Citat:
Tack!
Tajming är såklart allt. Hade Aduriz lagt av i vintras eller september hade hans specialkort haft 84-87 i rating. Men nu lägger han av vid TOTS och får 96 i rating. Helt makalöst.
Två matcher för Raphina och horribel ekads. En RQ på det så får vi se om EAs algoritm vänder på steken åt mig.
Tajming är såklart allt. Hade Aduriz lagt av i vintras eller september hade hans specialkort haft 84-87 i rating. Men nu lägger han av vid TOTS och får 96 i rating. Helt makalöst.
Två matcher för Raphina och horribel ekads. En RQ på det så får vi se om EAs algoritm vänder på steken åt mig.
Det kanske är mest psykologiskt, men en RQ tycker jag funkar när man har algoritmen emot sig. Antingen att man blir lottad mot någon med kassa kort, eller att man får lite mindre EAids emot sig.
Quittade igår, vann direkt nästa. Quittade idag vid ställning 0-0 efter 10 minuter, då jag fick viktigt telefonsamtal, körde direkt efter - vann. Som om det finns nån slags "EAids"-score man sitter på som pendlar beroende på hur mycket flax man haft och inte.
Nåväl, Raphinha hemma.
Drog Cesinha i WL rewards i torsdags och måste säga att hans kort är riktigt najs:
https://www.futbin.com/20/player/48511/cesinha
svår att få in på full kemi bara utan brasse-ikoner. Bygga en hel brasse-fitness-elva?
https://www.futbin.com/20/squad/16894007
Landar dock i att en sån elva är alldeles för dyr för att vara fitness + att det blir för många kort som måste skohornas in för kemins skull. Evander, Cesinha och Johnathan vill jag egentligen ha med i en elva men går ju typ inte att få dem på full kemi - korten som ger dem stark länk är antingen för dyra eller för dåliga.
Laddade in annat spel igår kväll. Ska se om jag får mitt Ultimate Pack som tröst, kanske vaska duplikaten av Sancho och kolla vad Summer Heat är... sen trappas det nog ner.
Tycker ändå gameplay har varit mer acceptabelt på sistone - men kommer också till insikten att det beror på att jag helt enkelt vant mig. Det är så här, det blir inte bättre, det är samma piss för alla. Skit i att vissa element är OP - bara gör dem - skit i att vissa grejer är trasiga - gör inte dem. Typ så.