2020-06-16, 17:10
Medlem
Herostratoss avatar
En manlig frisör som våldtar en kvinna? Anmärkningsvärt.
Citera
2020-06-16, 17:59
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Undrar varför hon följde med frisören till "kontoret".
Inte en vanlig rutin bland frisörer att ge nackmassage på det viset?
Random nyfiken svensk kvinna med iq skostorlek! Inget konstigt med det!
Citera
2020-06-16, 18:04
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Arab som frisör?

Nä, det är i 99,99999999999999999999999999999999999999999999999 99999999999999999999999999% av alla fall en syrian som är frisör om det är en man.

Vem klipper håret på araberna i deras hemland? Kvinnor eller syrianer
Citera
2020-06-16, 18:19
Medlem
WhiteWalkers avatar
2 års fängelse? Börjar förstå varför Svensson inte läser nyheter. Man blir ju bara deprimerad
Citera
2020-06-16, 18:33
Medlem
Adonis.s avatar
Men det som händer i salongen borde stanna i salongen! Varför håller bruden på och hetsar upp en hårt arbetande egenföretagare för att sedan neka honom rätten att ta på hennes kropp. Som grädde på moset kan hon oxå med att anmäla honom för våldtäkt. Wtf!

Allvarligt, hon gick till honom. Knappast någon överfallsvåldtäkt direkt. Mer som ett litet rollspel. Kanske gick frisören på testo? High dose?

Då behöver man lätta på trycket. Believe me, I know. Kanske var hon en sexig teaser. Kanske en combination av de båda? Var nu inte så snabba på att döma. Säg den egenföretagare som inte utnyttjat sitt yrke för sex.

De flesta vill göra som frisören men de flesta kan inte, har inte någon möjlighet. Det är skillnaden. En riktig man kan & en riktig man gör. En sexig look grejar det mesta. Ingen säger nej till en kille med cash, muskler & good looks. Har själv ofta utnyttjat min sex appeal för snabba klipp inom mäklarbranschen. Ingen våldtäkt utan mer en slags visuell övertalningsförmåga. Hehe! Truth of today!
Citera
2020-06-16, 18:38
Medlem
Citat:
Och det två gånger om!

Man går väl för fan inte med en andra gång oavsett, nu hade han DESSUTOM antastat henne med någon massage. Stupid säger jag bara.

Dock är allt våldtäktsmannens fel.
Citera
2020-06-16, 19:08
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miaua
Alltså förstår mig inte på hur ni ens kan gå på och dumförklara kvinnan. Ena gången klagas det på förövare och i nästa stund tycker man själv att det är kvinnans fel. Ni har inte en aning om hur hon upplevde det. Jag tänker hon hade intuition att fixa håret och sedan betala. Inte gå till frissan för att få ligga. Jag minns obehaget när det hände mig. Det var stängningsdags. Det var tur att han var mindre än mig och att jag fann mig.

En annan gång, i Malmö, blev det skottlossning när jag var på väg hem från arbetet. Jag rusade in på en pizzeria som hade stora fönster ut mot gatan. Ägaren, (tror det var ägaren) som pratade mycket dålig svenska, låste dörren och vi sprang ner i källaren för att ta skydd. Där nere ändrades attityden. Där fanns en sängplats mitt bland all mat och dyl. Han ställde sig i min väg och började göra närmanden. Jag tittade mig runt efter något jag skulle kunna använda i försvar om det skulle behövas. Men så testade jag en annan metod. Jag sade mmmm ja vi kan ligga med varandra. Han såg förvarnad ut. Jag sade men det finns ett problem. ”Va det finns för problem. Va du säga”
jo jag har lite HIV som inte är så bra, svarade jag.
”Va e detta HIV” fick jag till svar.
Jag tog fram telefonen och visade vad HIV och AIDS är. Därefter tog han avstånd.
Det var dumt av mig, och en farlig chansning. Han kunde sagt att han också har det.
Vad vill jag säga? Dessa attacker av män är inte ovanliga. Det händer. Och det är inte alls rättfärdigat att skylla på den utsatta kvinnan. Man ska väl för fasen inte behöva bli våldtagen för att man ska klippa håret etc.
Vilket inlägg hävdar att det är kvinnans fel? Det går dock inte att bortse från att kvinnan är fantastiskt korkad. Om man blir antastad av sin frisör och tar sig ut från kontoret SÅ GÅR MAN FÖR JÄVLARS HELVETE INTE MED IDIOTEN IN PÅ KONTORET EN GÅNG TILL!!! TÄNK FÖR FAN!!!
Citera
2020-06-16, 19:30
Medlem
Franke88s avatar
Citat:

Därför det inte var någon våldtäkt. Hon gick med på att bli knullad men ångrade sig efteråt. Förmodligen för att han slutade när telefonen ringde och inte fortsatte tills hon fick orgasm.
Citera
2020-06-16, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stopthekilling
https://www.facebook.com/S*xessbyAlex GMs Facebook

https://www.facebook.com/v*siliki.nactro Hans flickväns Facebook (hon är grek)

