vem fan vet vad detta kan handla om, kan vara så att dom ligger i vårdnadstvist och dom har kastat skit på varandra. Så var försiktiga med att döma någon i förväg. Vad jag har förstått så finns det ingen klar bild över vad som egentligen har hänt och varför hon är anklagad för detta. Rätta mig om jag har fel.
Nu är vi flera som rättar dig när du har fel.
Vad som har hänt finns det en klar bild över - i form av hennes egeninspelade dokumentationer av våldtäkterna.
Varför känns faktiskt väldigt irrelevant i detta fall; det finns
ingenting som ursäktar de fruktansvärda övergrepp hon utsatt barnen för.
Även om pojkvännen så börjar slå skiten ur henne fem gånger om dagen för att förmå henne att göra det, så är det inte ursäkt/förklaring nog.
Dessutom har de enligt sina egna sociala medier varit ett par sedan 15 maj 2018.
Två veckor efter att de blev ihop började hon samla barnporr på sin mobil, och tre månader efter att de blev tillsammans så valde hon att sätta sitt nakna kön över det äldsta barnets ansikte och bokstavligen talat pissa på honom (det är iaf det första övergreppet åklagaren kan bevisa).
Så år av nedbrytande, hot, våld och förtryck är redan uteslutet.
Gå till sidan 91 och läs stämningsansökan, och återkom efter det och förklara för mig vad som är otydligt eller tveksamt.