2020-06-13, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Jag kallar henne inte h**a. Jag tänkte på
Hora/Madonna komplex. Jag menade att SD
behandlade henne som en h**a. Och hon
accepterade det.
Nej, han behandlade henne inte som en hora. Han köpte inte hennes tjänster. Så där har du fel. De var två som lekte. Och han ville inte leka längre när hans andra lekkamrat tillfrisknade. Då valde han att döda sin lekkamrat LW eftersom hon stod i vägen. Snyggt. Sen hur du väljer att kalla det - det är ju upp till dig. Detta är ett triangeldrama där SD stod i mitten och drog i trådarna. Inget mer och inget mindre. Han hade kunnat låtit det vara och låtit det rinna ut i sanden så småningom - men han gillar tydligen snabba ryck och snabba beslut.
Citera
2020-06-13, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
UW berättar också att LW verkade sova väldigt lite i perioder, så till den grad att hon att hon såg sliten ut. Kanske det som är förklaringen till bilden där hon såg dämpad ut med skuggor kring ögonen. Kan väl också påverka risken att drabbas av diverse skador och läkningstid för den som tränar mycket, så det blir en negativ spiral för den som behöver träning för att må bra när hon fick knäskadan?

LWs sömnproblem måste varit under tiden hon tillbringade nätterna med UW. Sömnproblem är ganska vanligt i dagens samhälle. Hjärnan kan gå på högvarv och då går många miste om den viktiga nattsömnen. Precis som du säger: - det sätter sina spår.
Citera
2020-06-13, 15:09
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Jag kallar henne inte h**a. Jag tänkte på
Hora/Madonna komplex. Jag menade att SD
behandlade henne som en h**a. Och hon
accepterade det.

Du drar paralleller:

https://www.flashback.org/sp71874452
Citera
2020-06-13, 15:16
Medlem
Citat:
Jag vet inte om nordkoreanska gränsvakter kollar kollegors tampongavfall. Men en läggning till att vara sjukligt kontrollerande underlättar nog en del i yrket.
LW skämtade med en väninna om att hon hade två kränkta vita män när gubben hon låg med i Dalarna blev upprörd då han fick klart för sig att hon fortfarande hade igång förhållandet med SD.

Ja, sjukligt kontrollerande och försöka styra sin omgivning är något som utpräglar SDs beteende.
Citera
2020-06-13, 15:44
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Ja, precis sömn är lika viktigt som mat. för att kroppen ska kunna hämta sig efter skador/sjukdomar.

Tro 17 att hon såg sliten ut, hon chattade i princip dygnet runt, även på arbetstid.

Hon blev sjukskriven för att ha *gått in i väggen* , det var väl sömnbrist pga allt chattande, en fejk-sjukskrivning, då kunde hon hålla på med burkletandet dygnet runt, och allt chattande som upptog hennes liv , och tillfredsställa sig sexuellt med alla män.

Aktb 146 s 107 förhör med adoptivmamman G*n J

Innan dess var Lena sjukskriven till följd av att hon "gick in i väggen", G*un vet inte vad som var anledningen till det.
Lena satt mest och skrev på telefonen. >Det orkade hon<
. G*un och L*asse hjälpte henne ekonomiskt med ca 50.000 kronor.. Då klarade hon sig ett tag ekonomiskt

LW blev väl sjukskriven samtidigt som affären
avslöjades av HD och SD officiellt valde HD?
Om hon accepterat det och brutit med SD så
kunde hon ha gått i terapi för att försöka komma över honom och gå vidare. Istället
började hon stalka honom 24/7 och försökte
bestämma över både SD och HD.
Samtidigt som hon höll liv i en massa andra
relationer. Och geocashade och
skrev spaltmeter om varenda cash hon tog.
Inte konstigt att hon blev utbränd.
Citera
2020-06-13, 15:57
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Du drar paralleller:

https://www.flashback.org/sp71874452

Vad menar du?
Citera
2020-06-13, 16:00
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anetor
Ja, sjukligt kontrollerande och försöka styra sin omgivning är något som utpräglar SDs beteende.

Och LWs. Hon trodde t.o.m. att hon hade rätt
att ha en åsikt om var den bedragna hustrun
bosatte sig.
Citera
2020-06-13, 16:07
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anetor
LWs sömnproblem måste varit under tiden hon tillbringade nätterna med UW. Sömnproblem är ganska vanligt i dagens samhälle. Hjärnan kan gå på högvarv och då går många miste om den viktiga nattsömnen. Precis som du säger: - det sätter sina spår.

