2020-06-09, 13:22
Medlem
Intressant detta med den korta stubinen, någon som gjort detta har kort stubin och jag har kort stubin har Tishko sagt till kriminalvårdaren.
Citera
2020-06-09, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Intressant detta med den korta stubinen, någon som gjort detta har kort stubin och jag har kort stubin har Tishko sagt till kriminalvårdaren.

Hoppas de även kommer in på följande citat han nämnt i förhör, sid 785 i FUP;
"vill dom ha en mördare så skall de få en mördare, hon fick vad hon förtjänade den lilla fucking horungen"
Citera
2020-06-09, 13:24
Medlem
Detta vittnesmål är klockrent för åklagaren. T har kort stubin och kan få utbrott för en ikce påfylld termos "för han har väntat tillräckligt länge". Säger en hel del om hans temperament och tålamod.
Citera
2020-06-09, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deeada
Hoppas de även kommer in på följande sittat han nämnt i förhör, sid 785 i FUP;
"vill dom ha en mördare så skall de få en mördare, hon fick vad hon förtjänade den lilla fucking horungen"

Det gjorde dem enligt P4 Väst

Citat:
FÖR 3 MINUTER SEDAN
Kriminalvårdaren berättar om en annan gång som pojkvännen blev arg i häktet.
- Jag såg att han var jäkligt arg och frustrerad. Jag såg på hans blick att den var helt svart. Jag kände att jag inte visste hur vi skulle kunna hantera det mitt i natten så vi beslutade oss för att hämta polisen och ta honom till vår observationscell. Själva förflyttandet gick bra. Så fort vi hade släppt ut poliserna igen började han sparka och slå inne i cellen. Till en början ignorerade jag det, men när det hållit på en stund gick jag dit bort och bad honom ta det lite lugnt. Då uttryckte han sitt missnöje med polisen och jag tror även åklagaren, sedan sa han något i stil med "vill de ha en mördare ska de få en mördare. Hon fick vad hon förtjänade".
Citera
2020-06-09, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aubry

Varför utesluta detta med "horunge" i sitatet i media?
Citera
2020-06-09, 13:29
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Bohuslänningen återger:

"Den misstänkte ska efter ett tag börjat sparka och slå inne i rummet. Han ska då ha uttryckt"Vill dom ha en mördare ska dom få en mördare. Hon fick vad hon förtjänade den lilla fucking horungen.""
Citera
2020-06-09, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lulle333
Varför utesluta detta med "horunge" i sitatet i media?

Tror kriminalvårdaren inte ville säga det i rätten bara, eller så minns han inte just den biten.
Citera
2020-06-09, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Bohuslänningen återger:

"Den misstänkte ska efter ett tag börjat sparka och slå inne i rummet. Han ska då ha uttryckt"Vill dom ha en mördare ska dom få en mördare. Hon fick vad hon förtjänade den lilla fucking horungen.""

Ah okej då var det bara Frida som inte tog med det.
Citera
2020-06-09, 13:32
Medlem
Andy90s avatar
Citat:
Ah okej då var det bara Frida som inte tog med det.

Skumt! Det säger ju ändå en hel del mer än vad Frida skrev.. men jaja. Det är väl SR's policy eller något som går emot.
Citera
2020-06-09, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy90
Skumt! Det säger ju ändå en hel del mer än vad Frida skrev.. men jaja. Det är väl SR's policy eller något som går emot.

Ja, det säger ju en hel del mer om själva citatet att ta med den sista biten i och med hur mycket mer hotfullt det blir. Och visar på agg mot en person som det riktar sig till.
Citera
2020-06-09, 13:35
Medlem
Citat:

Tycker också det, men bra att kriminalvårdaren vågade säga det ändå.. Ger ju en ännu tydligare bild av hurdan T är som människa.
Citera
2020-06-09, 13:41
Medlem
Citat:

Blir att följa Bohuslänningen nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in