2019-12-03, 10:53
Medlem
Men jag kan avslöja att Erik och Isabella pratar om att förlova sig. Isabella hoppas att det blir till nyår.
Citera
2019-12-03, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Jaha... är hon geavid då? Du har inte 100% track record på dina påståenden om vi säger som så!

Hon har berättat att de tittat på ringar. Någon kanske sett dom och kan bekräfta.
Citera
2019-12-03, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Hon har berättat att de tittat på ringar. Någon kanske sett dom och kan bekräfta.

Sett nån misstänkt lik BB gå in på W A Bolin för inte så länge sen
Citera
2019-12-04, 09:38
Medlem
Citat:
Jag har aldrig sagt att hon gjorde aborten där.
Den gjordes i Göteborg.

Aha. Mer exakt var i Göteborg, vilken klinik? Och när, vilken vecka?
Citera
2019-12-04, 09:57
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Får får hon väl, men enligt beslut med socialtjänsten så ska hon se till att inte vara ensam med barnen. Denna överenskommelse sköter hon klanderfritt. Med tanke på hoten med kriminella och affärerna med Hampus så var det ett krav att barnen ska vara trygga. Denna aspekt hade inte Isabella tänkt på näe hon gick ut i media.

Beslut?
Hur kan socialtjänsten fatta ett beslut som de inte kan kontrollera om det följs?
Vad är anledningen till att ett sådant beslut skulle ha fattats, varför får hon inte vara ensam med barnen?
Citera
2019-12-04, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Beslut?
Hur kan socialtjänsten fatta ett beslut som de inte kan kontrollera om det följs?
Vad är anledningen till att ett sådant beslut skulle ha fattats, varför får hon inte vara ensam med barnen?

Efter kaoset med Kriminella utanför huset, stalkers som gjorde att hon fick fly med barnen in i sovrummet. Så kom det orosanmälningar från såväl polisen som läsare. Odd och Isabella fick gå på samtal hos socialtjänsten. Socialtjänsten hade även samtal med familjen på båda sidor och andra såsom nannys och säkerhets Magnus.

Sammanfattningsvis beslutades att Isabella inte skulle vara ensam med barnen, detta till Isabellas försvar var något som inte skedde med tvång utan något som socialtjänsten och Odd och Isabella kom fram till gemensamt. Sedan finns en aspekt om sonen som hon inte alltid är så snäll mot. Nu menar jag inte att hon misshandlar honom fysiskt men jag vill nog påstå att hon misshandlat honom psykiskt.
Citera
2019-12-04, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Aha. Mer exakt var i Göteborg, vilken klinik? Och när, vilken vecka?

Vet inte vilken klinik. Tror det var dagarna innan Afrika. När hon tog vaccin mm.
Tror hon skrev något om en låg dag och att hon legat och vilat. Hittar inte inlägget nu.
Citera
2019-12-04, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av izi24
Sett nån misstänkt lik BB gå in på W A Bolin för inte så länge sen

Då stämmer det hon berättade. Hon och Erik hade tittat och provat ringar men inte köpt några så hon hoppas att han ger henne det till Nyår.
Citera
2019-12-04, 11:06
Medlem
Giant Squids avatar
Hur ska det gå för Pingpong nu när Belly lämnar det sjunkande skeppet och investerar i en Balle med pengar ist,.
Är hon också ihop med en manlig försörjare eller har hon varit smartare än Belly och lagt lite guldmynt i madrassen?
Kan tänka mig annars att hon kan få en liten slant för att släppa sin Tell All Story till nästa jul.
Citera
2019-12-04, 11:26
Medlem
Citat:
Då stämmer det hon berättade. Hon och Erik hade tittat och provat ringar men inte köpt några så hon hoppas att han ger henne det till Nyår.

Någon kan ha sett någon som eventuellt påminner om Blondinbella gå in i en butik och "då stämmer det"? Tillåt mig att småle.
Citera
2019-12-04, 11:28
Medlem
Citat:
Sedan finns en aspekt om sonen som hon inte alltid är så snäll mot. Nu menar jag inte att hon misshandlar honom fysiskt men jag vill nog påstå att hon misshandlat honom psykiskt.

Hur menar du? På vilket sätt skulle hon misshandla honom psykiskt? Det är ganska grova anklagelser, även om det är ganska uppenbart att hon sätter sig själv och bolagen långt före barnen...
Citera
2019-12-04, 11:34
Medlem
Vad ovanstående skribent menar är att det är svårare för en pojke att gifta sig rikt, än för en flicka. Se på mamma!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in