2020-06-08, 02:45
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saloooo
Nån som testat gröna heineken? Sköna?
en polare körde några gröna heineken förra året, beskrev dom som helt ok knappar.
Citera
2020-06-09, 00:13
Medlem
Första inlägget ber i förväg om ursäkt för att jag har otroligt svårt att formulera mig men här kommer en snabb liten review

Orange soundcloud - helt klart 4,5/5 och personliga favoriten, kickar in snabbt, hög eufori och håller sig länge

Rosa Porsche - inget minne av mer än att de inte varit dåliga

Orange Donald Trump - Väldigt ojämnt rus
Första gången: Jag (160cm 40kg tjej) och kompis (166cm 52kg tjej) tog en halva var till att börja med, efter drygt 40min är jag väldigt borta och min vän känner inget alls, hon tar en halva till och känner fortfarande inget medans jag spyr upp min och efter det har vi deckat mitt på dagen och sovit 3 timmar.

Andra gången (2 månader efter): kickar in efter ca 40min och känner ett svagt rus som varar i en timme

Tredje gången: Hel tablett (170cm ca 65kg tjej) kickar in efter 3 timmar och håller länge

Undrar över * Gul Nike sko (kallas Nike air max, air force 1 och jordan)
* Röd Flügger
* Röd philipp plein (PP på ena sidan och dödskalle på den andra)
Citera
2020-06-10, 10:28
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
en polare körde några gröna heineken förra året, beskrev dom som helt ok knappar.

Dom är helt ok, men finns ju starkare också helt klart men starkare behöver ju per definition inte betyda bättre. Har polare som uppnår bästa resultat på en halv knapp medans jag gärna tar två direkt.
Citera
2020-06-10, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinanne
Första inlägget ber i förväg om ursäkt för att jag har otroligt svårt att formulera mig men här kommer en snabb liten review

Orange soundcloud - helt klart 4,5/5 och personliga favoriten, kickar in snabbt, hög eufori och håller sig länge

Rosa Porsche - inget minne av mer än att de inte varit dåliga

Orange Donald Trump - Väldigt ojämnt rus
Första gången: Jag (160cm 40kg tjej) och kompis (166cm 52kg tjej) tog en halva var till att börja med, efter drygt 40min är jag väldigt borta och min vän känner inget alls, hon tar en halva till och känner fortfarande inget medans jag spyr upp min och efter det har vi deckat mitt på dagen och sovit 3 timmar.

Andra gången (2 månader efter): kickar in efter ca 40min och känner ett svagt rus som varar i en timme

Tredje gången: Hel tablett (170cm ca 65kg tjej) kickar in efter 3 timmar och håller länge

Undrar över * Gul Nike sko (kallas Nike air max, air force 1 och jordan)
* Röd Flügger
* Röd philipp plein (PP på ena sidan och dödskalle på den andra)

Nu har jag inte petat knappar själv på många år då jag föredrar MDMA i lösvikt.
Angående de orange donald trump om de inte köptes samtidigt så kan de vara olika från batch till batch plus att alla reagerar olika på ämnet.

Skorna ska vara bra samma gäller PP enligt bekanta. Flüggern kan jag inte svara på.
Citera
2020-06-10, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBosse
Hej gott folk! Här om sist så festade vi två dagar i streck. Vi tog molly första kvällen. Samanlagt låg jag på kanske 220 mg. Det var riktigt kul. Dagen efter så drack vi, det var småroligt ett tag men vi tröttnade. Så vi fick den dumma idén att lösa E av en kontakt. Det var orangea flügel. Jag var lite illamående så vi åt lite först. Sen la sig illamåendet och vi poppade. Vi blev båda riktigt skeva men jag fick dålig upplevelse för jag började må illa igen, spydde runt 5 gånger, min polare mådde dock skitbra. Misstänker att det är jävligt bra tryck i dom, eftersom vi redan hade kört gårdagen, dock i 2 110mg+- doser. Vi blev betydligt mer fucked dagen efter. Kändes inte tjackigt heller...

Någon som känner igen dessa orangea flügel? Hittar inte info om just denna batch. På vågen visar ett piller 0,43. Help me pls!
Gbgområdet.

Sitter på orange Flügel fast i Stockholm! Var det mycket annat skit än mdma i det eller var det relativt rent? Kompis som är lite små rädd för hallisar som jag tänkt ta med, därav frågan.
Citera
2020-06-11, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bacca
Nu har jag inte petat knappar själv på många år då jag föredrar MDMA i lösvikt.
Angående de orange donald trump om de inte köptes samtidigt så kan de vara olika från batch till batch plus att alla reagerar olika på ämnet.

Skorna ska vara bra samma gäller PP enligt bekanta. Flüggern kan jag inte svara på.

Skorna var riktigt sköna är i afterglowem just nu och helt kärleksfull
Citera
2020-06-12, 04:30
Medlem
Dominobrickors avatar
Någon som vet något om dom här tre eshen
DHL 260mg
Rosa hjärtan 240mg
Fyrklöver 220mg

Edit: käkade blå Porsche några gånger senaste tiden hade köpt på mig nå stycken ska ligga på 300mg vilket d verkligen kändes som d gjorde tror d kan vart lite mda i dom och väldigt rena på mdma ingen sho kännsla va som om ja hade käkat kristaller bästa ja käkat på länge rekommenderar starkt. Men har en polare i Jönköping trakterna osäker om d va där han fick tag i dom eller ens där han va han åker runt mycket men han tyckte dom va rå keffa och han misstänkte att det mest ba va meta i dom han fick. Så cirkulerar 2 olika antar ja dock verkar int va så vanlig ingen annan ja känner har kört på dom eller ens hört om nån som har haft några inne.
Senast redigerad av Dominobrickor 2020-06-12 kl. 04:42.
Citera
2020-06-12, 09:29
Medlem
Angående blå porsche. Köpta på fs3. Några vänner tog en halva var och blev endast mellow. Men de sa även att de var sköna men inte så mycket speed i. Så dessa var nog tyvärr en svag variant. En halv (150mg) hade man ju åkt i väg bra av om 300mg i en hel hade stämt. Dessa hade ej heller tagit e på ett år. Så de blev riktigt besvikna.
Citera
2020-06-12, 10:42
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickern
Angående blå porsche. Köpta på fs3. Några vänner tog en halva var och blev endast mellow. Men de sa även att de var sköna men inte så mycket speed i. Så dessa var nog tyvärr en svag variant. En halv (150mg) hade man ju åkt i väg bra av om 300mg i en hel hade stämt. Dessa hade ej heller tagit e på ett år. Så de blev riktigt besvikna.

E verkar lite suspekt tycker jag ibland. Jag tror sinnesstämning och mycket annat spelar en stor roll för ruset inte alls som typ tjack som bokstavligen slår omkullknuffad oavsett i vilket tillstånd man är.

Själv tycker jag dessa var helt okej.
Citera
2020-06-12, 21:01
Medlem
Någon som har koll mängd mdma i rosa Wario från Stockholm tidigt 2020? De är något otydligt pressade, har en brytskåra och ett W på baksidan.
Citera
2020-06-12, 22:15
Medlem
0.39s avatar
Beiga Philipp Plein, någon som testat?
Citera
2020-06-12, 23:22
Medlem
Saloooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.39
Beiga Philipp Plein, någon som testat?