Citat:
Ursprungligen postat av
Legokatt
Flere har vært inne på at TEH kunne være personen som sto bak dette. Som du har funnet ut kunne han ha ringt seg selv fra AEH's telefon kl 09.14. Telefonen hans kunne vært lagt hjemme med en auto-answer funksjon. "Samtalen" varer kun 1:30 min som vi har hørt i dag. Han kunne ha skaffet seg selv alibi ved en slik manøver.
Om TH er skyldig eller uskyldig i å være "makten" bak dette er ikke enkelt å si. Mye kan tyde på at han faktisk er uskyldig.
Hans måte å reagere på kan forklares med at han er 70 år og at man ikke blir mindre sta med årene. Han har alibi og kunne nok ikke stått bak krypto-opplegget. TEH kunne ha hatt kjennskap til AEH's skillsmiseplaner og "kalkulert" med at TH ville bli hoved-misstenkt.
Men kan julebildet TEH postet i 2019 være tegn på noe? "Julenisse, reinsdyr, blod".
Kan dette være TEH som i overført betydning viser at TH er "julenissen" med "blod på sine hender"? Har TEH fått en gave for å bli med på dette? Har TH overtalt han?
Jeg mener man ikke har nok informasjon til å si noe sikkert om dette er et samarbeid eller ikke.
Politiet gir heller ingen informasjon om TEH's innblanding.
Så enig! Jeg fatter ikke at det ikke er mere snakk om han.
Det han har lagt ut på Facebook er umulig en tilfeldighet.
Du legger ut bilde av en film der en person blir drept 31 oktober. Ett år senere blir moren din «kidnappet»/drept 31 OKTOBER.
Vist ikke politiet har etterforsket han så er jeg enig med alle her som sier politiet har gjort en drittjobb.
Jeg mener fortsatt at de ikke har gjort en dårlig jobb, men at de sitter på mer enn vi vet. Også om TEH.
Han er ikke bare sønnen til hovedmistenkte. Han er venn med den andre mistenkte og den eneste linken mellom de to.
Jeg tror TH er skyldig. Men måtte jeg valgt mellom han og TEH hadde det helt mot TEH.