2020-06-17, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Mer eller mindre dagligen står han framför journalister och tar frågor.
Han har inte utvecklat superkrafter och blivit osynlig jag lovar.
Men var är han i kampen för hantering av Corona och säkerheten för sitt eget folk i den största pandemin i modern tid?
Citera
2020-06-17, 09:30
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Men var är han i kampen för hantering av Corona och säkerheten för sitt eget folk i den största pandemin i modern tid?

Du hittar han och hans administration; 1600 Pennsylvania Avenue Washington.
100.000+ jobbar dagligen med att begränsa verkningarna av denna pandemi samt
taskforce som koordinerar det hela.
Citera
2020-06-17, 10:08
Medlem
Citat:
Du hittar han och hans administration; 1600 Pennsylvania Avenue Washington.
100.000+ jobbar dagligen med att begränsa verkningarna av denna pandemi samt
taskforce som koordinerar det hela.
Ok. Men då vet jag iaf att du tycker han gör tillräckligt. Inte förvånad.
Citera
2020-06-17, 12:11
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Ok. Men då vet jag iaf att du tycker han gör tillräckligt. Inte förvånad.

Det verkar väl som han klarar det hyggligt jämfört med tex Sverige.
Jämfört med syd Korea klarar han sig sämre precis som Sverige.
Men jag vet inte på vad du grundar att det går dåligt i pandemibekämpningen.
Om du litar på vetenskapen och Tegnell så är det svårt att jämföra länder
med varandra. Men upplys oss gärna med hårda fakta. En sak är ju klar och det är
att det fungerat betydligt bättre utan tex Coumo och hans katastrofala hantering i NY.
Senast redigerad av DRAVKCAB 2020-06-17 kl. 12:13.
Citera
2020-06-17, 14:47
Medlem
Citat:
Det verkar väl som han klarar det hyggligt jämfört med tex Sverige.
Jämfört med syd Korea klarar han sig sämre precis som Sverige.
Men jag vet inte på vad du grundar att det går dåligt i pandemibekämpningen.
Om du litar på vetenskapen och Tegnell så är det svårt att jämföra länder
med varandra. Men upplys oss gärna med hårda fakta. En sak är ju klar och det är
att det fungerat betydligt bättre utan tex Coumo och hans katastrofala hantering i NY.
Vad har Sverige alls med saken att göra, eller Korea för den delen? Varför lyfter du bort fokus från USA och Trump?
De vettiga ledarna i världen inser sina egna begränsningar och låter experterna sköta rekommendationer och ta fram underlag för beslut. Trump gör det han tror gör honom mer populär, dvs byta ämne till något annat han tror han kan.
Hur ofta ser du Trump komma med konkreta besked kring hur detta ska bekämpas. Och varför slutade han låta experterna informera på dagliga presskonferenser?
Citera
2020-06-17, 15:37
Medlem
klybans avatar
Citat:
Mer eller mindre dagligen står han framför journalister och tar frågor.
Han har inte utvecklat superkrafter och blivit osynlig jag lovar.
Nope, frågan adresseras inte.
Återkom när det sker på ett sakligt vis.
Och prata om annat hjälper inte heller, men du får ett plus i kanten för att du i alla fall försökte.
Citera
2020-06-17, 17:12
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Nope, frågan adresseras inte.
Återkom när det sker på ett sakligt vis.
Och prata om annat hjälper inte heller, men du får ett plus i kanten för att du i alla fall försökte.

Så du menar att Trump skall ställa frågan till sig själv? Det blir väl lite schizofrent?
Du får överlåta frågorna till journalisterna. Uppenbarligen har dom inget att fråga förnärvarande
om pandemin. Undrar du fortfarande var han är? Jag ser han dagligen besvarandes frågor som
diverse journalister ställer. Du bör rikta din frustration till dem. Det är bra att du förstår att många journalister inte gör ett speciellt bra jobb.
Citera
2020-06-17, 17:55
Medlem
klybans avatar
Citat:
Så du menar att Trump skall ställa frågan till sig själv? Det blir väl lite schizofrent?
Du får överlåta frågorna till journalisterna. Uppenbarligen har dom inget att fråga förnärvarande
om pandemin. Undrar du fortfarande var han är? Jag ser han dagligen besvarandes frågor som
diverse journalister ställer. Du bör rikta din frustration till dem. Det är bra att du förstår att många journalister inte gör ett speciellt bra jobb.
Vi ställer oss frågan vart trumpen är i den största krisen i modern historia, och detta är ditt svar?
Jag ställer mig frågande till varför trumpen inte adresserat frågan sedan 100k döda.
Ingen idé du skriver svammel, återkom när du hgar varför trumpen inte engagerar sig mer i den största krisen i modern tid för Amerikanerna.
OCh vi som trodde trumpen var för folket och dess medborgare, uppenbarligen inte
Citera
2020-06-17, 19:15
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Vi ställer oss frågan vart trumpen är i den största krisen i modern historia, och detta är ditt svar?
Jag ställer mig frågande till varför trumpen inte adresserat frågan sedan 100k döda.
Ingen idé du skriver svammel, återkom när du hgar varför trumpen inte engagerar sig mer i den största krisen i modern tid för Amerikanerna.
OCh vi som trodde trumpen var för folket och dess medborgare, uppenbarligen inte
Det är ju ni vänsterpack som spridit Coronaviruset den senaste månaden under upplopp och liknande? Resten av USA vet att det Corona pandemin helt plötsligt försvann så fort Fake news fick något viktigare att fokusera på. Förväntar mig dock inte att en idiot som du ska förstå något. Trump har hanterat krisen väldigt bra för och nu är det upp till staterna själva hur dom ska öppna upp, är du okunnig?
Citera
2020-06-17, 19:23
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpIsPresident
Det är ju ni vänsterpack som spridit Coronaviruset den senaste månaden under upplopp och liknande? Resten av USA vet att det Corona pandemin helt plötsligt försvann så fort Fake news fick något viktigare att fokusera på. Förväntar mig dock inte att en idiot som du ska förstå något. Trump har hanterat krisen väldigt bra för och nu är det upp till staterna själva hur dom ska öppna upp, är du okunnig?
Nu har ju trumpen varit borta ifrån COVID-19 ämnet långt före Floyds mord.
Vi undrar varför trumpen inte adresserar den största krisen i modern historia och COVID-19 krisen.
Ingen som vet hur bra det hanteras, då trumpen inte adresserar frågan eller svarar.

Dina ad hominem och prata om annat, berättar du är medveten om detta pinsamma för trumpen.
Citera
2020-06-17, 19:26
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Nu har ju trumpen varit borta ifrån COVID-19 ämnet långt före Floyds mord.
Vi undrar varför trumpen inte adresserar den största krisen i modern historia och COVID-19 krisen.
Ingen som vet hur bra det hanteras, då trumpen inte adresserar frågan eller svarar.

Dina ad hominem och prata om annat, berättar du är medveten om detta pinsamma för trumpen.
Du fr gärna berätta på vilket sätt presidenten varit borta från Corona viruset? Kan du inte specificera istället för att uttrycka dina personliga åsikter om presidenten?
Citera
2020-06-17, 19:31
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpIsPresident
Du fr gärna berätta på vilket sätt presidenten varit borta från Corona viruset? Kan du inte specificera istället för att uttrycka dina personliga åsikter om presidenten?
Ska jag berätta om nått trumpen inte adresserar
Hur mår du egentligen?

Det är ingen som förstår vem trumpen är president för längre, då största krisen i USA i modern tid, verkar inte vara nog för trumpen och engagera sig för folket och dess medborgare.

Deaths:119,453
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in