2020-06-08, 21:16
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Hoppas verkligen nån plockar turken efter fängelsetiden.. läste att han hade misshandlat henne så hon hade svimmat, slagit henne i tinningen..

Fegt jävla kräk som ger sig på en försvarslös tjej...
Kurd
Citera
2020-06-08, 21:17
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lsasos
Åh vad intressant att du tar upp det. Jag har som många andra kollat Google maps i närliggande område från deras bostad.. Direkt när jag såg det så fick jag en lustig känsla. Kan inte riktigt beskriva det, men hur som haver googlade jag då om det finns enkla förklaringar till att dyrka upp lås eftersom att ja, det skulle ju synas på dörren om det var uppbrutet och det skulle ju vara något som man kanske framförallt skulle reagera på just vid denna tiden (November förra året.)
Men, finns lite olika dyrkset att beställa från bla Wish/alibaba osv.
Säger verkligen inte att det är så T gjort. Men "rummet" eller vad vi ska kalla det, gav mig en olustig känsla direkt vid första anblick och har fortsatt att ge mig den känslan.

Något slags gömställe bör han ha. Trots att många vittnar om ett rätt omfattande missbruk av minst cannabis, så fanns det ingenting av det i lgh.

Eller så var det därför han blev så arg att han slog ihjäl henne, pga abstinens.
Citera
2020-06-08, 21:20
Medlem
Har läst FUP i alla fall det som handlar om "fyndet" från rättmedicinska eller vad det heter. Men det säger mig ingeting. Jag fattar inte helt enkelt begrepp någon som vet här vad dom menar med allt det där. Alla skador och allt som står så man fattar.
Citera
2020-06-08, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katten37
Har läst FUP i alla fall det som handlar om "fyndet" från rättmedicinska eller vad det heter. Men det säger mig ingeting. Jag fattar inte helt enkelt begrepp någon som vet här vad dom menar med allt det där. Alla skador och allt som står så man fattar.
Du får allt precisera om du vill ha något "översatt". Vi kanske är några som kan slå våra huvuden ihop här.
Citera
2020-06-08, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Du får allt precisera om du vill ha något "översatt". Vi kanske är några som kan slå våra huvuden ihop här.

Ja du, bland annat om ögat vänstra och högra, pannan också för den delen.
Citera
2020-06-08, 21:26
Medlem
Citat:
Ja du, bland annat om ögat vänstra och högra, pannan också för den delen.
Om du hänvisar till vilken sida i fupens pdf kanske?
Citera
2020-06-08, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Om du hänvisar till vilken sida i fupens pdf kanske?

Sid. 188,189
Citera
2020-06-08, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexkl87
Men är det här verkligen viktigt? Sida efter sida med människor som fått slag på huvudet som kommer ihåg det? Vad spelar det för roll?
Varför är det så viktigt att Wilma isåfall ljög om var hon blev slagen?

Den här tråden har blivit som en karusell. Är det inte dags snart att någon frågar efter bild och namn på MGM eller varför T lagt ut papp på golvet enligt pappans brevinkastbilder? Det var ju jättelänge sedan nu. Sluta nu. 🤦‍♂️

Det är viktigt då det började bli en trådsanning att "det kan man inte veta" vilket implicerade att Wilma ljög.
Senast redigerad av Qurera 2020-06-08 kl. 21:31. Anledning: stavfel
Citera
2020-06-08, 21:30
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Flera blåmärken i ansiktet. Krossat ben under ögat. Efter döden skarpt sår i pannan.
Citera
2020-06-08, 21:36
Medlem
Är det någon som vet om dom gjort sök uppe på taket på göteborgsvägen? Kollade lite på Google Maps satellit bild
Citera
2020-06-08, 21:39
Medlem
KnivStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blerran
har han bra kontakt med dom som äger pizzerian? Nu vet jag inte vad pizzerian heter där men han kan ha styckat och kört bort kroppen/kroppsdelar och så in i ugnen i pizzerian? vet inte om han känner någon där så kan d va möjligt

Hahahahahahahaha 😂

Nej. Absolut inte
Citera
2020-06-08, 21:51
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majbih
Är det någon som vet om dom gjort sök uppe på taket på göteborgsvägen? Kollade lite på Google Maps satellit bild
Tror du inte måsarna hade avslöjat den gömman snabbt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in