Om du hade läst FUP så hade du vetat att
LW chattade dygnet runt. Det hade inget med
UW att göra.
Citera
2020-06-13, 16:22
Medlem
Citat:
Kanske det som orsakade konflikter på atbetsplatsen? Koncentrationssvårigheter om hon var trött, omdömeslösa anklagelser mot kollegor (kanske även mot boende som föranlett kritik av kollegor)?

Nej❗det är inte alls säkert att det var just det som var orsaken till konflikter på arbetsplatsen, det kanske berodde på någonting helt annat.

Att LW råkade ha koncentrations-svårigheter kanske inte alls berodde på att hon led av trötthet, det kanske istället berodde på att den pilske kanin-hövdingen och Mållganísten SD helt enkelt förpestade LW's liv med sina lögner, manipulationer hot och översittar-fasoner samt att SD jämt ville penetrera LW i alla möjliga egendomliga ställningar, det vill säga, handlade det inte om cykelsadlar och spermaspottningar på cykeldäck så var det blodsex på arbetsplatsen med mera.

Omdömeslösa anklagelser mot kollegor, det tror jag att du har fått helt om bakfoten.

Mvh/@JokerMannen
Citera
2020-06-13, 16:29
Medlem
Citat:
Och LW Hon trodde t.o.m. att hon hade rätt
att ha en åsikt om var den bedragna hustrun
bosatte sig.

Nej du❗det där påståendet var osannfärdigt.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2020-06-13, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Att du orkar upprepa inlägg efter inlägg efter inlägg. Vad är det som driver dig? LW är mördad. Hur hon än var som människa, så är det inte så att hon var gängmedlem och därmed utsatte sig för riskabla miljöer och sålunda fick "skylla sig själv". Hon blev utsatt av en man som ansåg att han hade rätt att ta hennes liv enbart för att hon var i vägen i slutet. SD var otrogen mot HD i sex år - han vägrade lämna LW förrän HD blev tillräckligt frisk för att bjuda in honom att leka i sänghalmen. Men damen - den du kallar h**a (säger mer om dig än LW dock), som han uppvaktat i sex år, tänkte inte låta sig kastas på sophinken. För det fick hon möta döden.

Fittfixering är troligen en helt egen genre för denne persons ständiga återkoppling om upplevda brister LW hade. Jag sällar mej till skaran som anser att LW:s privatliv med olika partners inte ska utmynna i mord. LW ska heller inte okas av någon annans ruttna moral.
Frihet, jämlikhet och rättvisa är bra grundpelare att stå på i ett modernt och utvecklat samhälle.
Citera
2020-06-13, 17:00
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Nej❗det är inte alls säkert att det var just det som var orsaken till konflikter på arbetsplatsen, det kanske berodde på någonting helt annat.

Att LW råkade ha koncentrations-svårigheter kanske inte alls berodde på att hon led av trötthet, det kanske istället berodde på att den pilske kanin-hövdingen och Mållganísten SD helt enkelt förpestade LW's liv med sina lögner, manipulationer hot och översittar-fasoner samt att SD jämt ville penetrera LW i alla möjliga egendomliga ställningar, det vill säga, handlade det inte om cykelsadlar och spermaspottningar på cykeldäck så var det blodsex på arbetsplatsen med mera.

Omdömeslösa anklagelser mot kollegor, det tror jag att du har fått helt om bakfoten.

Mvh/@JokerMannen

Jag antar att du inte läst FUP?
I så fall hade du vetat att det var LW som
förpestade SD's liv med sina lögner, manipulationer, hot och översittar-fasoner samt att LW jämt ville bli penetrerad av SD i
alla möjliga egendomliga ställningar, det vill säga, handlade det inte om cykelsadlar och spermaspottningar på cykeldäck så var det blodsex på arbetsplatsen med mera.
Givetvis "nyrakad och soft".

SD skrev flera gånger till henne att det skulle
vara trevligt om de någon gång kunde träffas
bara för att prata. Det lät som om han kände
sig utnyttjad likt en toyboy. Hon hade ju
ganska många toyboys som kan ha känt sig
utnyttjade likt SD. Så hur SD ska kunna bli
dömd för mordet, om inget nytt framkommer,
förstår jag inte. Många hade motiv. Ingen har
kunnat bindas till platsen.
Annan GM kan inte uteslutas.
Citera