Citat:
Ursprungligen postat av
Moschata
Det kan faktiskt ha gått in någon annan i lägenheten än T. Har du tänkt på det?
Han kan ha haft medhjälp - också.
Även om inte jag heller gillar T något vidare och tänker numera hypotetiskt på honom
som en verklig GM.
När han pratar och försvarar sig i förhör så märker man mer och mer att han inte pratar som "vi" bakom raderna...utan som "jag".
Men vilken tur att sådana som Cactaceae finns, så inte folk blir orättvist dömda till fängelse
i 14 år.
Inte du med! Goddag yxskaft.
Du är som tre apor.
Ser inte hör inte osv osv i all oändlighet. Din agenda är som dina gelikar här att provocera andra alltså vi som av förklarliga skäl förstår att T är skyldig.
Bevis läs om vad det är.
Läs en bok om hur forensikerna jobbar, finns många GW har rekommenderat många.
Bevis i form av just tekniska bevis är till skillnad från T:s lögner och tystnad det som är konkret och kommer att fälla det slutgiltiga svärdshugget över T. Så och dåren till advokat. Karriären är över. Påminner om Claes Borgström som blev biträdande åklagare till åklagaren i stället för försvarsadvokat åt dåren Quick.
Tillåter mig att kopiera in mig själv igen läs och begrunda bevisen de tekniska bevisen inte de känslomässiga inläggen från T med advokat det håller inte att vara agressiv Kurd och be polis och åklagare hålla käft vara tyken uppkäftig inte svara mm mm.
De tekniska bevisen som du och andra blinda vägrar att se på.
Öppna ögonen och köp sedan en spetsig tvål och lyssna samt skaffa linser så du ser fram till glasögonen.
En dåres försvarstal. Skrevs av August Strindberg.
Knock knock knock anybody home?
Iq fågelholk eller?
Tekniska bevis, i mängder otvetydiga med mgm.s dna och fingeravtryck. Kroppsdel huvud inslaget i många lager med mgm:s dna och fingeravtryck. Blod och andra rester av Wilma med mgm:s fingeravtryck dna fotavtryck mm. Det är inte tre apor som skall döma i Hovrätten utan riktiga domare. Tingsrätten är bara en bit på vägen via Dolorosa.
Hundar som är klockrena på att göra sitt jobb, vad säger advokaten då samma som ovan hon har iq fågelholk.
Att inte inse faktum och försöka göra det bästa av situationen hade ju varit smartare.
Hävda vansinne svartsjuka erkänna och lipa skylla på kultur uppväxt ptsd kissnödig eller hemlängtan vädja mm hoppas vänsterbatik tanterna skall hjälpa honom som så många andra kanske.
Icke icke att T har någon som helst insikt i vad som skall ske , märklig advokat som inte upplyst dåren om elementa i en rättsprocess.
Men alla förhör visar ju vilken heldåre kräket är.
Bevisen de tekniska bevisen är så bindande vi kan rulla ut mattan korka upp champagnen och skåla för att T sitter där han sitter , frågan är om det blir rättspsyket eller kåken. Rättspsyket är idag det enda som kommer att hålla T inlåst resten av livet. De som sitter för mord på livstid kommer ju ut som Flink som sköt 7 stycken med sin Ak 5 sjukt eller hur. Ok offtopic men anser att det exemplifierar vad T kommer att få för straff och jämför då med andra mördare.