2020-06-17, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag ska ge mig på ett försök. Har inga större förhoppningar men det kan gå. Läste nyss en förundersökning gällande barnporr och övergrepp så de finns ju ute ibland
Skadar ju inte att testa igen, antar jag. De kanske bara inte haft tillräckligt med tid att maska saker i FUP:en ännu men om de maskar så lär det ju komma ut förr eller senare även om stora delar kommer vara otillgängliga troligtvis.
Citera
2020-06-17, 17:00
Medlem
nina906s avatar
Ska polisen få ner hennes facebooksida så att folk slutar sprida bilder på hennes stackars barn överallt?
Citera
2020-06-17, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag ska ge mig på ett försök. Har inga större förhoppningar men det kan gå. Läste nyss en förundersökning gällande barnporr och övergrepp så de finns ju ute ibland

Du kommer inte få ut den, jag försökte igår. Hela är sekretess.
Citera
2020-06-17, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omori
Ja, på s. 26 -

Har du fått ut fup:en?
Citera
2020-06-17, 18:49
Medlem
PaoloRobertos avatar
Stackars barn. Visar vilken sjuk värld vi lever i.
Detta händer mer än man tror utanför och inom familjer, pedofiler är inte bara gamla gubbar det kan vara en söt oskyldig ung kvinna eller en rik stilig skådespelare.

Tur att hon sålde sin dator, annars hade detta kunnat gå ouoptäckt som så många andra.

Önskar barnet ett bra liv och framtid.

Mamman förtjänar nackskott.
Citera
2020-06-17, 19:04
Medlem
Usch vad detta gör en illa till mods. Stackars, stackars små barn. Det värsta är väl att efter allt sjukt de fått uppleva så ska de behöva hitta någon annan som tar hand om dem o de fattar antagligen inte ens varför 😭 illamående blir man.
Citera
2020-06-17, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raggmunkaren
Usch vad detta gör en illa till mods. Stackars, stackars små barn. Det värsta är väl att efter allt sjukt de fått uppleva så ska de behöva hitta någon annan som tar hand om dem o de fattar antagligen inte ens varför 😭 illamående blir man.

Barnen är i tryggt förvar hos deras biologiska pappa! 🙏🏼
Citera
2020-06-17, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsChapman

Skönt att höra det i alla fall!
Citera
2020-06-17, 20:51
Medlem
ElimGaraks avatar
Jag blir vansinnig av ilska när jag läster om denna kvinna och aset som hon håller ihop med.

Hur kan man bara behandla barn på det viset? hur är det funtat i skallen på någon som gör så.

Vore det jag som bestämde skulle detta par låsas in i en cell och under en vecka få utsättas för samma saker som de utsatt barnet för.

Sedan skulle de avrättas!
Citera
2020-06-17, 21:50
Medlem
Kikade på datumen som våldtäkterna och övergreppen begicks på. I alla är i början av en ojämn vecka. Tänker att dom måste ha planerade det så att pappan inte skulle märka något på barnen? Eller så att dom kunde skylla på att barnen nyss kommit därifrån ifall någon skulle märka något? Han hade pojkarna varannan helg så då måste han ha haft dom jämna helger. Vet inte hur länge märken som uppstått kan synas men någon kanske vet? Det verkar inte vara några random datum iallafall utan alla infaller första dagarna ojämn vecka.
Citera
2020-06-17, 22:07
Medlem
CFs IG bildtext till selfie 24 juni 2018:

“Forget the risk and take the fall, if it’s meant to be, then it’s worth it all”

Då har hon och CA varit ett par i lite över fyra veckor och hon besitter barnporr sedan drygt tre.
Citera
2020-06-17, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsChapman

Måste vara svårt för pappan. Barnen älskar med all sannolikhet sin mamma, frågar och längtar. Blir fundersamma, ledsna och grubblande om de snappar upp andras reaktion, inställning till mamma.🥺

Herregud i en vanlig skilsmässa kan hjärtat gå i tusen bitar på en bara av att se barnets ovetskap. Och det är så svårt att hantera barn med saknad efter en förälder man vet är ett (normal-)svin men man kan inte visa det för barnen. För de älskar, oavsett. Och skyller förälderns brister på sig själv, samt att föräldern inte är där.

Och med detta!? Fy faan vilken sits. Väldigt svårbalanserat psykologiskt, hoppas de får hjälp.
Senast redigerad av Pellets123 2020-06-17 kl. 22:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in