2020-06-07, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Vilka är de 17 morden Mekky misstänks för i Malmö? Det är Albanska bröderna, Akram och hans bror, Alban Ibraj, Karolin Hakim, Flamur Bequiri? Vilka är de andra 10? Tandläkare Rami?

Han har väl en fot i alla morden som varit mot ”den andra sidan”, alltså hans fiender.
Kan även tänka mig att han hade en fot i mordet på mohammoud i nydala?
Citera
2020-06-07, 16:38
Medlem
bagarn29s avatar
Är Mekky den som gripits i Dubai?
Citera
2020-06-07, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty
Han har väl en fot i alla morden som varit mot ”den andra sidan”, alltså hans fiender.
Vilka mord menar du då? Sägs ju i fup att han drog sig ur mord i Nydala och att beställaren var Shahinsa, Mahmoud pappa pekar inte heller ut Mekky. Kan han vara inblandad i saleh Hadri mord? Där pekades dock kompanjonen för ringduve taxi ut. Mord som Mekky inte varit inblandad i är ju El Zein, Ahmed jazz, han pundarn som Rami sköt, Abbe, möllans pizzeria , zaki ensam, transan och hans bror i bellevue, så vilka 17 mord är det dom menar? Det kan inte stämma!
Citera
2020-06-07, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Ja
Citera
2020-06-07, 21:43
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

Japp, här ser du när Dubais Säkerhetspolis griper honom:,
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2821238931335777&id=632770103 516015&anchor_composer=false
Citera
2020-06-07, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Vilka mord menar du då? Sägs ju i fup att han drog sig ur mord i Nydala och att beställaren var Shahinsa, Mahmoud pappa pekar inte heller ut Mekky. Kan han vara inblandad i saleh Hadri mord? Där pekades dock kompanjonen för ringduve taxi ut. Mord som Mekky inte varit inblandad i är ju El Zein, Ahmed jazz, han pundarn som Rami sköt, Abbe, möllans pizzeria , zaki ensam, transan och hans bror i bellevue, så vilka 17 mord är det dom menar? Det kan inte stämma!

Men känns bara som att han har en fot i allt som hände i malmö då, allt som hände folk som inte tillhörde grabbarna från Seved. Men håller med om att 17 känns lite i överkant va..?
Citera
2020-06-07, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q---
Hmm, okej...kan ha snurrat ihop det, men han är definitivt nära släkt med de, förmodligen har man sett de alla hänga ihop och förutsatt att de är syskon för de är alla sjukt lika varandra!

Nabil, Schadi och Baha var jämnt runt varandra.
Schadi e kusin med krokodilbröderna, även kusin till hisham. De e en stor släkt, kusiner i värnhem, rosengård och över i stort sett hela Malmö och många av dessa säljer mycket narkotika. Är väl de som äger företaget "alis tunnbröd" om jag inte har helt fel. Men tror inte de e släkt med Nabil och Schadi som dog, utan bara vänner.
Citera
2020-06-12, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
AM är om jag inte missminner mig palestinier.

Fadern till m*k*y är Palestinier och hans mor är marockan.
Citera
2020-06-12, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty

Han har INTE varit inblandad i 17 mord. Dock nämns hans namn så fort något sker, fast än han inte är inblandad.
Citera
2020-06-12, 00:55
Medlem
Citat:
Jovisst men jag tycker bara att det ser ut som en annan person, han ser mycket blekare ut på nåt sätt

Kan det vara hans dubbelgångare?
Citera
2020-06-12, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymus.1
Fadern till m*k*y är Palestinier och hans mor är marockan.
Jasså? Tack för info! Är han född i Danmark då? Trodde han var född i Palestina nämligen
Citera
2020-06-12, 12:53
Medlem
Citat:
Jasså? Tack för info! Är han född i Danmark då? Trodde han var född i Palestina nämligen

Han är inte född i Palestina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in