2020-06-14, 19:26
Medlem
Ovcharkas avatar
Happ, 08-klubbarna gjorde sitt. Göteborg var totalt värdelösa och tog till och med till förbjudna medel. Tredje staden Malmö som inte vann guld sen.. jag vet inte när, ska bli intressant att se. Åtminstone resultatet.
Citera
2020-06-14, 19:31
Medlem
Ungdomarna imponerar i AIK.
Citera
2020-06-14, 19:48
Medlem
nomadics avatar
Då har vi redan i omgång 1 fått bekräftat att det alltså inte krävs tryck från läktarna för att domarna ska döma i storklubbarnas favör. Fullständigt horribelt att missa vad som sker innan AIKs avgörande ledningsmål, speciellt med tanke på att det är bollspelaren som utför regelbrottet mitt framför mål... Målskytten ser minst sagt chockad ut själv när han direkt vänder sig mot domaren och i stort sett väntar på avblåsningen. Detta bara någon minut efter att Jake blivit bortdömd i en straffsituation som är minst 50/50.

Aja, det är väl bara att börja skrapa ihop poängen som krävs framöver för att greja kontraktet. Första halvlek gav åtminstone lite mersmak med fina kombinationer där två monsteringripanden från den nye dansken (?) i bortakassen var det enda som hindrade ett ledningsmål.
Citera
2020-06-14, 19:52
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Usch vilken kass kommentator i vår match. Pratar som att det är hockey. Ser inte vem som gör 0-1, så jävla lika är inte Kujovic och Berg. Säger först att det är offside vid 0-2 fast det var ganska långt ifrån offside.

Värdelöst utan publik.
Citera
2020-06-14, 20:06
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Ej fövånad över att bajenpuckot här inne inte förstår något om fotboll. Hemmaplan spelar roll i div 5 i Sverige med närmast sörjande och i ett "old firm" Din plan, din ort/stad, ditt omklädningsrum osv osv. Påverkar mycket psykiskt.

Hen har väl inte spelat själv.
Citera
2020-06-14, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Ej fövånad över att bajenpuckot här inne inte förstår något om fotboll. Hemmaplan spelar roll i div 5 i Sverige med närmast sörjande och i ett "old firm" Din plan, din ort/stad, ditt omklädningsrum osv osv. Påverkar mycket psykiskt.

Hen har väl inte spelat själv.
Haha, oväntat att difmongot använder hittepåord som hen.

Det kanske är er sedvanliga brist på publik som gör att du inte ser någon skillnad på betydelsen av publik eller inte på matcherna. Kämpa hen.
Citera
2020-06-14, 20:25
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Haha, oväntat att difmongot använder hittepåord som hen.

Det kanske är er sedvanliga brist på publik som gör att du inte ser någon skillnad på betydelsen av publik eller inte på matcherna. Kämpa hen.
Första gången någonsin jag använt det ordet. Men du är ingen man så.

"Brist på publik" återigen visar du hur korkad du är. Hemma och borta spelar större roll med publik men spelar stor roll även utan.
Citera
2020-06-14, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Ungdomarna imponerar i AIK.
Hur var Abraham? Kikade bara lite av första halvlek och då var han inte så involverad
Citera
2020-06-14, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Första gången någonsin jag använt det ordet. Men du är ingen man så.

"Brist på publik" återigen visar du hur korkad du är. Hemma och borta spelar större roll med publik men spelar stor roll även utan.
Tack för expertanalysen, hen. Kommer du direkt från hbtq-certifieringen?

Aja, nog med trollande könslösa hens.

Okej insats idag. Alla utom Paulinho godkända.
Citera
2020-06-14, 20:32
Medlem
Allting tyder på att vi får samma topplag som förra året. Den alltmer skiktade serien är ett faktum.

Kan inte direkt säga att jag tycker synd om brögängen. Ni har fått leka på samma villkor som de stora pojkarna på tok för länge.
Citera
2020-06-14, 20:35
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Allting tyder på att vi får samma topplag som förra året. Den alltmer skiktade serien är ett faktum.

Kan inte direkt säga att jag tycker synd om brögängen. Ni har fått leka på samma villkor som de stora pojkarna på tok för länge.
Kom tillbaka om kanske 7-8 omgångar med den analysen
Citera
2020-06-14, 20:38
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Tack för expertanalysen, hen. Kommer du direkt från hbtq-certifieringen?

Aja, nog med trollande könslösa hens.

Okej insats idag. Alla utom Paulinho godkända.
Ja alltså bajens klack som det snackas om bland taskiga ultraskids i utvalda europeiska länder har ju bevisligen skördat stora framgpngar med åren.
Urvalet är för begränsat för att dra slutsatser än men jag tror att hemmalagen fortfarande har hemmafördel i uppladdning + underlag.
Tror jag läste nånstans att portugiskiska ligan hr 50/50 vad gäller vinster och förluster än så länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in