Citat:
Ursprungligen postat av
matadormix
Samma bör gälla för domarna. Fler upplevda dommarmisstag i inledningen av serien?
Så är det såklart, läste en intervju med Kristoffer Karlsson (var väl i abs allsvenska bilaga) där just det nämndes, medan spelarna kan iaf närma sig match genom 11 mot 11 på träning kan inte direkt domarna springa runt och döma matcher...
Visst video etc var en variant men det blir givetvis inte samma sak.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fageltander
Och då var Bjärsmyr tillbaka i blåvitt, ännu en hemvändare. Frågan är om han fortfarande håller i allsvenskan eller om det är en panikvärvning i brist på bättre mittbackar. Och kommer han passa in i det nya kollektivet med sin aggressiva framtoning?
Avvaktar med att såga Bjärs tills han visat vad han går för. Vad säger mina blåvita kamrater om denna värvning?
Antagligen en vettig värvning, han verkar dock inte fit for fight än men även om jag hoppats på nåt bättre är det något där man vet vad man får och det lär knappast vara så dyrt heller.
Han bidrar med rutin och kan säkerligen få såväl Da Graca, Tolinsson och Wikström att växa.
Dessutom 18månader vilket är bra, då hinner ungdomarna växa till sig förhoppningsvis.
Citat:
Ursprungligen postat av
mikeymikey
Fredrik Risp har väl spelat där om jag inte är ute och cyklar.
Klassisk intervju när han gick till den klubben, intervjuaren på innerplan skulle säga vad klubben hette men det blev ett "Glen, Gen, Gencle, en turkisk klubb".
Premiär idag då, osäkert kring Erling och Tolinsson var osäkra pga huvudvärk (i dessa tider är det corona-varning på sådant såklart) men är symptomfria och Giorgi pga en skada men alla tre kan antagligen spela trots allt.
Det skall bli väldigt intressant att se hur vi ställer upp på mitten. Framåt lär ju Söder lira och bakåt är det också givet.