2020-06-16, 04:03
Avslutad
Måste blivit en trevlig överraskning för sambon... Stackars barn.
Citera
2020-06-16, 05:04
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av u99HSHH
STOCKHOLMS TINGSRÄTT
2020-06-10
Mål nr: B 6071-20

Aryan Saleh, 19861031-2194
Förnamnet i synnerhet låter persiskt. Kanske kan vara kurdiskt också. Inte ett arabiskt namn, så vitt jag pejlat det.
Citera
2020-06-16, 05:06
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Ytterligare ett svenskfientligt brott.

Och skadestånden är pinsamt låga i detta land.

Kommer kvinnan gå till svenska frisörer i fortsättningen?
Säker på att BO är svenska? Kan vara en annan nationalitet på det förmodat vita BO än svenska.

Svenskhat eller vitinghat bottnar dock i samma äckliga rasism.
Citera
2020-06-16, 05:53
Medlem
Cannibalizations avatar
Bra sätt att marknadsföra sin salong på.
Citera
2020-06-16, 07:03
Bannlyst
frisöryrket misstänker jag är pervers skit. faktiskt fick jag upp ögonen för det för ett par år sedan då en utländsk tjej erbjöd sig att klippa mitt hår och under klippningen så märkte jag att det var något perverst som nog rörde sig mellan oss. innan det så hade jag knappt varit på frisören på många år (1 gång på kanske 20 år..) och kommer knappast gå dit i första taget i framtiden heller. sen var det en inhemsk kvinna som jag hade att göra med snart efter det som också arbetat som frisörska, och föga förvånande så hade hennes förhållande pajjat med sin man också, samt så var det som om hon försökte tuta i mig en korruption av Guds Ord. hon påstod sig ha "ande-kontakt"... och sade även att "Gud bryr sig inte vad vi gör i den här världen".......................... sen när hon började prata om Jesus, att "ingen kommer känna igen honom" och eventuellt att han skulle födas på nytt, så blev jag rikligt förbannad.

Vet att jag googlade lite i frågan, för jag misstänkte att det nog är så att skilsmässostatistiken ser väldigt dålig ut för frisörskor - då jag är tämligen säker på att ens kvinna inte ska gå runt och taffsa på andra män, men statistiken jag hittade visade på att några andra yrken var sämre ställt när det gällde det. dock så är det väl bra att komma ihåg att det som folk kallas äktenskap nuförtiden, och inte minst det som är registrerat på papperet som det, kanske inte är den mest heliga relationen som finns. möjligen hittade jag inte statistik om kvinnor generellt utan båda könen.

iaf så nu fick jag upp ögonen för att även män är i riskzonen att falla i det perversa, genom att taffsa på andra människors kroppar.
Senast redigerad av fredenJesus 2020-06-16 kl. 07:15.
Citera
2020-06-16, 07:59
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miaua
Nör jag var ung skulle jag sola på ett solarie på Gubberogatan i Göteborg. Jag var sist in. I vanliga fall arbetade en kvinna dör. Denna gång arbetade hennes make. Nör jag kom ur ”solbåset” med bara en handduk virad kring mig, möttes jag av mannen (delägare med kvinnan). Han insisterade på att smörja in mig med en sololja de sålde på stället. Jag var ung och upplevde situationen chockartad och obekväm. Försökte värja mig med ett leende. Han slutade inte förrän jag tappade tålamodet. Då ville han ge mig gratis solningar om jag inte berättade för frun. Jag gick aldrig dit igen. Men jag minns känslan som ung. Man blev liksom chockad och lamslagen. Kanske det var för att hon kände sig trängd och tvingad. Eller kanske hon tyckte han var trevlig och verkade ofarlig och hon var intresserad av kontakt men inte våldtäkt. Hon kanske aldrig trodde att det skulle bli på det viset.

Mmm och därför följde hon med in på kontoret IGEN och blev våldtagen...
Citera
2020-06-16, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Jag gissar vilt på att GM är arab och BO är en svenska.

Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Märkligt hur ens "fördomar" nästan alltid stämmer.
Arab som frisör?

Nä, det är i 99,99999999999999999999999999999999999999999999999 99999999999999999999999999% av alla fall en syrian som är frisör om det är en man.
Citera
2020-06-16, 08:38
Medlem
RiverStyxs avatar
"Hmm, den här mannen som lurade in mig på sitt kontor och tafsade på mig vill nu att jag ska gå med in på kontoret igen för han vill "visa mig" något. Vad kan det vara, jag blir så nyfiken, jag följer minsann med."

Citera
2020-06-16, 09:37
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
"Hmm, den här mannen som lurade in mig på sitt kontor och tafsade på mig vill nu att jag ska gå med in på kontoret igen för han vill "visa mig" något. Vad kan det vara, jag blir så nyfiken, jag följer minsann med."

Visst ljuger kvinnor ibland, säkerligen. Men man ska inte glömma att många av dessa män har en fingertoppskänsla för vilka som är rädda och följsamma, vilka som inte vågar säga ifrån.
Citera
2020-06-16, 10:08
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Core.
Visst ljuger kvinnor ibland, säkerligen. Men man ska inte glömma att många av dessa män har en fingertoppskänsla för vilka som är rädda och följsamma, vilka som inte vågar säga ifrån.

Nja, jag påstår inte hon ljuger i detta fallet. Jag ville mer påskina hur jävla korkat och naivt hon betett sig.

Det har så klart inget med skuldfrågan att göra, han har ingen som helst rätt att förgripa sig på henne för att hon varit naiv och självklart ska han dömas.

Jag är mest bara förvånad över bristen på självbevarelsedrift.
Citera
2020-06-16, 10:19
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Förnamnet i synnerhet låter persiskt. Kanske kan vara kurdiskt också. Inte ett arabiskt namn, så vitt jag pejlat det.

Dock är Saleh vanligt i arabvärlden. Kanske en Kurd då, dom blandar ju persiska och arabiska namn
Citera
2020-06-16, 10:21
Medlem
Snubben verkar vara småbarnsfar med fru/sambo om man kollar hans facebook.. Egen salong i vasastan.. Ser välvårdad och social ut. Lätt att förklara för vänner och familj att han ska in i finkan i flera år för våldtäkt nu. Dumfan.

Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Som en comment till ReservJesus

Hade en vacker kvinnlig frisör - några år äldre än mig - som alltid hängde/tryckte vilade sina bröst på mina axlar när hon klippte mig fram - mycket juste o trevligt så jag var där ett antal ggr. Har ingen uppfattning om hon gillade mig speciellt mycket eller inte - men hon var alltid mycket trevlig.

Visst är det trevligt? Kvinnor vet vad dom gör - det är inte en slump att hon hänger pattarna i ansiktet på dig. Det handlar om att bygga kundrelationer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in