Citat:
- En skuespiller som kan sette seg inn i en rolle som kidnapperDet er vel først og fremst en "skuespiller" som står bak dette,uansett hvem det er ihvertfall. Ihvertfall som er god til å late som. En villedning er jo et skuespill. Noen spiller en rolle tydeligvis veldig godt.
Da synes jeg ihvertfall det bør det ringe et par bjeller snart nede i kontorene på Lillestrøm. Eller hva. Kan hende de bjellene har ringt lenge. Hva vet vi.
Hvis de har noe småting av indikasjon og "småbevis" på TH så kan det jo sånn sett hende at en annen kan ha plantet dette på han og, dersom det er en annen innsider som er GM. For eks hvis mulig slette et par anrop fra telefonen hans for å skape mistanke osv.
Jeg er bare litt forbauset over sakens utvikling med det nye som nå har kommet ut i det siste, med brevene og hvordan de er skrevet og innholdet der osv.
Men har jo ikke sett slutten på dette skuespillet enda.
Håper på en god avslutning. Viktig for de uskyldige som har lidd så mye.
Da synes jeg ihvertfall det bør det ringe et par bjeller snart nede i kontorene på Lillestrøm. Eller hva. Kan hende de bjellene har ringt lenge. Hva vet vi.
Hvis de har noe småting av indikasjon og "småbevis" på TH så kan det jo sånn sett hende at en annen kan ha plantet dette på han og, dersom det er en annen innsider som er GM. For eks hvis mulig slette et par anrop fra telefonen hans for å skape mistanke osv.
Jeg er bare litt forbauset over sakens utvikling med det nye som nå har kommet ut i det siste, med brevene og hvordan de er skrevet og innholdet der osv.
Men har jo ikke sett slutten på dette skuespillet enda.
Håper på en god avslutning. Viktig for de uskyldige som har lidd så mye.
- En låtskriver som har god erfaring i å forfatte tekster
-Hinter om at far må kjøpe "Ny PC" i trusselbrev - noe han vet
-Full oversikt over alle detaljer rundt AEH
-Tid til å planlegge
-Har kjennskap til at AEH planlegger skilsmisse - mistanke vil rettes mot sin far TH - tar av AEH sin giftering
-Skaffet seg alibi gjennom å ringe seg selv gjennom AH's mobil
-Passer inn i tidslinje
-Har ytret på sosiale medier at han ikke lever en ønsket livsstil
-Sønn av gnien milliardær
-Har hintet på sosiale medier om "dystre tanker". (Trick på Halloween)
- Er forholdsvis ung og virker smart. Kan tilegne seg kryptokompetanse
- Har flere ulike sannsynlige motiv. Kanskje summen av alt