2020-06-16, 11:20
Medlem
Ärligt talat nu , inga oseriösa kommentarer men hur vanligt tror ni detta?
Citera
2020-06-16, 12:34
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandcat
Ärligt talat nu , inga oseriösa kommentarer men hur vanligt tror ni detta?
Vanligt som i någonsin provat eller vanligt som i en etablerad del i vardagssexlivet?

Jag utövar BDSM och för mig är det en hyfsad normal teknik inom en viss praktik.

I våra samtal innan utlevnad om hårda och mjuka gränser, etc, så är min anekdotiska kunskap att ungefär 20 procent av tjejer som utövar BDSM äldre än 30 har testat det och ca 10 procent aktivt vill att det ska ingå.

Förståeligt nog, sjunkande siffror på de som testat ju yngre de är och/eller desto färre partners de haft.

För mig personligen är det mycket vanligt.
Citera
2020-06-16, 12:53
Medlem
Vaskrenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Vanligt som i någonsin provat eller vanligt som i en etablerad del i vardagssexlivet?

Jag utövar BDSM och för mig är det en hyfsad normal teknik inom en viss praktik.

I våra samtal innan utlevnad om hårda och mjuka gränser, etc, så är min anekdotiska kunskap att ungefär 20 procent av tjejer som utövar BDSM äldre än 30 har testat det och ca 10 procent aktivt vill att det ska ingå.

Förståeligt nog, sjunkande siffror på de som testat ju yngre de är och/eller desto färre partners de haft.

För mig personligen är det mycket vanligt.

Du kanske inte kan svara på detta, men tror du att min teori, om att det i 9 fall av 10 är kvinnor som fött barn som lärt sig uppskatta det här med fisting?
Jag har provat det med tre tjejer i mitt liv. Alla hade fött barn, och var 30+
Med en av dem "hände" det bara, en annan ville testa, och gillade det. Den tredje bad aktivt om det och fick orgasm efter orgasm.

Jag är ingen som ägnar mig åt BDSM i vanliga fall utan dessa var random tjejer som jag träffat för sex bara. Inget vi hade diskuterat i förväg.
Citera
2020-06-16, 13:00
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaskrens
Du kanske inte kan svara på detta, men tror du att min teori, om att det i 9 fall av 10 är kvinnor som fött barn som lärt sig uppskatta det här med fisting?
Jag har provat det med tre tjejer i mitt liv. Alla hade fött barn, och var 30+
Med en av dem "hände" det bara, en annan ville testa, och gillade det. Den tredje bad aktivt om det och fick orgasm efter orgasm.

Jag är ingen som ägnar mig åt BDSM i vanliga fall utan dessa var random tjejer som jag träffat för sex bara. Inget vi hade diskuterat i förväg.
Ingen diskrepans mellan mödrar och andra, vad jag noterat.

Endast ålder samt erfarenhet av BDSM-utlevnad. Dvs en 23-åring som hållit på med BDSM av olika slag i fem år har lika troligt testat det som en 33-åring med något år mindre erfarenhet av BDSM.

(Dock bör väl noteras att andelen mödrar ökar med högre ålder. Men jag tror alltså inte att detta på något vis är avgörande.)

Dock, som sagt, knappast något underlag att bygga annat än diskussioner på - inget för någon kvantitativ forskningsrapport direkt.
Citera
2020-06-16, 13:01
Medlem
TheJackets avatar
Börjar väl med "ett finger till"....sen eskalerar det. Så har det hänt när jag testat på brudar iaf
Citera
2020-06-16, 13:07
Medlem
Enligt mina erfarenheter (anekdotiskt) så börjar det bli vanligt vid 40+ det verkar vara då många blir mer intresserade utav det hela.
Citera
2020-06-16, 13:16
Avslutad
Undrar hur vanligt det är att folk vill bli fistade i anus? Allting är ju en slippery slope och när man väl vant sig vid det ena kan man ju tycka att det andra är nära förestående...
Citera
2020-06-16, 13:21
Bannlyst
Min första flickvän var 13 år gammal och henne fick jag fista. Det var en extremt märklig känsla och jag har aldrig försökt med det igen. Det är väldigt intimt men särskilt sexigt, nä.
Citera
2020-06-16, 13:40
Medlem
U-235s avatar
Har bara varit med om en enda tjej jag legat med som ens har varit i närheten av att klarat av att få in hela min näve. Jag gissar att det har med om man fött barn att göra samt ålder osv. Har legat med runt 40 kvinnor.

Visserligen är jag rätt stor så mina nävar är väl inte de minsta heller direkt.
Citera
2020-06-16, 14:42
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Det är jävligt vanligt faktiskt, alla mina tjejpolare har blivit fistade minst en gång, 75% av dessa skulle vilja pröva igen och 20% älskade det och 5% vill bara bli fistade i röven.

Ställ frågor.
Citera
2020-06-16, 17:17
Medlem
U-235s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Det är jävligt vanligt faktiskt, alla mina tjejpolare har blivit fistade minst en gång, 75% av dessa skulle vilja pröva igen och 20% älskade det och 5% vill bara bli fistade i röven.

Ställ frågor.
Trolleritrollera.

På sin höjd har du fistat dig själv i röven.

Men någon koll på verkligheten har du inte.
Citera
2020-06-16, 17:29
Medlem
Jag tror inte att det är så vanligt förekommande, men det grunder jag enbart på egen och väninnors erfarenhet, så det säger inte så mycket.
Både jag och mina väninnor har fött barn, men ingen av oss tilltalas av tanken helt enkelt.
Jag har fått frågan från en yngre man, men känner att det inte alls låter lockande, så jag har aldrig provat och lär sannolikt inte göra heller såvida jag inte ändrar åsikt radikalt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in