2020-06-10, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RLKing
Läs jordgubbsflickans alla inlägg så kanske till och med du förstår att det inte är något troll. Det inser man ganska omgående. Men jag tvivlar på att du skulle förstå det...
Har scrollat igenom de senaste fyra sidorna som JF gjort, och finns inget där som med säkerhet säger att "hon" är den hon säger. Många platityder, flummiga uttalanden och direkt felaktig fakta nu när vi vet vem det är. Är rätt löjligt att ni framhåller det som allt hon skrivit stämmer så väl. Kolla på allt hon skrivit och inte bara på det som verkar stämma. En någorlunda smart person skulle kunna göra detta utan någon insikt om den riktiga personen.
Citera
2020-06-10, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shivashambo
He, he han har rätt om inavel i trakten och tråden. Jag blev utvisad efter att jag skrivit det. 16 år av planlösa trådsanningar där JF och minnen från hur han såg ut i skulle ältas dagligen under 16 år och blev hetare och hetare i takt med årstiderna och förvirringar.

Fakta är att vi inte ens vet hur folk vi mötte i morse såg ut om vi inte känner igen dom. Men tråden blabla ... Det måste vara den sämsta tråd som funnits på vanligtvis smarta Flashback men pga invandrar grabb och invandrare lärare sov tråden i 16 år tills en klar stjärna lyste upp i mörkret.

Spännande om vi får motivet!

Du hade ju fel om allt du svamlat om i tråden, så vad har du själv bidragit med för smartness? Eller är ditt bidrag här i världen att klanka ner på andra som iallafall försöker?
Citera
2020-06-10, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Varför känner jag sympati för denna man? Helt sjukt vad han gjorde men känns sååå trasig av vad jag läst. Hela skiten är bara tragisk.
Samma här, fy fabian att ha burit på detta under 16 år för att kunna spela Den Gode Sonen till sina trasiga? föräldrar. Tack att jag slapp det ödet! Han måste ha varit neddrogad vid morden så att djuret kom fram. Har sett hur sprit kan förvandla en person även på julafton och nästa dag ingen ursäkt.
Citera
2020-06-10, 08:22
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Det är om det är mer tillfälligt. Inte om man har pension. Då ska Försäkringskassans tillägg räcka.

Vadå "ska"? Är det någon tant på soc som sagt det till dig eller?
Citera
2020-06-10, 08:23
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Vadå "ska"? Är det någon tant på soc som sagt det till dig eller?
?? Det är så. Kommer ofta i kontakt med det på jobbet. Speciellt i dessa tider när många klienter måste lägga ner sin verksamhet.
Citera
Medlem
Sprengtports avatar
Vilka lallare polisen är när en rågblond man som passar in på fantombilden, bor i trakterna och stämmer med åldersspannet kommit undan i alla år.
Citera
Medlem
Nidingrs avatar
Att familjen inte golar ner varandra är väl inte så konstigt? OM dom nu visste eller anade något. Skulle du ange dina nära och kära?
Citera
2020-06-10, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1335991
Han blev gripen via släkt DNAForskning och sedan topsad
då han greps.

Citat:
Ursprungligen postat av Dryckeshorn
Hittad via släktingar i amerikanska släktforskningsdatabaser, dessa släktingar har skickat in DNA frivilligt. Man skickar in hans DNA också som en falsk identitet, och han hittas via släktträd. Ny metod.

Okej, då är jag med.
Citera
2020-06-10, 08:25
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Att familjen inte golar ner varandra är väl inte så konstigt? OM dom nu visste eller anade något. Skulle du ange dina nära och kära?

Om det gällde att gå mot rödljus NEJ
Om det gällde mord JA
Citera
2020-06-10, 08:26
Medlem
vallpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr

Gällande mord? Utan att blinka. Och då står jag ganska nära min familj, jag får uppfattningen att GM inte gjorde det?
Citera
2020-06-10, 08:27
Medlem
I dagens samhälle är det inte ovanligt med 8-åringar som bär kniv.
Kan DÖN ha försökt avstyra en kniv från en gäng/hangaround till unge?

Därför han erkänt så fort? För att han anser att det var självförsvar.
Bara en tanke.
Citera
2020-06-10, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clandeztino
Du hade ju fel om allt du svamlat om i tråden, så vad har du själv bidragit med för smartness? Eller är ditt bidrag här i världen att klanka ner på andra som iallafall försöker?
Om du menar JF och mörkning så har du rätt och något annat fanns inte på ditt bord, vad jag minns. Dax att vända blad och tack för tipset. Bara lite info till nya gäster hur det kunde gå så snett i tråden under 16 år samt med polisjobbet som tråden dyrkade. Du var en av dom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in