2020-06-15, 19:57
Medlem
Nu har min relation infekterats utav ett tjats utan dess like och det hela började om mina kalsonger några dagar sedan.

Jag drar på mig kalsongerna så att det går upp till där könshåret precis slutar strax under där magen börjar och låter det sitta så 0 grader runt midjan. Detta gör givetvis att man får ett litet "myntinkast"

Det är där infektion i relationen ligger då fästmön började dra upp mina kalsonger oprovocerat upp kalsongerna till svanken bakifrån på mig och halvvägs över magen mellan naveln och början av magen.

Så frågan är egentligen den fall jag burit kalsonger fel hela livet eller har hon fel? Jag har gått utan tröja nu i sommarvärmen och det känns väldigt obehagligt att människor ser mig gå med kalsongerna uppe i svanken och halvvägs på magen. Jag har hoppas på att se någon annan gå utan tröja för att observera fall de bär kalsongerna som jag tvingas men tyvärr inte sett någon så jag vänder mig till flashback.

Driver hon bara med mig?
Citera
2020-06-15, 20:02
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Hota med att börja använda nätundertröja och string om hon inte lägger ner.
Citera
2020-06-15, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fioehlbaerth
Hota med att börja använda nätundertröja och string om hon inte lägger ner.

Så jag har burit kalsongerna innan hennes ändring som dom ska bäras? Haha jag tror inte hon hade tagit hotet på allvar, det låter som en nedgradering på hur jag får gå runt just nu.
Citera
2020-06-15, 20:11
Medlem
Dundersnubbens avatar
Kalsonger är delvis gjorda för att inte visa myntinkastet. Bete dig
Citera
2020-06-15, 20:16
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dundersnubben

Och vart skall folk stoppa mynten då menar du?

OnT: Hur kallingarna skall sitta är upp till dig
Citera
2020-06-15, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dundersnubben

Så ska dom sitta strax under magen där fram och några grader uppåt bakom strax över så att myntinkastet försvinner helt? Kanske man kan mötas halvvägs i detta tjafs då.
Citera
2020-06-15, 20:34
Medlem
Senapstjuvens avatar
Ja, du har burit dem fel hela livet. Här är en länk. Där är produktbilder på modell både framifrån och bakifrån.

https://www.asos.com/se/levis/levis-2-pack-batikmonstrade-boxerkalsonger/prd/13602568

Dra upp dem så du inte visar röven och låt framkanten vara under magen där du alltid haft den.
Citera
2020-06-15, 20:49
Medlem
Ser nästan 0 grader lutning på honom också men testade precis framför spegeln o fick likadant resultat. Tack så mycket!

Citat:
Ursprungligen postat av Senapstjuven
Ja, du har burit dem fel hela livet. Här är en länk. Där är produktbilder på modell både framifrån och bakifrån.

https://www.asos.com/se/levis/levis-2-pack-batikmonstrade-boxerkalsonger/prd/13602568

Dra upp dem så du inte visar röven och låt framkanten vara under magen där du alltid haft den.
Citera
2020-06-16, 09:49
Medlem
Dundersnubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Och vart skall folk stoppa mynten då menar du?

Vi lever numera i ett kontantfritt samhälle. Välkommen till framtiden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in