2020-06-10, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunAnal
Vad fan är detta för jävla pajas grejer är dom sinnessjuka??!!???!??
Ja.
Om de inte avslutar med DNA helt plötsligt.
Citera
Medlem
OvissFramtids avatar
”Jeppsson såg en springande man med keps på sig, Stig hade också Keps på sig”
Citera
Medlem
Jag trodde Tegnell var världsmästare i svamlande på intetsägande presskonferenser, men det här tar priset.

Jag ser bara en förklaring. Samhället tål inte att sanningen kommer fram.
Citera
Medlem
TemaSwegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av y-man
Herregud, SE är alltså en person som är intresserad av att det framstår som han varit i händelsernas centrum. Han var nästan det, kanske på fel sida gatan eller kom ett par minuter efter dådet. Han hör folk prata om vad som hänt. Han tar till sig av detta och bygger en egen story.

Jag sysslar med en hobby där upptäckter är viktiga, och ser detta beteende 10 gånger om året. Blev han Palmemördare för det?

De har alltså gjort det här MER intressant att fortsätta spekulera om.

Om det inte smäller till snart. Stockholms första övervakningskamera är hittad typ...

Precis, han fanns i bakgrunden. Därav ingen som minns honom. Han var osäker och ville förhärliga sitt uppförande, därav hans påstådda bravader där han springer efter mördare och pekar med hela handen. Ingen minns honom då han var en av många som fanns i bakgrunden och observerade spektaklet. Inget de presenterar tycker jag bevisar att han är mördaren. Ingenting.
Citera
2020-06-10, 10:24
Medlem
Seriöst intryck polisen ger med slipsen sittandes som kl 0200 på en Finlandsfärja.
Citera
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Verkligen. Här fäller dom en död gubbe för de har överdrivet mycket bevis på att det är han.

Han hade kläder på sig
Han befann sig i närheten då han jobbar där
Hans vän har vapen
Han var en man och det stämmer överens med vittnesuppgifter som sa att det var en man

Njaa, ett vittne kunde inte urskilja om det var en man eller kvinna, så den måste du stryka. Men annars, solklart!
Citera
Medlem
Han fäller på SE uteslutande på kepsen. Trots alla andra vittnesmål. Underbart. Stackars Stickan för det klädvalet.
Citera
Moderator
Humbugs avatar
Ingen ny information - ingen ny bevisning - inget mordvapen. Endast gissningar och antaganden. Detta var ett antiklimax utan dess like
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andersaanderssona
Jag skrev att jag hade onda aningar inför presentationen. Men vad i helvete är detta?

Ja helt oväntat.
Citera
Bannlyst
Holmér, allt är förlåtet. Dina kurder är mer intressant än den här skiten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
”Jeppsson såg en springande man med keps på sig, Stig hade också Keps på sig”
Vilken tung bevisning
Citera
Medlem
Trollsajtmedlems avatar
Haha Daniel Suhonen lurade man i från sossarna i regeringen att man hade mordvapnet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in