2020-06-09, 19:53
Medlem
justonefix124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Om du får tag i Ksalol så får du nog kanske ta 4-5 st för att kunna varva ner efter kvällen och kunna sova. .

Jag tar lite uppehåll och käkar aldrig monsterdoser annars för att inte få för mycket tolerans , spara pengar och framförallt slippa beroende och abstinens. Ett blåbär ger för mig bra effekt mot ångest och stress.
Alltså startar gärna med 2 och sammanlagt 4-5 från eftermiddag fram till läggdags men håller inte alls med om hur svaga pixen är nuförtiden.
Du tror inte det är din tolerans som spökar?
Citera
2020-06-13, 07:32
Medlem
Slängde precis i mig 3mg Ksalol (helt utan tolerans), känner fortfarande knappt nånting 2 timmar senare. Inger rus öht, ingen eufori, är inte det lite konstigt? Jag har ingen tolerans, eftersom det var över 4 år sen sist jag använde benzo. Är dosen jag tog för låg eller vad är problemet?

Det verkar vara seribiska små ljusblå piller på 1mg. Dom levererades dessutom i blister, inte löst.
Senast redigerad av FrankAbagnale 2020-06-13 kl. 07:39.
Citera
2020-06-13, 09:02
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankAbagnale
Slängde precis i mig 3mg Ksalol (helt utan tolerans), känner fortfarande knappt nånting 2 timmar senare. Inger rus öht, ingen eufori, är inte det lite konstigt? Jag har ingen tolerans, eftersom det var över 4 år sen sist jag använde benzo. Är dosen jag tog för låg eller vad är problemet?

Det verkar vara seribiska små ljusblå piller på 1mg. Dom levererades dessutom i blister, inte löst.
tycker själv inte att man får särskilt mycket till rus på enbart benso, dock är nog anledningen till att du inte känner något att det är förfalskade och underdoserade piller du fått tag i.
Citera
2020-06-13, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
tycker själv inte att man får särskilt mycket till rus på enbart benso, dock är nog anledningen till att du inte känner något att det är förfalskade och underdoserade piller du fått tag i.

Så borde jag ta mera? Vill ju inte däcka och vakna upp med minnesluckor...
Citera
2020-06-13, 09:29
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Så borde jag ta mera? Vill ju inte däcka och vakna upp med minnesluckor...
det väljer du själv, tycker du att det behövs mer ta då mer, om inte så inte.
Citera
2020-06-13, 09:32
Medlem
Citat:

Har inte så mycket erfarenhet av just Xanax/ksalol. Iktorivil tyckte jag att jag fick en skön ruskänsla av. Även då jag testade Xanax 2mg, dom där stavarna som fanns förut. Vet inte om dom finns kvar. SÅ misstänker att det är dålig kvalite på dom där ljusblå seriska pillrena jag fått.
Citera
2020-06-13, 09:33
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Har inte så mycket erfarenhet av just Xanax/ksalol. Iktorivil tyckte jag att jag fick en skön ruskänsla av. Även då jag testade Xanax 2mg, dom där stavarna som fanns förut. Vet inte om dom finns kvar. SÅ misstänker att det är dålig kvalite på dom jag fått.
troligtvis så är dom underdoserade ja
Citera
2020-06-13, 09:47
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Då säger jag Stada! Om det går att få tag på där i landet du befinner dig såklart. Utan tvekan bättre än ksalolen som florerar

Håller med helt. Finns att få tag på till riktigt bra pris på darknet eller köpa live om man har rätt kontakter. De är bättre än alla Ksalol i hästvägar.
Citera
2020-06-13, 18:55
Medlem
Citat:

Hur vet jag det? :P
Är inte det lite svårt att känna efter själv? Visst jag känner av dom, men någon ruskänsla kan jag inte påstå att jag fått.

Sitter ens effekten i i dom jag slängde mig för 12H timmar sedan?
Citera
2020-06-13, 20:16
Medlem
Citat:
Hur vet jag det? :P
Är inte det lite svårt att känna efter själv? Visst jag känner av dom, men någon ruskänsla kan jag inte påstå att jag fått.

Sitter ens effekten i i dom jag slängde mig för 12H timmar sedan?

NU har jag slängt i mig 14mg Ksalol helt utan tolerans. Tycker inte jag känner av det speciellt mycket. Inget rus iaf. Mentala kapaciteten är som vanligt, kanske aningen slö i tankarna och lite sömnigare men inget annat. Antar att det var skitkvalite jag fick.

Somnade några timmar på dagen, men nu känner jag mig ganska pigg.

Alprazolam har ju kort halveringstid, så jag borde ju inte vara bäng en vecka oavsett.
Senast redigerad av FrankAbagnale 2020-06-13 kl. 20:19.
Citera
2020-06-15, 00:17
Medlem
Citat:
NU har jag slängt i mig 14mg Ksalol helt utan tolerans. Tycker inte jag känner av det speciellt mycket. Inget rus iaf. Mentala kapaciteten är som vanligt, kanske aningen slö i tankarna och lite sömnigare men inget annat. Antar att det var skitkvalite jag fick.

Somnade några timmar på dagen, men nu känner jag mig ganska pigg.

Alprazolam har ju kort halveringstid, så jag borde ju inte vara bäng en vecka oavsett.

Behöver du 14 st Ksalol, så är det dags att byta substans.

Testa Lyrica.
Citera
2020-06-16, 08:41
Medlem
Benso funkar utmärkt för mig mot ångest o social fobi, jag brukar även få massor av energi av dem ibland..

Hur lång tid måste det ta (på ett ungefär såklart..) innan man får abstinensbesvär av det, vi säger man tar ca 15 mg alprazolam i veckan, hur lång tid måste det innan man får abstinensbesvär? O vad är det som hjälper isf, bortsett från att ta då piller lr liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in