2020-06-18, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omori
Kan hålla med om att man inte borde skriva omaskade namn på folk som inte är dömda gärningsmän, men är man så lat att man inte läser stämningsansökan eller förstasidan i denna tråden där (maskade!) namn på MGM finns så får man skylla sig själv.
Jag läste stämningsansökan innan jag kommenterade, men trodde ju att S*ndra med pojkvän var insyltade i äckelhärvan på något vänster. Även psychot som mördade gamlingarna i Mantorp nämndes, så det var lätt att få bilden av en stor ring av kallblodiga mördare och pedofiler.

Önskar C*rita och Chr*stian ett mentalt uppvaknande, att de inser vilka extremt störda individer de är, och sedermera tar sina värdelösa liv.
Citera
2020-06-18, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Jag läste stämningsansökan innan jag kommenterade, men trodde ju att S*ndra med pojkvän var insyltade i äckelhärvan på något vänster. Även psychot som mördade gamlingarna i Mantorp nämndes, så det var lätt att få bilden av en stor ring av kallblodiga mördare och pedofiler.

Önskar C*rita och Chr*stian ett mentalt uppvaknande, att de inser vilka extremt störda individer de är, och sedermera tar sina värdelösa liv.
Att de tar sina liv är ju the easy way out. Vore bättre med en oändlig plåga à la Black Mirror-avsnittet White Bear.

Citera
2020-06-18, 15:21
Medlem
Pedofilen Chr*st*an "Kr*cke" Ambj*rnss*n hade alltså egen däck- och bilmek-firma. Finns en diskussionsgrupp på Facebook, https://www.f*cebook.com/groups/311947678954891/members , som i sammanhanget mer framstår som en dold pedofilring. De 'diskuterar' ingenting öppet, alla 17 medlemmar verkar vara mer eller mindre dodgy. Jag är förmodligen ute och spekulerar väldigt fritt här, men det ger i alla fall inblick i vilka Kr*cke haft umgänge med. Bilar och barn är ledorden.

Tänker inte helt osökt på pappan i Kalmar som hade samlag med sin underåriga dotter 300-400 ggr ( (FB) Pappa i Kalmar Län åtalas för hundratals våldtäkter mot sin dotter).

Motorintresserade rassar alltså, vilket förbannat efterblivet pack.
Citera
2020-06-18, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omori
Kan hålla med om att man inte borde skriva omaskade namn på folk som inte är dömda gärningsmän, men är man så lat att man inte läser stämningsansökan eller förstasidan i denna tråden där (maskade!) namn på MGM finns så får man skylla sig själv.

Vet inte vad de syftar på då de enda barnen involverade i våldtäktsmålen är hennes två egna men hon blir ju även åtalad för kränkande fotografering på två personer som verkar vara vuxna - "CA har genom att uppmana och uppmuntra CL, beställa samt efterfråga videomaterial på äldre personer i sexuella sammanhang, förmått och främjat CLs gärning beskriven i åtalspunkt 21.1."
Men ja, påstår de att några andra barn är involverade så är det åtminstone inget de tycks åtalas för.

Ja de äldre är gamlingar som CL haft tillgång till genom arbetet i hemtjänsten. Riktigt skamligt brott det med!

Och hade det inte upptäckts hade hon väl varit o full färd med att kissa över drogade 90-åringars ansikten vid det här laget. Förutom de små då.
Citera
2020-06-18, 15:59
Medlem
Såna här brott bevisar verkligen att ondska existerar på samma sätt som godhet.
Dessa vidriga djur är inte guds barn utan Djävulens såtar.
Jag har aldrig slagit en kvinna men i Caritas fall skulle jag ge allt jag hade i 10 min.
Citera
2020-06-18, 16:22
Medlem
Citat:
CL och CA - vilka jävla monster! Men sedan nämns en S**dra J**ipii i tråden, vad har hon med det hela att göra? Någon som vill kort sammanfatta istället för att man ska behöva läsa 100+ sidor?
Hon skulle ha stulit stecolid från sitt jobb och sedan sålt några av burkarna till CL
Citera
2020-06-18, 16:55
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyjamashjalten
Nej, tyvärr gäller det fortfarande hennes egna barn samt två andra barn.
Sen spelar väl det ingen roll om det är hennes egna barn eller andras barn som blivit utsatta? INGET BARN ska behöva bli utsatt för detta!!!!

Hade jag träffat henne hade jag inte slutat slå.

Äckligt vider är vad hon är!!!!

Lugna ner sig, jag har ju inte ens påstått att det skulle vara okej att bete sig såhär mot NÅGOT barn, so hold your horses.

Och precis som det redan skrivits, det är förmodligen de två äldre individerna. Så vidare inte de var barn, med tanke p att hon var personlig assistent - om jag har fått rätt info, och då kan ”brukarna” likaväl vara barn.. dessvärre.
Citera
2020-06-18, 16:58
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets123
Men vänta nu, var kommer uppgiften om två andra barn ifrån? Det finns inte med i stämningen.

SVT har skrivit i en artikel att hon även är misstänkt för kränkande fotografering ”på två andra barn”. Hurvidare det är felskrivning eller ej.. Skulle ju kunna vara så att hon tjänstgjort hos BARN som personlig assistent.

Känns underligt att hon skulle ge sig på allt bara de är nakna. Jag tror hon har en böjelse för barn.
Citera
2020-06-18, 17:39
Medlem
https://sverigesradio.se/artikel/7499027
Citera
2020-06-18, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
11år.. Då är man ju bara ett litet barn..
Hur gammal var han? Har du pratat med någon om detta...?

Ett par år äldre.
Ja eller asså med mina närmsta oså men inte mer.
Citera
2020-06-18, 18:03
Medlem
Citat:
Pedofilen Chr*st*an "Kr*cke" Ambj*rnss*n hade alltså egen däck- och bilmek-firma. Finns en diskussionsgrupp på Facebook, https://www.f*cebook.com/groups/311947678954891/members , som i sammanhanget mer framstår som en dold pedofilring. De 'diskuterar' ingenting öppet, alla 17 medlemmar verkar vara mer eller mindre dodgy. Jag är förmodligen ute och spekulerar väldigt fritt här, men det ger i alla fall inblick i vilka Kr*cke haft umgänge med. Bilar och barn är ledorden.

Tänker inte helt osökt på pappan i Kalmar som hade samlag med sin underåriga dotter 300-400 ggr ( (FB) Pappa i Kalmar Län åtalas för hundratals våldtäkter mot sin dotter).

Motorintresserade rassar alltså, vilket förbannat efterblivet pack.

Vad heter gruppen ? Kommer inte in på länken
Senast redigerad av disktrasa12 2020-06-18 kl. 18:06.
Citera
2020-06-18, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av disktrasa12
https://sverigesradio.se/artikel/7499027
Lite citat;
Citat:
I förhör säger kvinnan först att hon inte minns händelserna men sen ändrar hon sig och berättar hur mannen har sagt åt henne vad hon ska göra med barnen, och om inte gjorde som han sa skulle han göra det istället.
Mannen säger i förhör att han inte har någon aning om vad det är för filmer som hittats på hans dator och i hans telefon och att han inte har sagt åt kvinnan att utföra övergreppen och både han och kvinnan nekar till brott.

Hon påstår även att vissa av övergreppen är fejkade (hur det nu hade gått) och det antyds att barnen varit drogade.

Citat:
Ursprungligen postat av disktrasa12
Vad heter gruppen ? Kommer in på länken
Kolla så att du ersatt asterisken med ett A. Funkar utmärkt för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in