Citat:
Ursprungligen postat av
neuron-drone
Vi har mycket problem med immunförsvaret i vår släkt. Men de svor på att ingen med denna genetik var i riskzonen för svininfluensavaccinet. En av barnen i min släkt fick Chrons av sprutan. Detta är inte ens en erkänd biverkan, men inte den enda som vi vet är det inom samma sjukdomsgrupp.
Han var barn då, hela hans barndom var full av magont magont magont. Nu är han en gravt underviktig ung vuxen som tar starka mediciner av typen man använder för cancer. Håret har börjat falla av. Tror du han missade skolan? Nix. Han gick ut grundskolan och gymnasiet. Han har jobbat så mycket han orkat under loven. Han har massa drömmar om sin framtid. Han är väldigt atletisk så vore det inte för sjukdomen skulle han vara proffs i någon sport. Han gnäller inte ens.
Därför skulle jag råda folk med sådana här gener att inte kasta sig på vaccinet mot covid. Och absolut inte ge dem till barn.
Att kalla barn lata för att de blivit fråntagna sin framtid, och dessutom skratta åt deras svåra sjukdomar är riktigt vidrigt. Men karma finns, så bara att invänta din sjukdom.
Inte barnen som är lata. Finns många lata föräldrar som lyfter assistansersättning.
Därmed inte sagt att även barn kan få svåra sjukdomar.
Dock, hade varit intressant att veta hur många fall av narkolepsi som hade rapporterats om inte det hade blivit en medial grej av det hela. Tyvärr får vi aldrig veta.
Jag har gjort fullständig DNA-analys. Jag vet vad jag eventuellt kommer få. Som tur är är det inget allvarligt. Dessutom har jag långa telomerer så jag räknar kallt med att bli 90+. Snart 50 med hår, kropp och hy som en 30-åring och inga sjukdomar.
Inte för att förringa ert lidande men hur kan ni vara säkra att vaccinet orsakade Chrons?
Spontana genetiska mutationer händer daglidags och du skriver själv att ni har kasst immunförsvar i släkten. Kan vara vaccinet som utlöste det. Kan lika gärna vara morgonglaset apelsinjuice?