Citat:
Ursprungligen postat av
orrecrist
Grejen med att blanda tram är risken för kramper, riktigt otrevligt, så för att vara på den säkra sidan ta tram när man är ren från annat om man inte har kunskap.
0.7 slog på bra va? Riktigt mysigt. Hehe
O ja!! Perfekt dos, tog för första gången då nasalt, inget illamående vilket jag alltid blivit av att ta det under tungan.
Kmr aldrig o röra tram igen, mke äcklig drog helt ärligt men på ngt sätt e det lättare o bli beroende av tram än av bup (tror faktiskt många håller med mig om det)
Hur mke är en lagom dog för dig? Som sagt 0,3-0,8 är lagom för mig o tror nt heller jag kmr behöva öka då jag tar det ca en gång i veckan. Hur är det med dig? Går du på LARO? E mest bara nyfiken...