2020-06-09, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flying.Swine
Att spekulera är en sak. Att trakassera folk är en annan. Vi vet att DN är skyldig nu, han har erkänt till polis och då låter normalt funtade människor bli att ge sig på anhöriga och så vidare. Det måste vi vara tydliga med för det finns många dårar som DN här på FB och släpper ni lös dom så är NI medskyldiga. Kan inte vara svårt att fatta detta.
OM han vetat om broderns brott är det nästan lika illa som mordet. Har aldrig sagt att det är så men läste något rykte att dom båda bröderna vägrat topsning (att Daniel gjort det är ju logiskt men brodern?) som 1500 andra och den listan var väl för tung för polisen att beta av.
Citera
Medlem
Duriens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldfinger1964
Inte så säker. Om han hävdar psykiska problem vid tidpunkten av mordet då måste de bevisa att han var vid sina sinnes fulla bruk.

Jag är 99% säker på att det i detta fallet inte kommer att spela någon roll.

Här kommer rättsappareten se till att GM hamnar bakom lås och bom. Faktumet att GM till synes levt ett stilla liv i 14 år utan att hamna i blåsväder, talar emot honom.

Han kommer inte ut igen... 👍 Det är mitt stalltips och med den erfarenhet jag har ifrån KV vill jag hävda att det blir så.

😁Känner mig lite som GW nu..... "Slickar igen kuväret och öppnar det efter dom" 5555
Citera
Medlem
tinca75s avatar
Vad kan straffet landa på, över 21vid gärning är livstid, var han yngre än 21 så mildras det av pga kuksystemet med straffrabbat..... Sjukt system överhuvudtaget
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Nehepp, vad tar man med för kniv då?

En klassisk morakniv med plasthandtag och parerstång vid bladet om man inte har råd med något bättre. Stadga, robusthet och greppvänligt handtag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unleashit
För guds skull sluta tjata om en viss användare och fyll på med relevanta saker istället. Skulle det vara konstigt att detta troll helt plötsligt går inaktiv? Jag kan lova att vi aldrig kommer se skymten av aktivitet på det kontot någonsin mer. Just pga att ni kommer fortsätta spekulera och trollet i fråga kommer få uppmärksamhet utan att behöva göra något. Släpp det, skulle trollet mot förmodan ha något med GM att göra får väl rättsväsendet ta hand om det.

Sluta spekulera i användares identitet, GM är fast, KAPISH?
I Tony Sopranos ordval och språk ", watch language ova here you stupid fucks, this cocksucking fucka fucks ova here". Ja vi vet nu och användarna kan sluta om detta är antingen pelle eller jönsson
Citera
2020-06-09, 22:15
Avslutad
Har nu läst igenom jordgubbsflickans tidigare inlägg, och även om en del hon skriver stämmer in på DN, så finns det några detaljer som är helt fel. Jordgubbsflickan skriver att DN var populär och hade mycket uppmärksamhet från tjejer. Jag kan bekräfta att så inte var fallet. Antingen är jordgubbsflickan ett troll, eller så ljuger hon om just den detaljen av oklar anledning.
Citera
2020-06-09, 22:16
Medlem
På polisens mugshot ser han verkligen ut som en sluten och kall psykopat.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/37-aringen-tidigare-ostraffad-oklart-motiv-bakom-dubbelmordet
Citera
2020-06-09, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Var i mitt inlägg skriver jag att Jordgubbsflickan är GM? Läste du svenska i skolan? Idiot.
Det gjorde du inte men du argumenterar om något som redan är avhandlat och indikerar alltså att det är en öppen fråga. Läste svenska och har 230 högskolepoäng från Chalmers så jag klarar mig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PDetective
Har nu läst igenom jordgubbsflickans tidigare inlägg, och även om en del hon skriver stämmer in på DN, så finns det några detaljer som är helt fel. Jordgubbsflickan skriver att DN var populär och hade mycket uppmärksamhet från tjejer. Jag kan bekräfta att så inte var fallet. Antingen är jordgubbsflickan ett troll, eller så ljuger hon om just den detaljen av oklar anledning.

Eller en grandios självbild, både om skolresultat och popularitet bland tjejer...
Citera
Medlem
Man undrar ju om Daniel har kvar ärret i handen, man vet ju att han skurit sig med mordvapnet.

Hur synligt kan ärret ha varit perioden efter brottet begicks? Lyckades han dölja det för familjen? Eller så kanske dem märkte av ärret och förstod att något inte stod rätt till, men vågade inte konfrontera honom och bara förträngde ärret med vetskapen om att deras Daniel skulle kunna vara dubbelmördaren.
Citera
2020-06-09, 22:18
Medlem
Kan vi SLÄPPA jordgubssflickan diskussionen? Hade det varit för den personen, som inte stod upp för drabbade familjerna och för ett tryggare samhället hade det aldrig varit löst. Hoppas jordgubbsflickan brinner ihjäl i all överskådlig framtid. Personen har begått lika allvarligt brott som horan Daniel.
Vad den personen skriver är totalt ointressant vi vet namn och erkännande från den enskilde.

Låt oss diskutera vem är Daniel vän med? Hur ser hans bekantskap ut? Känner någon igen honom här?
Citera
2020-06-09, 22:18
Medlem
MrFalcons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
På polisens mugshot ser han verkligen ut som en sluten och kall psykopat.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/37-aringen-tidigare-ostraffad-oklart-motiv-bakom-dubbelmordet
Fantombilden dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in