2020-06-15, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Man skulle jo nesten tro Hagen familien har fulgt med her,siden våre undrende etterspørsler blir etterfulgt nå ? Dette skulle kommet i fjor vår eller tidligere,men endelig gjøres noe fornuftig og naturlig.
Merkelig at ikke det er mer om mld. han sendte motparten om løsepenger for 2 uker siden?

Trenger ikke å følge dette forumet for å komme frem til de teoriene som serveres her.
Men selvsagt følges det med her - både av politi, journalister og antagelig også kjenninger av familien. Men å påstå at det bidrar med gjennombrudd pga det som fremkommer her tenker jeg er like sannsynlig/usannsynlig som alle andre arena det snakkes på.
Citera
Medlem
Meget interessant vitne-observasjon. Synd hun ikke gikk til politiet med det samme.

Vanvittig at team HH (Holden&Hagen) nå ønsker tips inn på sin private mail. Undres om politiet kommer med uttalelse der de fraråder folk å tipse rett til personen de har siktet - det ville isåfall tatt en allerede spinnvill sak til nye høyder.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Jeg regner med at det vil komme en kraftig reaksjon fra politiet nå, at eventuelle bevis i saken skal siles av TH og Holden er uhørt, og i verste fall så er det lovstridig.

Ja, helt enig. Politiet burde få inn alle tipsene, slik at de kan sile bort alt som ikke bekrefter at TH er skyldig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Jeg regner med at det vil komme en kraftig reaksjon fra politiet nå, at eventuelle bevis i saken skal siles av TH og Holden er uhørt, og i verste fall så er det lovstridig.

Lovstridig?? Nå er du på bærtur. Retten har bestemt, som Elden sa, at det ikke finnes skjellig grunn til mistanke mot Hagen. Så han er like uskyldig som både deg og meg. Og alle står fri til å utlove dusør for hva som helst om de ønsker informasjon. VG betaler jo for tips. Ikke snakk om TH som om han er skyldig. For det er hva retten mener som er relevant, og ikke et fiasko-politi som ikke engang gidder å kalle et øyenvitne til et skikkelig intervju og deretter etterforske sporet. Skandalen er et faktum.
Citera
2020-06-15, 22:49
Medlem
Når det gjelder den røde bilen på Ås tror jeg vi må stole på at den er sjekket ut av saken. Det kan hende politiet vet hvem den tilhører pga bompasseringer etc allerede. Eller at dama er godt kjent av politiet for å oppleve mye sensasjonelt.

Jeg tillot meg å sende et spørsmål til tips@FinnAnneElisabeth.no:

Mottar man dusøren dersom man gir opplysninger som fører til funn av AEH direkte til politiet?

Er spent på et eventuelt svar.
Senast redigerad av FlashBaronen 2020-06-15 kl. 22:53.
Citera
2020-06-15, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theresev97
Lovstridig?? Nå er du på bærtur. Retten har bestemt, som Elden sa, at det ikke finnes skjellig grunn til mistanke mot Hagen. Så han er like uskyldig som både deg og meg. Og alle står fri til å utlove dusør for hva som helst om de ønsker informasjon. VG betaler jo for tips. Ikke snakk om TH som om han er skyldig. For det er hva retten mener som er relevant, og ikke et fiasko-politi som ikke engang gidder å kalle et øyenvitne til et skikkelig intervju og deretter etterforske sporet. Skandalen er et faktum.

På samme måte som de heller ikke fulgte opp mittanbud-håndverkerne. Nå får TH/H inn alle tipsene politiet/idiotiet har fått inn tidligere. Det er godt å ha dem, når TH senere skal saksøke Staten, Politiet, Brøske og VG.
Citera
2020-06-15, 22:51
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakadaki
Trenger ikke å følge dette forumet for å komme frem til de teoriene som serveres her.
Men selvsagt følges det med her - både av politi, journalister og antagelig også kjenninger av familien. Men å påstå at det bidrar med gjennombrudd pga det som fremkommer her tenker jeg er like sannsynlig/usannsynlig som alle andre arena det snakkes på.

I min verden når man sier :Man skulle nesten tro -så er dette en spøk og ikke en påstand om noe som helst!
Citera
2020-06-15, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brade
Meget interessant vitne-observasjon. Synd hun ikke gikk til politiet med det samme.

Vanvittig at team HH (Holden&Hagen) nå ønsker tips inn på sin private mail. Undres om politiet kommer med uttalelse der de fraråder folk å tipse rett til personen de har siktet - det ville isåfall tatt en allerede spinnvill sak til nye høyder.

Er det ikke noe spesielt å observere dette uten å si ifra til politiet? Hun skal ha spurt sin ektemann senere på dagen om det har stått noe i avisen ang. kidnapping. Så hun har altså på selve dagen at hun tror hun har sett noe så alvorlig og sjeldent som en kidnapping. Allikevel gjør hun ingenting med det før det kommer i media 3 mnd etterpå.

Det er for meg veldig høyst unormalt. Enten har hun omgjort minnene sine til å samsvare med mediaoppslag eller så er hun skremmende passiv med tanke på hva hun beskriver å ha opplevd.
Kan være som andre har nevnt; hun har observert en nestenkollisjon, varer har falt fra seter og damen i baksetet har strevet med å rydde opp. «Hjelp meg da!» - kan hun ha sagt til de to som satt foran.
Citera
2020-06-15, 22:53
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Jeg bor ikke her inne. Jeg svarer når det passer meg.
Ja virker litt psykopatisk

Jepp,diktering av andres tidsbruk,gjøremål er for meg herskesykt el. psykopat som orderud helst kaller ukjente.
Citera
2020-06-15, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashBaronen
Når det gjelder den røde bilen på Ås tror jeg vi må stole på at den er sjekket ut av saken. Det kan hende politiet vet hvem den tilhører pga bompasseringer etc allerede. Eller at dama er godt kjent av politiet for å oppleve mye sensasjonelt.

Kjære FlashBaronen, jeg er ikke ute etter deg. Jeg vil bare bruke innlegget ditt som et god eksempel på «nordmenns rekordhøye tiltro til politiet».
Citera
2020-06-15, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Nei, dette er også veldig avslørende for TH.

TH tør ikke sende tips direkte til politiet, men vil sile de selv først. Dette er en mann som har mye å skjule.
vad exakt menar du-
vad har han att dölja?
Du bör skriva mera konkret vad du vet, det låter som du antyder något..
så vad är det han döljer?
Citera
2020-06-15, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakadaki
Er det ikke noe spesielt å observere dette uten å si ifra til politiet? Hun skal ha spurt sin ektemann senere på dagen om det har stått noe i avisen ang. kidnapping. Så hun har altså på selve dagen at hun tror hun har sett noe så alvorlig og sjeldent som en kidnapping. Allikevel gjør hun ingenting med det før det kommer i media 3 mnd etterpå.

Det er for meg veldig høyst unormalt. Enten har hun omgjort minnene sine til å samsvare med mediaoppslag eller så er hun skremmende passiv med tanke på hva hun beskriver å ha opplevd.
Kan være som andre har nevnt; hun har observert en nestenkollisjon, varer har falt fra seter og damen i baksetet har strevet med å rydde opp. «Hjelp meg da!» - kan hun ha sagt til de to som satt foran.

Ikke sant, når det vitnet forteller ikke stemmer med tunnelsynet/forutinntattheten, angriper vi vitnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in