2020-06-09, 15:13
Medlem
I 16 år har jag väntat på att se vem det lilla aset är. Nu ska vi äntligen få se vem som berövade en familj deras son och en man sin fru. 16 år.
Citera
2020-06-09, 15:14
Medlem
Flying.Swines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryffelhund
Imorgon går DN ut med att det är Peter Sjölund som löst palmemordet. Vår tids Sherlock Holmes.
Jag misstänker att Sjölund gjort något olagligt i detta fall och i så fall hade ju polisen själva kunna ha löst det för länge sedan om de också sysslat med olagliga metoder.

Det är nåt som behöver utredas om Sjölund ENDAST använt de som frivilligt klickat för att låta sitt dna användas i såna här syften eller om han använt hela databasen.
Citera
Medlem
tour_de_frances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Jag är avstängd här med mitt andra konto och får egentligen inte posta här men jag tar en för laget och stänger av mig på detta konto också (Osjälviskt alltså). Namnet på storebrodern är Gustav Ehrsson. Helt otroligt att ni inte lyckats lista ut det. Kolla hans adress och en adress som nämnts i tråden.

Personen i fråga har flera äldre bröder som i så fal också borde gripits i räden.
Citera
Medlem
Imzadis avatar
Citat:
Jag är avstängd här med mitt andra konto och får egentligen inte posta här men jag tar en för laget och stänger av mig på detta konto också (Osjälviskt alltså). Namnet på storebrodern är Gustav Ehrsson. Helt otroligt att ni inte lyckats lista ut det. Kolla hans adress och en adress som nämnts i tråden.

Det namnet har nämnts.
Citera
2020-06-09, 15:15
Medlem
StorSvartPeniss avatar
Citat:
Jag är avstängd här med mitt andra konto och får egentligen inte posta här men jag tar en för laget och stänger av mig på detta konto också (Osjälviskt alltså). Namnet på storebrodern är G**** E*****. Helt otroligt att ni inte lyckats lista ut det. Kolla hans adress och en adress som nämnts i tråden.
Det har redan hintats om denna person. Snarare helt otroligt att du missat detta.
Senast redigerad av StorSvartPenis 2020-06-09 kl. 15:17.
Citera
2020-06-09, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rxd
Vilken artikel är det som diskuteras? Låter läsvärt.

Hade uppskattat ifall du pallar länka. Hittar inte den i tråden. 🥶

https://easyupload.io/5g476p
Citera
2020-06-09, 15:16
Medlem
tour_de_frances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flying.Swine
Jag misstänker att Sjölund gjort något olagligt i detta fall och i så fall hade ju polisen själva kunna ha löst det för länge sedan om de också sysslat med olagliga metoder.

Det är nåt som behöver utredas om Sjölund ENDAST använt de som frivilligt klickat för att låta sitt dna användas i såna här syften eller om han använt hela databasen.

Det framkommer i DN:s artikel att det endast är "godkända" träffar som använts. Jag tror att det är lagliga metoder som använts.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flying.Swine

Glädjedödare! Sjölund är Linköpings hjälte idag.
Citera
Medlem
Citat:

Och hans bror heter?
Citera
Medlem
dakires avatar
Citat:
Jag är avstängd här med mitt andra konto och får egentligen inte posta här men jag tar en för laget och stänger av mig på detta konto också (Osjälviskt alltså). Namnet på storebrodern är G****v E**sson. Helt otroligt att ni inte lyckats lista ut det. Kolla hans adress och en adress som nämnts i tråden.

Enligt Sveriges Befolkning 1990 har han ingen bror född 1983.
Citera
Medlem
nä. I mars 1983, men namnet bygger på uppgifter som kommit i tråden, absolut inget annat

edit: det citerade inlägget är nu borttaget
Senast redigerad av ChrisHannah 2020-06-09 kl. 15:19.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Skogsgatan 83.. ser ut att vara höghus enligt hitta.se

Men för helvete kan iq 70 människor som du sluta att skriva? 87 skrev han
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto