Hmm, nå synes jeg det har gått lang tid før noen ny podkast har kommet, og det har da skjedd en masse siden siste podkast. VG skrev jo så mye daglig, og jeg leste om 2 som jobbet kun med denne saken, og de fremstilte seg som større eksperter enn andre journalister siden de kun jobbet med denne saken - selv ved utbruddet av coronaen var dette viktigere for dem. De høres ut som en form for privatetterforskere omtrent, he he. Men nå synes jeg VG har skrevet lite nytt i det siste og jeg har også lagt merke til at VG ikke har vært tidligst ute med nyheter de siste ukene, så jeg ble ikke noe videre imponert av å lese dette når de ikke følger opp saken bedre. Hvor er vår venn Poirot? Har han blitt utestengt for en tid? Savner han i forumet ettersom det er mye tomt innhold og viss vass her nå

Ellers lurer jeg på hvorfor politiet ikke gadd å samle inn alt tilgjengelig videomateriell så raskt som pokkern etter TH kontaktet de 31. okt 2018. Jeg er veldig sjokkert over hvordan politiet jobber. Er det noen politimenn her som kan forklare litt om hvordan politiet jobber? Det kommer frem så mye rart, som at de ikke sjekket søppelkassen, ikke kumlokket og ikke samlet inn videomateriell, de brukte ikke den beste dykkeekspertisen eller utstyret, de har ikke lett aktivt etter AEH, de har ikke tatt inn viktige mennesker til avhør, de hadde ikke avhørt postbudet selv etter lang tid, helt utrolig!!! De lyver for barna på en måte som avdekker at de tror folk er lite opplyste og ikke har mulighet til å avdekke deres simple løgner som f.eks. overvåkning av telefoner og annet, og de behandler barna respektløst og uten empati. De ser ut til å gjøre ting halvveis, og samtidig kan jeg ikke tro det heller, for jeg har alltid hatt stor tro på politiet, og at de gjør SITT ALLER BESTE for å løse saker. Men denne saken har vart for lenge - hvor mye skal dette koste? Brøske slår en ikke akkurat som en mann med tæl selv om jeg liker typen og liker å tro at folk er flinkere enn de feilene som kommer frem i mediene og kritikken som rettes mot politiet her inne generelt.