Han äger bolaget Saxess By Alex AB. https://www.ratsit.se/5590474440-Saxess_By_Alex_AB
Ingen direk vinstmaskin, men förra året steg omsättningen med runt 50% men det från en otroligt låg nivå, dock klantigt att vara så kåt på andra fruntimmer när han har en ung fru att han riskerar fru och företaget, men är man kåt så är man kåt
Citera
2020-06-16, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Men det som händer i salongen borde stanna i salongen! Varför håller bruden på och hetsar upp en hårt arbetande egenföretagare för att sedan neka honom rätten att ta på hennes kropp. Som grädde på moset kan hon oxå med att anmäla honom för våldtäkt. Wtf!

Allvarligt, hon gick till honom. Knappast någon överfallsvåldtäkt direkt. Mer som ett litet rollspel. Kanske gick frisören på testo? High dose?

Då behöver man lätta på trycket. Believe me, I know. Kanske var hon en sexig teaser. Kanske en combination av de båda? Var nu inte så snabba på att döma. Säg den egenföretagare som inte utnyttjat sitt yrke för sex.

De flesta vill göra som frisören men de flesta kan inte, har inte någon möjlighet. Det är skillnaden. En riktig man kan & en riktig man gör. En sexig look grejar det mesta. Ingen säger nej till en kille med cash, muskler & good looks. Har själv ofta utnyttjat min sex appeal för snabba klipp inom mäklarbranschen. Ingen våldtäkt utan mer en slags visuell övertalningsförmåga. Hehe! Truth of today!

Om du är snygg och sund behöver du varken ta testosteron, kokain eller våldta och framförallt inte skryta om det på Flashback.

Peniskomplex visar sig väldigt tydligt utåt, tyvärr missar småpickar detta ibland.

GM borde spärras in och fråntas all möjlighet att befinna sig nära kvinnor. Du med.
Senast redigerad av vossibop 2020-06-16 kl. 19:48.
Citera
2020-06-16, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Men alltså, har jag förstått det hela rätt?
Frisören lurar in henne på sitt kontor där han tafsar på henne. Hon kommer på någon lam ursäkt för att komma därifrån o slippa bli våldtagen så de går ut o sköljer ur hennes hår.

Sedan lurar han med henne EN GÅNG TILL in på samma kontor??
Denna gång våldtar han henne.

Hur efterbliven får man bli som kvinna?
Borde inte denna kvinna ha typ en god man eller sitta inlåst för sitt eget bästa?

Varför sprang hon inte ut genom ytterdörren så fort hon kommit ut i salongen första gången?

Inte så märkligt. Du har läst en kort summering via FB, du har ej sett lokalen, varför hon följde till kontoret, hur kvinnan kände sig, du vet.lika lite som jag.

Psyket däremot, det är en intressant sak.

Jag menar. Kunde Jim Jones få 800 personer att begå kollektivt självmord genom skön karisma är det ingen konstighet att en man som är kapabel till att våldta lyckas lura och manipulera en kvinna.

Lägg sen till att det troligtvis kan vara en lite rikare finare dam, det är skyddad verkstad i finare delar av Stockholm.
Tror du gemene kvinna anar att hon ska bli våldtagen när hon går till någon Bobby Odunku-kopia i innerstan är det nog dags för dig att själv prova gå till en frisör där och se hur hotfullt det känns.

En frisörsalong Jordbro centrum hade kanske gett en lite aningar och få en att analysera omgivningen lite mer.
Nu handlar detta om Vasastan.

Ett får är oskyldigt och fromt, men under pälsen kan alltid en ulv gömma sig.
Senast redigerad av vossibop 2020-06-16 kl. 20:03.
Citera
2020-06-16, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Inte så märkligt. Du har läst en kort summering via FB, du har ej sett lokalen, varför hon följde till kontoret, hur kvinnan kände sig, du vet.lika lite som jag.

Psyket däremot, det är en intressant sak.

Jag menar. Kunde Jim Jones få 800 personer att begå kollektivt självmord genom skön karisma är det ingen konstighet att en man som är kapabel till att våldta lyckas lura och manipulera en kvinna.

Lägg sen till att det troligtvis kan vara en lite rikare finare dam, det är skyddad verkstad i finare delar av Stockholm.
Tror du gemene kvinna anar att hon ska bli våldtagen när hon går till någon Bobby Odunku-kopia i innerstan är det nog dags för dig att själv prova gå till en frisör där och se hur hotfullt det känns.

En frisörsalong Jordbro centrum hade kanske gett en lite aningar och få en att analysera omgivningen lite mer.
Nu handlar detta om Vasastan.

Ett får är oskyldigt och fromt, men under pälsen kan alltid en ulv gömma sig.

Bromsar o kvinnor ska man aldrig lita på, hon här vill bara få skadestånd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in