2020-06-18, 16:55
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Fast räcker det? Så jävla het är inte Blondinbella längre! Hon är snart ett lika starkt varumärke som Kicki Danielsson.
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Löwengrip har väl gått med förlust de senaste åren och räddats undan konkurs av Dermarome/Dermanordic?
Det skulle förvåna mig om produkterna blivit en vinstmaskin för Dermanordic sedan köpet.
Det mesta talar för att Löwengrip förpassas till reahyllorna för gott.
Vid det här laget är det bara styrkekramsmongosarna som ser upp till Bellsan och köpet hennes produkter.
Ja det stämmer kanske tyvärr.
Tur i alla fall att Löwengrip inte är äkta så att flera hundra år av gott rykte alla fall inte gick upp i rök.
För ett halvår sedan när jag kollade sök-historiken med google trends så sökte 9 av 10 på 'Lowengrip/Löwengrip konkurs'
Mer precist så sökte ingen på 'Lowengrip framgång', 'Lowengrip succé', 'Lowengrip success' och liknande.
Just då kunde Isabella ha använt Löwengrip till att sälja konkurs-bolag och konkurs-tjänster åt sin pappa inget annat.
Idag så söker ingen varken på 'Lowengrip konkurs' eller 'Lowengrip framgang', 'Lowengrip succé/success'.
Det har till och med varit 0 på 'Lowengrip' sedan slutet av Mars, 2020, trots alla försök att väcka maximal uppmärksamhet genom att berätta allt om sina Gökboet-behandlingar, självmordstankar om Kaknästornet och bli stämd av sin egen stackars mamma.
Skit samma, det är endast denna obetydliga tråd som orkar oroa sig numera.
Du kan nog skriva Löwengrip på vilken produkt som helst och se försäljningen omgående minska minst 90%, så varumärket Löwengrip har nog antagligen ett negativt värde numera, eller noll.
Senast redigerad av qutm 2020-06-18 kl. 17:19.
Citera
2020-06-18, 19:15
Medlem
Citat:
Fast räcker det? Så jävla het är inte Blondinbella längre! Hon är snart ett lika starkt varumärke som Kicki Danielsson.
Jag vet inte om det räcker, jag säger bara att det är det enda som finns i bolaget. Det finns inga fantastiska recept eller något, det är enbart ett brand. Och så ett lager med krämer. Normalt om du köper ett bolag så finns det ofta massa innovationer, arbetsprocesser och sånt som du köper bolaget för att få, kanske till och med patent. Men LB har inget sånt. De köper generiska krämer med någon parfym de köpt av någon konsult, och så marknadsför de dem med hennes brand. Utan hennes brand är det helt meningslöst. Hur dåligt hennes brand än är så är det det enda med substans i det sär bolaget, så om man gör sig av med det har man ingenting alls kvar.
Citera
2020-06-18, 23:44
Medlem
Runkoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Erik ska inte träffa Isabella under midsommar. Tveksamt om hon fortfarande är välkommen efter sitt uttalande om att hon hellre velat gå på fest med vänner än att åka till Västkusten. Ingen blir glad över att få höra det. Erik är måttligt road över att hon träffar hans syster och ser dom som sin extrafamilj.

Fel Fel Bella är med sin älskade Erik nu 🥰
Citera
2020-06-19, 02:03
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runkove
Nej hon är hemma och är ledsen
Citera
2020-06-19, 02:18
Medlem
Citat:
Jag har hela tiden jämfört henne med Refaat el Sayed, och vi får se om jag får rätt.
Citera
2020-06-19, 11:38
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runkove
Citera
2020-06-19, 11:46
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix

Jag tror inte att hon är så social när det kommer till att umgås med flera människor utan ett förutbestämt script. Förvånar mig inte om det är som du säger.
Citera
2020-06-19, 12:04
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Snart blir det en sladdis för Selin.
När kommer Selins sladdis?
Citat:
Smått äckligt att dra ut fett från kinden, men nu begriper jag vad vissa kändisar har gjort varför de plötsligt fått kantigare ansikten. Tala om ett tillfälligt mode. Snart vill man ha fylligare ansikte.
Hur vet du allt detta om Isabella, gravid, bipolär, alkoholist och van vid benzo före 30 som jagar miljardärer på Ingarö?
Har du insyn och vet mer eller spikulerar du som oss andra?
Senast redigerad av qutm 2020-06-19 kl. 12:08.
Citera
2020-06-19, 21:53
Avstängd
Magictrixs avatar
Är det livvakts-Magnus som nu är ”producent” för bloggen? Många strängar på den lyran!
Citera
2020-06-19, 23:22
Medlem
Runkoves avatar
Citat:
Snart blir det en sladdis för Selin.

När beräknas ankomsten ???
Citera
2020-06-19, 23:37
Medlem
Runkoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Men jag kan avslöja att Erik och Isabella pratar om att förlova sig. Isabella hoppas att det blir till nyår.

Midsommar förlovning vad tror 08 💍💍
Citera
2020-06-19, 23:50
Medlem
BigFatCones avatar
Har Efternamn08 någonsin haft rätt i sina påståenden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in