Nu har min relation infekterats utav ett tjats utan dess like och det hela började om mina kalsonger några dagar sedan.
Jag drar på mig kalsongerna så att det går upp till där könshåret precis slutar strax under där magen börjar och låter det sitta så 0 grader runt midjan. Detta gör givetvis att man får ett litet "myntinkast"
Det är där infektion i relationen ligger då fästmön började dra upp mina kalsonger oprovocerat upp kalsongerna till svanken bakifrån på mig och halvvägs över magen mellan naveln och början av magen.
Så frågan är egentligen den fall jag burit kalsonger fel hela livet eller har hon fel? Jag har gått utan tröja nu i sommarvärmen och det känns väldigt obehagligt att människor ser mig gå med kalsongerna uppe i svanken och halvvägs på magen. Jag har hoppas på att se någon annan gå utan tröja för att observera fall de bär kalsongerna som jag tvingas men tyvärr inte sett någon så jag vänder mig till flashback.
Hota med att börja använda nätundertröja och string om hon inte lägger ner.
Så jag har burit kalsongerna innan hennes ändring som dom ska bäras? Haha jag tror inte hon hade tagit hotet på allvar, det låter som en nedgradering på hur jag får gå runt just nu.
Kalsonger är delvis gjorda för att inte visa myntinkastet. Bete dig
Så ska dom sitta strax under magen där fram och några grader uppåt bakom strax över så att myntinkastet försvinner helt? Kanske man kan mötas halvvägs i detta tjafs då.