2020-06-16, 10:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Snubben verkar vara småbarnsfar med fru/sambo om man kollar hans facebook.. Egen salong i vasastan.. Ser välvårdad och social ut. Lätt att förklara för vänner och familj att han ska in i finkan i flera år för våldtäkt nu. Dumfan.!

Förklara kan han alltid - Baaraa Man Fåår Pumpa för jag är Slav-Under-Schnabeln

Nu vet vi inte hur bra salongen går - de rekommendationer han har verkar komma från Stadiga Damen.

Nu lär han blöda under anstaltstiden - återstår att se OM:

1) han arrenderar ut

2) säljer

3) blir vräkt pga obetalda hyror
Citera
2020-06-16, 10:36
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazaloz
Alex saleh på Facebook salong saxess by alex

Jaha och vem är Alex då?
Citera
2020-06-16, 10:37
Medlem
Men alltså, har jag förstått det hela rätt?
Frisören lurar in henne på sitt kontor där han tafsar på henne. Hon kommer på någon lam ursäkt för att komma därifrån o slippa bli våldtagen så de går ut o sköljer ur hennes hår.

Sedan lurar han med henne EN GÅNG TILL in på samma kontor??
Denna gång våldtar han henne.

Hur efterbliven får man bli som kvinna?
Borde inte denna kvinna ha typ en god man eller sitta inlåst för sitt eget bästa?

Varför sprang hon inte ut genom ytterdörren så fort hon kommit ut i salongen första gången?
Citera
2020-06-16, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Mmm och därför följde hon med in på kontoret IGEN och blev våldtagen...
Alltså förstår mig inte på hur ni ens kan gå på och dumförklara kvinnan. Ena gången klagas det på förövare och i nästa stund tycker man själv att det är kvinnans fel. Ni har inte en aning om hur hon upplevde det. Jag tänker hon hade intuition att fixa håret och sedan betala. Inte gå till frissan för att få ligga. Jag minns obehaget när det hände mig. Det var stängningsdags. Det var tur att han var mindre än mig och att jag fann mig.

En annan gång, i Malmö, blev det skottlossning när jag var på väg hem från arbetet. Jag rusade in på en pizzeria som hade stora fönster ut mot gatan. Ägaren, (tror det var ägaren) som pratade mycket dålig svenska, låste dörren och vi sprang ner i källaren för att ta skydd. Där nere ändrades attityden. Där fanns en sängplats mitt bland all mat och dyl. Han ställde sig i min väg och började göra närmanden. Jag tittade mig runt efter något jag skulle kunna använda i försvar om det skulle behövas. Men så testade jag en annan metod. Jag sade mmmm ja vi kan ligga med varandra. Han såg förvarnad ut. Jag sade men det finns ett problem. ”Va det finns för problem. Va du säga”
jo jag har lite HIV som inte är så bra, svarade jag.
”Va e detta HIV” fick jag till svar.
Jag tog fram telefonen och visade vad HIV och AIDS är. Därefter tog han avstånd.
Det var dumt av mig, och en farlig chansning. Han kunde sagt att han också har det.
Vad vill jag säga? Dessa attacker av män är inte ovanliga. Det händer. Och det är inte alls rättfärdigat att skylla på den utsatta kvinnan. Man ska väl för fasen inte behöva bli våldtagen för att man ska klippa håret etc.
Citera
2020-06-16, 11:39
Medlem
johnjohns avatar
Hon fick som hon ville.
Citera
2020-06-16, 12:27
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miaua
Alltså förstår mig inte på hur ni ens kan gå på och dumförklara kvinnan. Ena gången klagas det på förövare och i nästa stund tycker man själv att det är kvinnans fel. Ni har inte en aning om hur hon upplevde det. Jag tänker hon hade intuition att fixa håret och sedan betala. Inte gå till frissan för att få ligga. Jag minns obehaget när det hände mig. Det var stängningsdags. Det var tur att han var mindre än mig och att jag fann mig.

