Citat:
Ursprungligen postat av
Ringhals3
Enligt Efternamn08 gravid en gång med hajen och TRE gånger med Balder Baller trots att hon är delägare i och promotat en preventivapp!
Och nu har Efternamn08 helt missat att Blondinbella hade ny hemlig pojkvän i vintras när Efternamn08 hävdade att hon var ihop med Erik fortfarande!
Efternamn08 är inte trovärdig för fem öre!
Efternamn08 har aldrig påstått något annat än att hen för vidare det Isabella Löwengrip säger och att huvudpersonen ifråga är väl vetande om att informationen kommer att föras vidare. Om man anser att själva hästen ljuger lika frisk som den travar, så kan man inte rimligtvis förvänta sig att andrahandsinformationen från hästens mun ska stämma.
Det är rätt mycket påhopp just nu på Efternamn08 och man får känslan av att ni vill provocera fram mer information. Det här är ett anonymt forum. Ingen av oss behöver ha någon trovärdighet inför varandra. Man blir inte legitimerad Flashbackanvändare och får en guldstjärna.
Jag för min del har aldrig sett Isabella Löwengrip i levande livet och är fullständigt nöjd över att förhoppningsvis slippa det. Så mina unika bidrag till denna tråd är exakt noll. Jag har ändå hängt här en del, dels eftersom hon är en intressant person, som tidvis varit inspirerande, men mestadels i ilska över mediernas sätt att hantera situationer när människan hänger ut folk och kastar dem till vargarna. Mediernas flathet är ju inte hennes fel, men hennes sätt att dirigera och mata dem är provocerande.
Vill någon ha en någorlunda unik kommentar från mig så kan jag tillägga detta: Denna tråd är den nya Berny Blue-tråden. Berny Pålsson fick barn och skärpte till sig. Nu är dramat här och det är här därför att Isabella Löwengrip söker mediautrymme och måste skruva upp sina storys hela tiden för att få det. Och media kollar uppenbarligen inte bra historier och ger inte ens drabbade chans att kommentera.
P1 sade i en intervju att de ansåg att "ingen pekades ut" i det aktuella reportaget. Det är ju humor på hög nivå. "Ingen pekades ut". Så vem som helst i Sverige kunde teoretiskt sett vara Isabella Löwengrips föräldrar? Två personer pekades ju ut i grupp (mycket liten grupp) som våldsamma alkoholister, mer eller mindre. Det är väl solklart att familjen reagerar. Det skulle vilken familj som helst gjort och det är väl bra att de sätter ned foten nu, innan historierna börjar likna Bernys ännu mer.