Citat:
Ursprungligen postat av
45Lokar
Men alltså, har jag förstått det hela rätt?
Frisören lurar in henne på sitt kontor där han tafsar på henne. Hon kommer på någon lam ursäkt för att komma därifrån o slippa bli våldtagen så de går ut o sköljer ur hennes hår.
Sedan lurar han med henne EN GÅNG TILL in på samma kontor??
Denna gång våldtar han henne.
Hur efterbliven får man bli som kvinna?
Borde inte denna kvinna ha typ en god man eller sitta inlåst för sitt eget bästa?
Varför sprang hon inte ut genom ytterdörren så fort hon kommit ut i salongen första gången?
Inte så märkligt. Du har läst en kort summering via FB, du har ej sett lokalen, varför hon följde till kontoret, hur kvinnan kände sig, du vet.lika lite som jag.
Psyket däremot, det är en intressant sak.
Jag menar. Kunde Jim Jones få 800 personer att begå kollektivt självmord genom skön karisma är det ingen konstighet att en man som är kapabel till att våldta lyckas lura och manipulera en kvinna.
Lägg sen till att det troligtvis kan vara en lite rikare finare dam, det är skyddad verkstad i finare delar av Stockholm.
Tror du gemene kvinna anar att hon ska bli våldtagen när hon går till någon Bobby Odunku-kopia i innerstan är det nog dags för dig att själv prova gå till en frisör där och se hur hotfullt det känns.
En frisörsalong Jordbro centrum hade kanske gett en lite aningar och få en att analysera omgivningen lite mer.
Nu handlar detta om Vasastan.
Ett får är oskyldigt och fromt, men under pälsen kan alltid en ulv gömma sig.