2020-06-14, 15:10
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Ja nu fokuserar vi på lånade tomater. 😖
Herregud! Vem har INTE lånat nåt av en granne?!

Istället för att fortsätta detta vettlösa gnäll på LW så skulle jag hellre vilja veta varför SD i förhör säger att han inte träffade LW 14/5 därför att de ”redan sagt hej” inför sina respektive resor - för att i nästa andetag säga att ”vi sa aldrig hej” eftersom deras förhållande inte var av den arten att det någonsin upphörde.
Typ. Och i vanlig ordning försökte han få ÅH att se ut som om hon fattar noll.
Jag tycker ÅH släppte honom lite väl lätt där.
Nej,fokus ligger på att hon utnyttjade brodern och att brodern under förhör berättar hur situationen är mellan henne och förmodligen hela omgivningen runt henne.
Ju fortare du förstår det,ju fortare kommer du att förstå att hon var så jävla illa omtyckt av sexpartners,sexpartners fruar,arbetskolleger,grannar,geocachare samt släkt.Det innebär att det fanns en hundratal som ville få bort henne från jordens yta.
Senast redigerad av 7.2PaRichterskalan 2020-06-14 kl. 15:13.
Citera
2020-06-14, 15:28
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Jag funderar på varför alla hundratals sexpartners mfl, som här utpekats som ev GM för att de verkligen inte gillade LW, inte bara kunde ha slutat umgås med henne. Blockat och unfriendat tex, i likhet med hur JG gjorde. Funkade ju bra för honom. Gjorde henne dessutom ledsen, vilket väl fick räknas som ett plus.

För närvarande tänker jag att det inte behövs hundratals GM - jag tror att det kan ha utkristalliserats 2-3 stycken som ansåg att bästa alternativet för att bli av med en oönskad kontakt var att slå ihjäl en människa med 17 slag.

Friskt och moget. Not!
För att inte tala om att det är absolut förbjudet och helt otänkbart för de allra flesta med bara en liten gnutta empati.
Citera
2020-06-14, 15:31
Medlem
StudebakerHog666s avatar
I sammanhanget undrar jag hur det kommer sej att alla dessa sexpartners fann det för gott att svika sina fruar...
Citera
2020-06-14, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Hänga en kväll, vad är det för tonårs-ord du använder?

Om man hälsar på sin bror som bor/bodde i STHLM så sitter man väl inte konstant med mobilen, TREVLIG SYRRA.

Det var säkert inte första ggn hon besökte sin bror när hon skulle träffa sina sexpartner, han var väl trött på att han med familj skulle vara ett vandrarhem. Han hade en familj att ta hänsyn till, vilket LW totalt verkade nonchalerat.

Här kan du läsa lite vad LW:s bror uttalar sig om sin syster.

Förhör med LW:s bror O*la A*lenfalk

Aktb 146 s119 2018-06-13

O*la säger att Lena var "manisk" att hon var uppe i varv de senare gångerna som de träffades. Hon satt konstant med sin telefon, hon var helt uppe i den.

. O*la berättar att vid ett tillfälle skulle Lena till Rotebro och träffa någon. Hon frågade då om hon fick sova över hos honom. Om det var så att hon inte kunde sova i Rotebro. O*la säger att han blev irriterad på Lena då och nämnde något om att det inte var något vandrarhem.

O*la har haft känslan att om Lena skulle fortsätta leva som hon gjorde så kommer det gå illa. Han har sett mycket i sitt arbete på ambulansen och psykiatrin och varit i kontakt med personer med psykisk ohälsa och som är biopolära, han tror att det kan vara så att Lena var det.

På fråga vad Lena berättat om sina män?

. Hon var 18 år när hon flyttade hemifrån. Hon drog till Portugal eller om det var Spanien, hon korn hem med en portugis "det började redan då"
Hänga. Umgås. Spela roll. Vad jag menade, vilket du är väl medveten om, är att en bror gärna umgås med syrran, om det inte är något fel på honom. Han är otrevlig istället och väljer att besvara förfrågan med "tror du detta är nåt vandrarhem?". En sån brorsa kan man både ha och mista.
Citera
2020-06-14, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
I sammanhanget undrar jag hur det kommer sej att alla dessa sexpartners fann det för gott att svika sina fruar...
Det var inte bara sexpartners som jag skrev.Hon har gjort många illa och för en person blev det för mycket.
Sen att det knullas höger och vänster spelar mindre roll i det stora hela.
Hon utnyttjade och sårade folk och till slut fick en av dom nog.
17slag är ointressant,eller menar du att mördaren skulle ha smekt henne till döds?
Citera
2020-06-14, 15:39
Medlem
gloriouslifes avatar
Hennes vän Je*nny uppger i förhör att hon
fått intrycket att LW brukade ha KKs på
arbetsplatsen. Men att hon inte hade det på
den siata arbetsplatsen. J trodde att LW tyckte
att det var tråkigt. L brukade klaga på att
kollegorna var tråkiga.

