Citat:
Ursprungligen postat av
zappaholic
Jag tycker du ska ta och läsa polisens förhör med Anna Lisa Gahn från 10 juni -86. Där går förhörsledaren noga igenom tiderna för när SE kommer till Skandia och det är 20.10 som gäller.
Ja tack, jag har läst det noga. Att jag läser den igen kommer inte att göra en felaktig tidsangivelse korrekt.
Citat:
Dessutom säger hon att Stig berättar när han kommer in i Skandiahuset igen för ALG att han sett hur det vällt blod ur munnen på Palme när han låg på rygg. Hur kan han sett det om han flytt platsen?
Om han även kunnat pricka in att Palme hämtades av en ambulans, skulle du acceptera det som bevis för att han stod kvar till efter 23:30 då? Om han skjutit någon i ryggen på nära håll med en Magnum och denne är så skadad att han faller till marken direkt, behöver han stanna och dubbelchecka att det inte är från stortån eller vänster knäskål som allt blod sprutar från?
Citat:
Ska vi tro på ett utförligt förhör gjort tre månader efter mordet av polis, eller på ett samtal från 2008?
Nej, vi ska tro den ursprungliga tidsangivelsen som hon gav till utredningsinspektör Per Häggström 1986 (f.d. polis, eftersom du av nån anledning tycker ALG:s uppgifter blir säkrare om en polis har hört dem). Den som hon sedan verifierat som den rätta. Två stycken Anna-Lisa Gahn har röstat ner en ensam Anna-Lisa Gahn och därmed gett ett utslag du måste acceptera.