2020-06-09, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Hahaha seriöst, tv tablå
Vad är detta....????

I livefeed på Bohusläningen:
"Direkt efteråt säger försvarsadvokat Beatrice Rämsell att hon vill lämna in tv-tablån från torsdag den 14:e november som bevis i målet."
Citera
2020-06-09, 10:34
Medlem
Det missades kanske men detta var det i tablån den 14/11 19 som jag kunde hiita:

Citat:
Efter snabb googling hittade jag detta:

3:an - NCIS LA 00.00
NCIS 01.00

4:an - CSI 00.00

6:an - NCIS LA 17.00

8:an - NCIS 21.00
NCIS 00.00

Vet dock inte om det stämmer 100% men det är vad jag kunde hitta
Citera
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civic
I livefeed på Bohusläningen:
"Direkt efteråt säger försvarsadvokat Beatrice Rämsell att hon vill lämna in tv-tablån från torsdag den 14:e november som bevis i målet."

HAHAHAHAHAHAHA

Känns otroligt desperat. Men bra för W ❤️
Citera
Medlem
Chinottos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civic
Ja, nu har försvaret lämnat in TV-tablån som bevismaterial - men är det rätt program och tid i det.

G borde frågats ut vad serien handlar om, marinpolis eller forensiker. Vilka skådisar. Jag visste inte ens att det fanns en NCIS LA till och med.

Men snälla, G slötittar på diverse sådana här serier dagligen låter det som i förhören. Tror inte det här halmstrået som försvaret hetsar efter ger något alls för den större bilden. Särskilt inte när G är så öppen med att han inte kan veta till 100% när i förhållande till programmet han hörde ljuden. Tror det framgick tydligt att det kan ha varit nästan när som under kvällen.
Citera
2020-06-09, 10:35
Medlem
tojos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaceN
Jag svarade typ samma sak i SR's chat som jag gjorde här.
Det är ju genant att de inte löser en sån sak mot en sån här stor rättegång. Det borde va löst igår liksom!

Verkligen kasst att de inte rett ut det. Frågan är hur viktigt det är med exakt tidsintervall. Granne P såg granne G mellan kl 17-19. Därefter drog T till Ljungskile med tåget kl 19:07. Låter som att de lyckats låsa in bråket i den luckan ändå, men onödigt att de blandat ihop NCIS med CSI.
Citera
2020-06-09, 10:36
Medlem
Men alltså .. om snubben köper biljett till Ljungkile ca 19.12 .. hur i hela fridens namn kan grannen yrat om att han hörde skrik vid 20-snåret. Han måste ju ha sovit!
Citera
2020-06-09, 10:37
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aubry
Det missades kanske men detta var det i tablån den 14/11 19 som jag kunde hiita:

De programmen är ju helt oviktiga hahaha.
Hon försöker så tvivel igen.
Mina öron hörde högt och tydligt att han sa, slötittade och att CSI inte var på tv när W skrek.

Vart vill denna vimsiga advokat komma.
Rikspucko, ursäkta 🙃
Citera
2020-06-09, 10:39
Medlem
Chinottos avatar
Tågvärden säger att han hade bylsiga kläder där på tåget. Det stämmer inte alls med den bild jag har av honom genom förhören där alla beskriver honom som "prydligt klädd". Låterinte heller direkt som att han bara har t-shirt på sig då? Eller?
Citera
Medlem
De tar in tågvärden för att bevisa att han åkt tåg, eller vad?
Det är väl redan utrett sen flera månader tillbaka .. fattar inte varför de kallar in henne som vittne för.

Två frågor fick hon... LÖNT!
Citera
Medlem
Trollsvanss avatar
Han småler alltså när tågvärden säger:

”Han hade bylsiga kläder. Fin hy. Snyggt stylad lugg. Jag har varit frisör tidigare så det var det jag tänkte på.
Pojkvännen ler snett när hon säger det.”

Fy fan!!!! Det är så mycket fel på den idioten.
Narcissistiskt beteende så det bara skriker om det. Ska fanimej köpa en bok om ämnet och skicka till honom när han sitter den vidriga jäveln.
Citera
2020-06-09, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaceN
Men alltså .. om snubben köper biljett till Ljungkile ca 19.12 .. hur i hela fridens namn kan grannen yrat om att han hörde skrik vid 20-snåret. Han måste ju ha sovit!

Det är därför G*ran inte skulle yttrat sig om tider när han inte har någon koll, P*ter har ju hört skriken vid 18-tiden och då sett G*ran gå uppåt i trapphuset, att det är runt 18:00 tiden borde vara rätt uppenbart så vet inte vart försvaret vill komma.
Ska dom trycka på att W mördades, styckades och hela lägenheten blev städad på de 3 timmarna som T var Ljungskile?
Citera
2020-06-09, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deeada
Det är därför G*ran inte skulle yttrat sig om tider när han inte har någon koll, P*ter har ju hört skriken vid 18-tiden och då sett G*ran gå uppåt i trapphuset, att det är runt 18:00 tiden borde vara rätt uppenbart så vet inte vart försvaret vill komma.
Ska dom trycka på att W mördades, styckades och hela lägenheten blev städad på de 3 timmarna som T var Ljungskile?

Försvaret kan packa ihop och gå hem!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in