En annan gång, i Malmö, blev det skottlossning när jag var på väg hem från arbetet. Jag rusade in på en pizzeria som hade stora fönster ut mot gatan. Ägaren, (tror det var ägaren) som pratade mycket dålig svenska, låste dörren och vi sprang ner i källaren för att ta skydd. Där nere ändrades attityden. Där fanns en sängplats mitt bland all mat och dyl. Han ställde sig i min väg och började göra närmanden. Jag tittade mig runt efter något jag skulle kunna använda i försvar om det skulle behövas. Men så testade jag en annan metod. Jag sade mmmm ja vi kan ligga med varandra. Han såg förvarnad ut. Jag sade men det finns ett problem. ”Va det finns för problem. Va du säga”
Jag tog fram telefonen och visade vad HIV och AIDS är. Därefter tog han avstånd.
Det var dumt av mig, och en farlig chansning. Han kunde sagt att han också har det.
Vad vill jag säga? Dessa attacker av män är inte ovanliga. Det händer. Och det är inte alls rättfärdigat att skylla på den utsatta kvinnan. Man ska väl för fasen inte behöva bli våldtagen för att man ska klippa håret etc.

Japp, och efter du blev utsläppt ur källare så sa pizzabagaren att han ville visa dig en grej så du följde med honom ner igen och så blev du våldtagen? Fan va pantad du är men man kan väl inte förvänta sig annat från nån som anser att kvinnor inte behöver ha nån som helst överlevnadsinstinkt.
Citera
2020-06-16, 12:39
Medlem
Citat:

Ja men det här har absolut hänt...
Citera
2020-06-16, 12:43
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Nör jag var ung skulle jag sola på ett solarie på Gubberogatan i Göteborg. Jag var sist in. I vanliga fall arbetade en kvinna dör. Denna gång arbetade hennes make. Nör jag kom ur ”solbåset” med bara en handduk virad kring mig, möttes jag av mannen (delägare med kvinnan). Han insisterade på att smörja in mig med en sololja de sålde på stället. Jag var ung och upplevde situationen chockartad och obekväm. Försökte värja mig med ett leende. Han slutade inte förrän jag tappade tålamodet. Då ville han ge mig gratis solningar om jag inte berättade för frun. Jag gick aldrig dit igen. Men jag minns känslan som ung. Man blev liksom chockad och lamslagen. Kanske det var för att hon kände sig trängd och tvingad. Eller kanske hon tyckte han var trevlig och verkade ofarlig och hon var intresserad av kontakt men inte våldtäkt. Hon kanske aldrig trodde att det skulle bli på det viset.

Hon trodde nog att han var professionell och ansvarsfull, det var dessutom inte nån okänd man hon precis träffat på en busshållplats utan en man som drev en frisörsalong och var en till viss del offentlig person och som borde värna om sitt goda rykte.

Därför var hans plötsliga sexuella attack väldigt överraskande, det är möjligt att hon flörtade lite med honom men trodde aldrig att han skulle riskera allt och ge efter för sina vilda lustar och med våld tvinga till sig sex, dessutom är jo frisörer kända för sin mjukhet, sin feminina sida, det är ingen plats för råbarkade typer som man normalt skulle förvänta sig använder våld.
Citera
2020-06-16, 12:45
Medlem
stopthekillings avatar
https://www.facebook.com/S*xessbyAlex GMs Facebook

https://www.facebook.com/v*siliki.nactro Hans flickväns Facebook (hon är grek)

Han äger bolaget Saxess By Alex AB. https://www.ratsit.se/5590474440-Saxess_By_Alex_AB
Citera
2020-06-16, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization
Bra sätt att marknadsföra sin salong på.

Ja.
"Kom in på kontoret så löser vi det."
Citera
2020-06-16, 12:47
Medlem
Följde med ännu en gång efter att han tafsat på henne första gången!!
Haha ursäkta men det här låter skumt, tror fan hon ljuger, hur är det ens möjligt?
Citera
2020-06-16, 13:29
Bannlyst
om jag uppfattat detta rätt, så är det ''Alex'' som är Aryan? Alltså Alex bara ett påhittat namn? Jättekonstigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in