Kan den annars obegripliga tampongfotograferingen ha handlat om att
förnedra någon kvinna som hon kände sig
hotad av? Någon som hennes KK gav för
mycket uppmärksamhet?
Citera
2020-06-14, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Så är det. Och därför fick hon skylla sig själv som blev ihjälslagen.
Vad har skylla sig själv med detta att göra?Hon gjorde någon så illa att det slutade med mord.
Citera
2020-06-14, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
Nej,fokus ligger på att hon utnyttjade brodern och att brodern under förhör berättar hur situationen är mellan henne och förmodligen hela omgivningen runt henne.
Ju fortare du förstår det,ju fortare kommer du att förstå att hon var så jävla illa omtyckt av sexpartners,sexpartners fruar,arbetskolleger,grannar,geocachare samt släkt.Det innebär att det fanns en hundratal som ville få bort henne från jordens yta.
Vad har du för belägg för det jag fetat
Det har inte framkommit i förhör eller i fup att hon var allmänt illa omtyckt, varken av familj, vänner, älskare osv.
De flesta vittnar om en vilsen kvinna som de sista veckorna verkade gladare, men det tog mördaren ifrån henne.

Sluta för i helvete hitta på och överdriva!!!
Citera
2020-06-14, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten
Vad har du för belägg för det jag fetat
Det har inte framkommit i förhör eller i fup att hon var allmänt illa omtyckt, varken av familj, vänner, älskare osv.
De flesta vittnar om en vilsen kvinna som de sista veckorna verkade gladare, men det tog mördaren ifrån henne.

Sluta för i helvete hitta på och överdriva!!!
Ja hon var säkert gladare,men ett hundratal människor var mindre glada och en (1) av dom var riktigt jävla förbannad.
Citera
2020-06-14, 16:12
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Den pilske kanin-hövdingen och Mållganísten SD manipulerade LW totalt, SD är verkligen en inbiten lögnare med sina genomskinliga historier.
Blodsex husets källare, blodet rann ur LW's vagina och rann ner i golvbrunnen.

LW satt på cykelsadeln och slutligen började spotta SD's sperma på cykeldäcket och till råga på allt var det dotterns cykel enligt den pilske kanin-hövdingen SD's egen historia.

Blodsex på sin egen arbetsplats med LW och blodet stod som en fonten ur LW.

Vilka historier SD kokade ihop, SD borda förstått bättre att om han istället hade tagit sagan om "Rödluvan och Vargen" så hade vederbörande säkert blivit betrodd redan ifrån början och sålunda sluppit att bli häktad.

Mvh/ @JokerMannen

Detta var det vidrigaste inlägg jag läst (men inte förvånad från dig ).

Du verkar vara fixerad vid blodsex, vaginor, och sperma,

Kan du visa var det du skriver går att läsa i FUP?
Citera
2020-06-14, 16:13
Medlem
StudebakerHog666s avatar
För att förtydliga:
När jag skrev ”mfl” så betyder det ”med flera”. Slarvigt att utelämna punkterna, men jag trodde att de flesta förstod innebörden.
Så var visst inte fallet.
Citera
2020-06-14, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
Hon gjorde någon så illa att det slutade med mord.

Citat: [LW] "Hon gjorde någon så illa att det slutade med mord" ... slut citat /

Det märks klart och tydligt att du inte begriper vad du framfört gällande LW.

Det är mycket mycket troligt att SD mördade LW i samförstånd med HD.

Den riktigt fula fisken och boven i detta mordfallet gällande L*na Wesstr*m, det är den pilske kanin-hövdingen och Mållganísten SD, fylld med lögner till bristningsgränsen, därefter följer SD's manipulerade tågvagnar, det vill säga, JG och HD samt SOA.

Mvh/ @JokerMannen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in