Citat:
Ursprungligen postat av
mancosureinholf
Det är väldigt viktigt att det sprids. Nej, inte smittan. Utan den sanna Sveriges bild. Det händer oftare och oftare. Det är viktigt att det fortsätter så. Det är viktigt att hela världen får upp ögonen på galenskapen som pågår i detta skitland. Det är viktigt. Om man strävar efter rättvisan. Strävar man efter rättvisan ska de skyldiga få betala. Och om det inte lyckas med den interna fronten, om man inte lyckas få bort den fula och tjocka statsministern. Om man inte lyckas avsätta epidemiologen med asperger syndromen. Då är det ännu viktigare att hela världen ska få veta sanningen. Jag har ingen aning vilka konsekvenser det kan få. Jag hoppas bara att konsekvensen är att de skyldiga blir sparkade. Jag hoppas de skyldiga hamnar i fängelse. De har gjort något fruktansvärt mot sitt eget folk. Inte nog med det: de fortsätter att göra det och inte nog med det: de vägrar erkänna att något är fel med den strategin. Därför är deras skuld något som ska gångras flera gånger. Ja, Löfven och Tegnell förtjänar få livstidsfängelse.
Vad tycker du om Kina och de som, vad det verkar, har slarvat med hanteringen av detta experiment? Eller dina medmänniskor som inte kan tänka själva, eller följa enkla instruktioner? Om det skulle visa sig att Sverige har agerat olyckligt med detta, så är jag mer inne på att Tegnell och hans team kan ha gjort en grov överskattning av individers förmåga att agera korrekt, eller ens agera alls, utan att någon storebror vakar över dem. Detta anser jag inte vara straffbart.
Är det ännu någon som har dött som inte varit äldre, eller haft någon underliggande problematik? Är det många som själva tagit något ansvar över sina äldre anhöriga. Eller var jobbet klart den dagen de dumpade dem på äldreboendet et.c.......? Du vet de som byggde dit ”skitland”.
Sluta vara så förbannat bitter, så ska vi nog klara av detta också. Snart är det en parantes i historien....